Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Газ 63 хибрид

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Газ 63 хибрид

    Здравейте колеги. Пращам ви няколко снимки и ,ако има някой желание можем да коментираме и обсъдим някои предимства и недостатъци.
    Прикачени файлове

  • #2
    До: Газ 63 хибрид

    Дай малко данни за машината.
    ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
    Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

    Коментар


    • #3
      До: Газ 63 хибрид

      Първоначално публикуван от dragomir_68 Преглед на мнение
      Дай малко данни за машината.
      Както се вижда това е газ 63. Монтиран му е двигател перкинз , което го прави изкл. икономичен. Мостовете и гумите са от Газ 66. Кафявото нещо което се вижда на покрива е резервоара , т.е. нафтата е на самотек , което позволява лесно обезвъзушаване , и решава проблема с честата повреда на помпата.

      Коментар


      • #4
        До: Газ 63 хибрид

        Както се вижда това е Газ 63 (молотовка). Двигателя е перкинс , мостовете и гумите са от Газ 66 . Това кафявото нещо отгоре на тавана е резервоара , т.е. на самотек е което прави лесно обезвъздушаването , както и решава проблема с честото разваляне на помпата.

        Коментар


        • #5
          До: Газ 63 хибрид

          Колеги дали може на молотовката да се монтира лебедка? Ако да от какво и от къде се взима движение.
          Относно блокажа , четах преди малко из др. теми той само на задния мост ли е , защото от колеги съм чувал че на кал и 4 колела стават се едно цяло?
          Междудругото какви са предавателните на преден и заден мост?

          Коментар


          • #6
            До: Газ 63 хибрид

            Това се продаваше преди.Я кажи колко му искаш. И също така и цена без двигатела понеже нещо ми се види малолитражка
            Луд умора нема,само се поти!!!

            Коментар


            • #7
              До: Газ 63 хибрид

              Първоначално публикуван от Tsvetan Преглед на мнение
              Това се продаваше преди.Я кажи колко му искаш. И също така и цена без двигатела понеже нещо ми се види малолитражка
              Колега ще ме извиняваш , но 'малолитражка'? Двигателя е много подходящ за камиона и противно на всички други перкинси, за които съм чел на -10 ли ще е или -15 не се пали нито с факли нито с др. такива средства - просто въртиш и палиш. За това ,че може би е слаб , не си спомням някой път да ми е липсвала мощност. Закъсвал съм само когато се окопае . Противно на тезата че бенз. мотори са по-добри , колега имай предвид дизела при какви обороти работи , което за камион и то за гората мисля е най-подходящия вариант. За разхода ,ако само извозвам от гората на ден 7-10 л. му стигат. Междудругото бенз. мотор сащо е при мен.

              Коментар


              • #8
                До: Газ 63 хибрид

                Газ 63-А и 63-АЗ са с лебедка ако не си забелязал, вземи от нея, не съм сигурен от къде взима движението, но предполагам че е като при Зила и виетнамката, от първичния вал на скоростите
                Случайни хора УАЗ не карат

                Коментар


                • #9
                  До: Газ 63 хибрид

                  А относно подкачващата помпа,смени я с инжектор.Имах ГАЗ 53 с перкинс,махнах подкачващата помпа и на нейно място сложих "инжектор" от МАЗ ,с който проблема беше решен10 години никакви проблеми.Успех
                  Последно редактирано от Станислав_; 18-01-09, 19:38.
                  0887632135-Краси

                  Коментар


                  • #10
                    До: Газ 63 хибрид

                    Тука не виждам никакъв хибрид.
                    Просто газка с перкинз мотор.
                    В кал умира ниска скорост и от там замазване на грайфера.Няма оборот на двигателя.Резервоара го смъква първия клон в гората.
                    90коня без турбина.
                    Лебедката се хваща на скоростната кутия.има си капаче на нея.
                    При пъвия студ нафтата където е сложена замръзва .

                    Коментар


                    • #11
                      До: Газ 63 хибрид

                      Първоначално публикуван от газ 63 Преглед на мнение
                      Колега ще ме извиняваш , но 'малолитражка'? Двигателя е много подходящ за камиона и противно на всички други перкинси, за които съм чел на -10 ли ще е или -15 не се пали нито с факли нито с др. такива средства - просто въртиш и палиш. За това ,че може би е слаб , не си спомням някой път да ми е липсвала мощност. Закъсвал съм само когато се окопае . Противно на тезата че бенз. мотори са по-добри , колега имай предвид дизела при какви обороти работи , което за камион и то за гората мисля е най-подходящия вариант. За разхода ,ако само извозвам от гората на ден 7-10 л. му стигат. Междудругото бенз. мотор сащо е при мен.
                      Да бензиновия мотор също е слаб.
                      Затова решението е осмак от 53 ка.
                      Все пак говорим за машина с концепция от втората световна.
                      Гледам си с перката с четери лопати металната.
                      Смени я.сложи пластмасова с повече лопата.може и от нива.или джип с пласмасови лопати поне 6.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Газ 63 хибрид

                        Първоначално публикуван от koko11 Преглед на мнение
                        Да бензиновия мотор също е слаб.

                        Смени я.сложи пластмасова с повече лопата.може и от нива.или джип с пласмасови лопати поне 6.
                        То си е с 6 лопатки. Пък и ако не му сложа картон пред радиатора неможе да вдигне 80 градуса.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Газ 63 хибрид

                          Първоначално публикуван от газ 63 Преглед на мнение
                          То си е с 6 лопатки. Пък и ако не му сложа картон пред радиатора неможе да вдигне 80 градуса.
                          С перкинса може би не загрява ,но с оригиналния бензинов мотор си вдига най добре температурка.Особенно при продължително каране на бавни с повечко товар.
                          Gaz69.Suzuki SAMURAI 0887006977

                          Коментар


                          • #14
                            До: Газ 63 хибрид

                            Първоначално публикуван от газ 63 Преглед на мнение
                            То си е с 6 лопатки. Пък и ако не му сложа картон пред радиатора неможе да вдигне 80 градуса.
                            Поздрави колега машината ти е супер щом ти върши работаАко си сложил перка от бензинова Газ 53 не го чакай да загрее аз съм с такава и съм много доволен.Колкото до подкачващата помпа аз от 89г. карам и съм сменил 5-6тина броя ама те са евтини.С тия мостове по стабилна ли е и не опират ли гумите при завой?И запомни карай двигателя само с хубаво масло никакво българско в никакъв случай .За пример при мене първия двигател изкара с български масла(тогава нямаше вносни)85000.Втория с хубаво масло изкара над 200000 говориме за Перкинс.Поздрави пиши в кой район си ако си близо да мина да се видиме да обменим мисли
                            К мирной жизни не пригоден.
                            Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
                            ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157

                            Коментар


                            • #15
                              До: Газ 63 хибрид

                              Първоначално публикуван от Стария Преглед на мнение
                              Поздрави колега машината ти е супер щом ти върши работаАко си сложил перка от бензинова Газ 53 не го чакай да загрее аз съм с такава и съм много доволен.Колкото до подкачващата помпа аз от 89г. карам и съм сменил 5-6тина броя ама те са евтини.С тия мостове по стабилна ли е и не опират ли гумите при завой?И запомни карай двигателя само с хубаво масло никакво българско в никакъв случай .За пример при мене първия двигател изкара с български масла(тогава нямаше вносни)85000.Втория с хубаво масло изкара над 200000 говориме за Перкинс.Поздрави пиши в кой район си ако си близо да мина да се видиме да обменим мисли
                              Здр. Относно мостовете, за по стабилна немога точно да преценя,,но като цяло проходимостта му е по-добра - по-голям клиренс и блокировка, по- добри гуми, по-здрави мостове. Междудругото наистина калниците са много близко до гумите , но не опират , малко вече са поизкривени , но това е от условията в гората.
                              От двг. съм много доволен-палене, мощност , обслужване, най-вече разход. Напоследък взе много да ми гори маслото(направо го хвърля като масло през ауспуха), днеска сменихме гумичките на клапаните(старите бяха заминали) , умувам все още на колко да настроя клапаните(0,25 или 0,30). От серв. ми казаха 0,30 , но намене ми се струва много, пък и това е сигурно когато нормално си кара на 80гр. Аз повече си мисля за 0,25 , но утре ще реша и ще видя резултата, предполагам вс. ще е ок. Ако може все пак малко инфо ти с какво масло кара твоя перкинс? Това че не ми загрява до 80 гр. няма ли да износи по-бързо двг-то.
                              Искам да му монтирам хидравлика. Ходих в магазина от където копувам части за перкинса , но от там ми казаха едни цени където...и за сега ще карам така.
                              Аз съм от Старазагорско.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X