Като за начало...ЗДРАВЕЙТЕ !!! Има много теми от подобен характер, но в частност тези два мотора не са били предмет на сериозен двубой. Отварям темата с уговорката че съм нов, като във форума, така и на пътя върху две колела. Всъщност карам скутер 400 cc от две години, който няма и грам общо с машините за който търся съвет. Търся си градски мотор. И като казвам градски, имам предвид мотор , който ще се движи 90% в градски условия и много рядко, когато сезона е в разгара си ще има преходи от 50 -100 км извън града до някой гьол за разхлаждане. Така де имам 5000 лв и търся всекидневка, по възможност с нисък разход, лесен за обслужване ( да се намират части) и евентуално да не се задъхва особено, когато (в много редки случай) гестапото седне отзад (общо сме 140 кила) без багаж. Асфалтовите ендурота ми допаднаха много като конструкция и визия макар че нямам и 1 км пробег с такъв мотор, но определящ фактор за избора ми на вид мотор изигра именно този форум. Така че ще си говорим за асфалтово ендуро-парите ги имам, а и след месец ще е подходящо време за закупуване на мотор, но....кой е моя. Висок съм 1,75 и тежа 90 кг. Все още успявам да си контролирам адреналина, така че предполагам ще се движа със скорост 90-110 и в повечето случаи без багаж...ако това има значение.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
BMW F650GS vs Honda xlv 650 translap
Свий
X
-
От: BMW F650GS vs Honda xlv 650 translap
Първоначално публикуван от Антон Пенчев Преглед на мнениеТрансалп категорично.По добре късно от колкото никога .
Нула89781нула019
Коментар
-
От: BMW F650GS vs Honda xlv 650 translap
Японеца. По много причини, но и факта, че е двуцилиндров е достатъчен.BMW R1200GS LC EXCLUSIVE, Triumph Tiger 800 XRx, Honda Transalp 600
LAND ROVER Discovery II V 8 - 4.0, BMW 530 xDrive
Не е достатъчно да си знаеш цената, трябва да се отчита и търсенето.
Коментар
-
От: BMW F650GS vs Honda xlv 650 translap
За града,скутера,понеже така си задал въпроса.Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
От: BMW F650GS vs Honda xlv 650 translap
Първоначално публикуван от Сергей Янков Преглед на мнениеЯпонеца. По много причини, но и факта, че е двуцилиндров е достатъчен.В Космоса никой няма да чуе писъка ти....
Коментар
-
От: BMW F650GS vs Honda xlv 650 translap
Първоначално публикуван от bushiDO Преглед на мнениеИнтересно ще е да ги чуем тези много причини, освен, че е двуцилиндров!. Всеки си има някакво мнение и предпочитания и не е задължително да се покриват с твоите. Човека иска асфалтово ендуро, с приличен разход, лесен и евтин за обслужване, което да не издъхва с втори човек на задната седалка. За мен Транса е с предимство по всичко, освен разхода/може би/. По-мощен е, по-добре спира /два предни спирачни диска/, по-лесен и евтин за обслужване, по-надежден. Е, може би това не са "много" причини, по твоите критерии.
BMW R1200GS LC EXCLUSIVE, Triumph Tiger 800 XRx, Honda Transalp 600
LAND ROVER Discovery II V 8 - 4.0, BMW 530 xDrive
Не е достатъчно да си знаеш цената, трябва да се отчита и търсенето.
Коментар
-
От: BMW F650GS vs Honda xlv 650 translap
Първоначално публикуван от Сергей Янков Преглед на мнениеОбичаш уееекинко да кълвеш, нали. Всеки си има някакво мнение и предпочитания и не е задължително да се покриват с твоите. Човека иска асфалтово ендуро, с приличен разход, лесен и евтин за обслужване, което да не издъхва с втори човек на задната седалка. За мен Транса е с предимство по всичко, освен разхода/може би/. По-мощен е, по-добре спира /два предни спирачни диска/, по-лесен и евтин за обслужване, по-надежден. Е, може би това не са "много" причини, по твоите критерии.
В Космоса никой няма да чуе писъка ти....
Коментар
-
От: BMW F650GS vs Honda xlv 650 translap
За повече градско каране двата цилиндъра на Трансалпа не са никакво предимство, а направо недостатък.В града тоя Транс ще гори 6/100 щото са два цилиндъра с мембранни карбуратори, а БМВ-то в града ще гори 4/100, щото е един цилиндър и е инжекция. Освен това за тези пари 5000 лв ще се вземе БМВ след 2004 год, тоест с АБС. Двата цилиндъра на Транса са предимство при по-далечни и продължителни пътувания. Там вече двата цилиндъра са за предпочитане пред единият въпреки по-високият разход. Относно спирачките, то Хондата не спира по-добре от БМВ-то въпреки двата си диска отпред.
Колкото до това на кой от двата мотора частите са по-евтини и по-малко се троши, то тук нещата са много относителни и много зависи кой го е поддържал и гледал мотора преди. Оригиналните части нито на Хонда, нито на БМВ са евтини, ама кой може предварително да ти каже, какво точно ще се строши при мотор втора употреба? Иска гледане, пробване и изборът сам ще дойде?
Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
Златомир Попов - Forry
Коментар
-
От: BMW F650GS vs Honda xlv 650 translap
Между един и два цилиндъра има голяма разлика , при двата цилиндъра мощността е по-добре разпределена в оборотите , по-плавен двигател , по-еластичен , по-стабилен на ниски обороти. Недостатъка на единия цилиндър са вибрациите и това , че задната гума има склонност да блокира при връщане на газта на хлъзгава настилка. При интензивно спиране двата диска са по-добре от един , но се съмнявам , че вида на спирачната система е чак от такова значение при каране в града и спазване правилата за движение. Най-добре да покара двата мотора и тогава да реши.В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода
Коментар
-
От: BMW F650GS vs Honda xlv 650 translap
Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнениеМежду един и два цилиндъра има голяма разлика , при двата цилиндъра мощността е по-добре разпределена в оборотите , по-плавен двигател , по-еластичен , по-стабилен на ниски обороти. Недостатъка на единия цилиндър са вибрациите и това , че задната гума има склонност да блокира при връщане на газта на хлъзгава настилка. При интензивно спиране двата диска са по-добре от един , но се съмнявам , че вида на спирачната система е чак от такова значение при каране в града и спазване правилата за движение. Най-добре да покара двата мотора и тогава да реши.
Не съм усетил да ми блокира задната гума при връщане на газ, но ABS-a помагал много да не блокира предната гума при влажен асфалт
Коментар
-
От: BMW F650GS vs Honda xlv 650 translap
И аз съм карал над 10 години различни едноцилиндрови мотори и никога не ми се е случвало такова чудо да ми блокира задната гума при връщане на газта.Колкото до двата диска отпред на Трансалпа той не спира по-добре от единият диск отпред на БМВ-то. Просто Хондата е с по-слаби спирачки, та ако ще отпред да има три диска, а не два...
Карал съм Хонди и знам. Когато за първи път преди години се качих на БМВ при първото си спиране, не стига, че спрях преди кръстовището, ами щях за една бройка да се преметна и през кормилото, щото стисках, и спирах, като за Хонда.
Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
Златомир Попов - Forry
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар