Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Пежо Партнер или Ситроен Берлинго????

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Пежо Партнер или Ситроен Берлинго????

    Уважаеми колеги обръщам се към вас със този въпрос защото знам че във форума има много хора които се занимават със сервизна дейност или пък притежават или ползват служебни такива автомобили и вашето мнение ще ми е от полза.
    Интересува ме кой от двата автомобила е по добър тъй като на външен вид са еднакви но съм чувал че единият има накакви рожденни дефекти които се проявяват на определени километри а също и е с по скъпи части за подръжка.
    Понеже това са неща които се установяват само при експлоатация моля за мненията ви.

  • #2
    Оценявам хумора да е пуснато запитването в тази тема
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

    Коментар


    • #3
      Опааа много се извинявам въобще не съм погледнал в коя тема съм бил като съм го писал.
      Въпросът ми е сериозен. Моля модератора ако може да го премести където трябва ако ли не аз ще го препиша.

      Коментар


      • #4
        Re: Пежо Партнер или Ситроен Блерлинго????

        Първоначално публикуван от vasko jonchev
        Уважаеми колеги обръщам се към вас със този въпрос защото знам че във форума има много хора които се занимават със сервизна дейност или пък притежават или ползват служебни такива автомобили и вашето мнение ще ми е от полза.
        Интересува ме кой от двата автомобила е по добър тъй като на външен вид са еднакви но съм чувал че единият има накакви рожденни дефекти които се проявяват на определени километри а също и е с по скъпи части за подръжка.
        Понеже това са неща които се установяват само при експлоатация моля за мненията ви.
        За частите Пежо е по-евтино в сравнение със Ситроен, въпреки че повечето неща са еднакви.
        На ситроен отпред примерно билетките са по-различно от Пежото и саответно 2-пъти по-скъпи, на по-старият модел и въз.филтър беше различен.
        А ако си го взимаш нов от магазина на София Франс Ауто (вносителите на пежо) Лизинга е доста по-добър от на Авто мотор (вносителите на ситроен)
        Успех !
        LZ1HKW
        Реглаж на преден и заден мост
        My Jeep is not an SUV ..... your SUV is not a Jeep

        Коментар


        • #5
          Re: Пежо Партнер или Ситроен Блерлинго????

          Първоначално публикуван от vasko jonchev
          Уважаеми колеги обръщам се към вас със този въпрос защото знам че във форума има много хора които се занимават със сервизна дейност или пък притежават или ползват служебни такива автомобили и вашето мнение ще ми е от полза.
          Интересува ме кой от двата автомобила е по добър тъй като на външен вид са еднакви но съм чувал че единият има накакви рожденни дефекти които се проявяват на определени километри а също и е с по скъпи части за подръжка.
          Понеже това са неща които се установяват само при експлоатация моля за мненията ви.
          Едно л...о в две модификации.
          Карам PARTNER VTC от две години и нещо..Усилена предница. по-голям просвет и др. бла бла. Имаме три такива. Едното на 2000 прецака турбото ГАРЕТТ, другото на 3600 синхрона на 3-4 скорост, на 10-12000 им смениха предни носачи и на трите, на 42000 едното прехвърли зъб на ангренажа, заради семеринг на колянов вал който беше изпуснал и омаслил ремъка.Сега са с 3 год. гаранция и пак се ядва, но си представи, че тия ремонти ги плащаш сам. СФА са над капацитета си за сервизно обслужване, ако те одраскат някъде, ще те правят мин. 14 дена. Автомотор пък са съвсем гола вода.
          Но като цяло, като комбимнация от качества е много добро решение.Аз си возя АТВ-то вътре, карам по магистрала като нормална кола 130-150, по-проходим съм, с частичен блокаж на диф., и по-висок при нормален разход на нафта- 8.3градско през лятото, 9.3 зимата. За тия пари 31000, кво искаш?!

          Коментар


          • #6
            Лукойл имат около 100 Партнера и на всички без изключение на около 90 хиляди километра им се скапаха скоростите.

            Коментар


            • #7
              Не си ли се замислял и за Опел Комбо

              чувал съм че са им ефтини частите и що годе добри ,но нямам опит много с тях наи много да съм му навъртял 1000 км ,

              Коментар


              • #8
                Един приятел от месеци се опитва да намери скоростна кутия за такъв Опел...имало някаква огромна засада с тия кутии, и ги нямало никъде, а се прецаквали...
                Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                Коментар


                • #9
                  абе с две думи и те не стават

                  абе за съжеление всички нови автомобили не струват...
                  ние бяхме купили за фирмата един Форд Трансит и ти казвам ........... нестава .
                  за 15 000 км гореше 800г масло може и повече и тия от сервиза викат че не нормалмо а имаме един Голф дето е на 470 000 км и гори толова.

                  много не качествени зглобки ама да не се отколонявам от темета

                  Коментар


                  • #10
                    чували ли сте за синдрома "служебна кола" - всеки, който се качи на нея се опитва да я унищожи, пък после... аз последните 9 години карам 2 нови коли /от магазина/ и съм доволен! много по-добри са от старите! - вървят много повече, харчат по-малко... за удобствата да не говориме!
                    Кощунство е да сравняваш голф 2 със съвременните коли...
                    помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                    Коментар


                    • #11
                      Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/
                      Кощунство е да сравняваш голф 2 със съвременните коли...
                      Верно е, Голфа ги превъзхожда като качество на изработката и комфорта поне 10 пъти.
                      http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                      Коментар


                      • #12
                        Имам Берлинго което е верен кон на фирмата за сега.
                        Мой колега има и Берлинга и Партнери и извода за мен е че са абсолютно еднакви машинки с много НЕсъществени разлики.

                        Принципно една и съща част в Пежо е по скъпа от Ситроен а и в Пежо доста неща нямат в наличност доката от Ситроен поддържат абсолютно всичко налично.Търсил съм такива глупости непотребни и ги имат на склад.
                        Сервиза не им ползвам но за частите съм доволен.Шарнири и накрайници са около 15/20-тина лева,друг е въпроса че се сменят през 6 мес.Тампони на носачите също така.

                        Но от клас БАНИЧАРКА е най-добрия вариант пред останалите модели и марки.Имам наблюдения и от Рено Канго-Пълен ТРУП.
                        Мойто Берлинго е на 370 000км. и си работи чудесно за сега. 1.9 чист дизел от първите 97г.пътническо.

                        Коментар


                        • #13
                          Тедо ,не го сравниявам изобщо ,просто искам да кажа че ресурса на новите автомобили е по малък от старите ,старите са по надежни от новите,

                          и ще ти кажа що мисля така
                          1.в новите автомобили се използва електроника ,електрониката бързо старее и като почне нещо да и става грешки и т.н. не можеш да се оправиш избошо .как да се оправиш спец сервиз,и ако проблема е по сериозен чакаи няколко месеца за части.

                          2.Механиката е доста по добре ,и даже в спец сервизите така ми казват .
                          Ако нещо ти стане можеш и сам да се справиш с ситуацията

                          3.По ниско качество от към матеряли , направни са да издържът макс 6-7 години и после да я хвърлиш и да земеш нова.иначе ако ги правеха по издражливи щяха да фалират доста компании

                          има и още ама не се сещам за сега

                          Ние имаме една Нисан Микра от новите и няма да ти казвам кви ли не глупости прави ,
                          един ден се прибирах от центъра и колата нещо и стана не можа да се откючи ,отворих я аварино и след това отказа да запали ,едни полицай мислеха че я задигам и докато обясна че има проблем направо те бяха готови да ме приберат .Пребрах се до нас зех дефендера и отидох да иа дърпам ,пробвах с дъпане дали ще запали ама не. като отидохме в нисан на следващия ден те казаха че нищо и няма и следващия път ще ни таксуват ако им досавдаме така .колата е гаранциона и беше на 30 000 км тогава а сега на 100 000 и мога да напиша роман за нея .може би на нас ни се случило така касмет просто



                          но всеки има свое мнение

                          Коментар


                          • #14
                            Едно мнение беше че на Пежо са по скъпи частите другото че на Ситроен са по скъпи последно как е.Аз съм чувал че на Ситроен са по скъпи и че някакъв електронен блок се прецаквал на определени километри.
                            Тези коли кото са на Лукоил и са прецакали скорости не са ли били в гаранция.

                            Коментар


                            • #15
                              Първоначално публикуван от hronos
                              Принципно една и съща част в Пежо е по скъпа от Ситроен а и в Пежо доста неща нямат в наличност доката от Ситроен поддържат абсолютно всичко налично.Търсил съм такива глупости непотребни и ги имат на склад.
                              Колега, изобщо не съм съгласен с теб. Може Автомотор да имат глупости на склад...., но нещата са точно обратните на това което казваш! Познавам двама човека, които сега са Автомотор, а преди това бяха в СФА и използвам техните мнения по въпроса. Има части които в Автомотор са по-евтини, но ги няма на склад и обратно, но примерно една демпферна шайба на обикновения ремък в Пежо е 205лв. , а в Ситроен 275...!!!!
                              Най-общо казано при Пежо частите са по-евтини, но ако им използваш и сервиза нещата се оскъпяват доста, а като нямат поръчка от сервиза и разберат, че ще правиш другаде ремонта се мръщят!
                              Не се обиждай, че заставам срещу мнението ти, в крайна сметка помагаме на колегата, а и на мен ми е интересно да чуя мнения по въпроса.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X