Какъв двигател може да се монтира на КАМАЗ
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Двигател за КАМАЗ.
Свий
X
-
От: Двигател за КАМАЗ.
Ако не научите шофьора да го кара нито ще върви а пък разхода ще е като на танк 50-60-70 л/100км.А двигател какъвто и да Му сложиш все ще е зле.Ще попитате защо?
Двигателя на КАМАЗ е уникален и неповторим няма друг такъв 11 литров мотор.Тоя мотор работи нормално и е най-икономичен между 2100-2400 об/мин.(много "тираджий"не го знаят и го карат на 1400-1500 об/мин и там той е мъртвец влачещ се с 40-50 км/ч изкарващ бутилирана нафта през ауспуха)на 2600 прави пълна мощност от 212к.с.на 2700-2800 изключва подаването на гориво при падане на 1800-1900 об/мин се сваля предавка надолу.С тоя двигател и тия обороти е съобразено предавателното отношение на трансмисията.Всеки един друг нормален двигател изключва при 1900-2100 максимум 2300 об/мин и експлоатацията при максимални обороти го износва и разрушава много бързо.
За това смяната на двигател и запазването на нормални ходови качества с прилична скорост от 70-80 км/ч трябва да е съпроводена от най-малко смяна на диферинциали с доста по-бързоходни.Доколкото имам спомен на КАМАЗ-а най-бързия диф. беше някъде 7.8:1 предавателно число.На Шкода-та най-бавния е 6.89:1 и едва се влачи с 65-70км/ч на границата на пръсване на мотора.Така че по-ефективно поне за Мен е едно турбиниране което води до около 50к.с. повече или от 212 к.с. става 260 к.с. и малко по-добър вървеж в байрите.
Другия вариант е продажба на КАМАЗ-а и закупуване на КАМИОН.Последно редактирано от dino412; 16-03-16, 14:25.0887284106-Митко
http://www.youtube.com/watch?v=6Fdg05yHhKk&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=wnMy5yek-ks&feature=more_related
Коментар
-
От: Двигател за КАМАЗ.
Абсолютно съм съгласен с горното, само няколко допълнения.
Ако камиона е за в гората и не му трябва висока скорост и бавно оборотен мотор става. Освен това, по-старите западно европейски дизели развиват също над 2000об/мин.
Оригиналния мотор, е разправия да му се сложат турбините допълнително, по-добре цял с тях. Но и с тях си е слабоват и си иска обороти. Добре че оригиналните скорости с бързи и бавни са добре сметнати, че без тях (на самосвалите) е много зле.Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Коментар
-
От: Двигател за КАМАЗ.
Цецо в дапа имахме няколко самосвала със скорости от влекач /защото имали извод за хидравлика/, и ауспух прекаран през легена и се справяха много добре машините.За всеки ден прекаран в риболов господ дава по два
0878 79 20 61 Борис
Коментар
-
От: Двигател за КАМАЗ.
То и аз такъв съм карал - беше правен целия от влекач.
Иначе оригинално самосвала е с малките скорости, след някоя година почват да го произвеждат и него с голямата кутия(някъде когато пускат новия леген с капак отзад). Помпа може да се сложи и на двете кутии, те са различни само в предната си част.
Моя вървеше до 120км/ч, и това по заверен надеждно тахограф(само за проба не продължително). Но обороти не знам, не работеше оборотомера. Карал съм за седмица и такъв с малката кутия - мъка голяма, бях пред напускане но ми оправиха документите на другия и ми го върнаха та не напуснах. За този с бързи бавни, трябваше тахограф и скоростоограничител по някое време, а другия имаше протокол от технотест, че не развива конструктивно над 80км/ч, та не се изискваше. Шефавете не им се даваха пари за тахограф, а и без това единия трябваше да се продаде.Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Коментар
-
От: Двигател за КАМАЗ.
Първоначално публикуван от галин2 Преглед на мнениеКакъв двигател може да се монтира на КАМАЗНай добър бил Камазчик с двигател Кразчик
а пачему так
Там съм виждал Мадарка с Мазов двигателК мирной жизни не пригоден.
Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157
Коментар
-
От: Двигател за КАМАЗ.
Първоначално публикуван от Стария Преглед на мнениеРуснаци съм чувал по тираджийските паркинги из Съюза да си говорятНай добър бил Камазчик с двигател Кразчик
-"Правилният отговор" на така зададения въпрос е 740.10 ,7403,740.11, 740.13 ,740.50 ,740.51 и т.н......освен, ако не кажете какъв е "проблема".
Коментар
-
От: Двигател за КАМАЗ.
Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнениеАбсолютно съм съгласен с горното, само няколко допълнения.
Ако камиона е за в гората и не му трябва висока скорост и бавно оборотен мотор става. Освен това, по-старите западно европейски дизели развиват също над 2000об/мин.
Оригиналния мотор, е разправия да му се сложат турбините допълнително, по-добре цял с тях. Но и с тях си е слабоват и си иска обороти. Добре че оригиналните скорости с бързи и бавни са добре сметнати, че без тях (на самосвалите) е много зле.
С едно Съм съгласен с Цецо че ако е за в гората става всякакъв мотор.Там скорост не се гони а трябва тяга.Един Краз турбо ще изправя КАМАЗ-а на задвите гуми от старт.А вече има и доста евтини Мерцедес-сови мотори със и без турбо по 280-300-320 к.с.0887284106-Митко
http://www.youtube.com/watch?v=6Fdg05yHhKk&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=wnMy5yek-ks&feature=more_related
Коментар
-
От: Двигател за КАМАЗ.
Дакарския камаз никога не е бил с ЯМЗ-238.
Там двигателя е ЯМЗ-7Э846. Къде с ЯМЗ-238 на Дакар.
Не знам КраЗ с двигател 238Д дали не ходи на Дакар.
Не съм се ровил но мисля че тази година бяха с Cummins Камаз.
ЯМЗ-238М2 е най балансирания руски дизел. Но аз съм пристрастен.only 4 x 4,sim AWD
Коментар
-
От: Двигател за КАМАЗ.
При големия пожар 93год. в КАМАЗ, когато изгаря завода за двигатели /100000 бр. год. капацитет и по сведения на руснаците последствията са компенсирани чак около 2000г./, в спешен порядък някои модели от автомобилното производство са адаптирани за монтаж на ЯМЗ 238 и Къминс някой си. Даже с Къминс мисля че направиха и съвместно производство, но не знам докъде стигнаха. Не знам в Бг дали е имало официален внос на такива машини, по-скоро - не. По руските източници общо взето отзивите за тия конфигурации са предимно положителни. Даже казват, присадката може да се направи и в незаводски условия, но препоръчват да е грамотно...
П.п. Ауспуха в легена е за подгрев на товара
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар