Колеги, в процес съм на закупуване на такива предпазители. Но много се двоумя,защото съм чувал доста различни отзиви и по двата типа предпазители.Карам повече ендуро.Моля за вашите мнения.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Гардове за кормило с алуминиева шина и без шина.Плюсове и минуси.
Свий
X
-
Гардове за кормило с алуминиева шина и без шина.Плюсове и минуси.
Тагове: Няма
-
До: Гардове за кормило с алуминиева шина и без шина.Плюсове и минуси.
Има едни които на ги хвалят че са по-добри "Tрипач" (български),а колкото до въпроса ти за или против металните шини,аз съм против,изкривиш ли метална шина,няма оправяне (виждал съм от по скоросно падане как се криви шината),а пласмасовите,пак са здрави но нямаш проблема кривене,човека на който видях как се криви шината,неможеше после да стиска съединителя,при пласмасовите,направо си се чупят,и пак си караш
Коментар
-
До: Гардове за кормило с алуминиева шина и без шина.Плюсове и минуси.
Гледай задължително да са с шина,80% от паданията удара отиват в кормилото.Вземи си на (реклама) аз съм много доволен от тях много здрави имам над 100 падания с тях и не ми се е изкривила алуминиевата шина сменям пласт масата с нова за 25лв. и гардовете стават все едно сега си ги купил.Последно редактирано от Димитър; 16-03-10, 11:18.
Коментар
-
До: Гардове за кормило с алуминиева шина и без шина.Плюсове и минуси.
Първоначално публикуван от rm Преглед на мнениеГледай задължително да са с шина,80% от паданията удара отиват в кормилото.Вземи си на (реклама) аз съм много доволен от тях много здрави имам над 100 падания с тях и не ми се е изкривила алуминиевата шина сменям пласт масата с нова за 25лв. и гардовете стават все едно сега си ги купил.Последно редактирано от Димитър; 16-03-10, 11:30.Аз съм българче.Обичам наще планини зелени.
Коментар
-
До: Гардове за кормило с алуминиева шина и без шина.Плюсове и минуси.
Първоначално публикуван от krik4e Преглед на мнениеКолеги, в процес съм на закупуване на такива предпазители. Но много се двоумя,защото съм чувал доста различни отзиви и по двата типа предпазители.Карам повече ендуро.Моля за вашите мнения.
"Какви пари мога да си позволя СЕГА за гардове? 50 или 250 лева?"
И ще имаш отговори.За 50 лева - някои втора употреба, а за 250 - Цикра или Трипач(доста добро копие на Цикра, даже в някои отношения превъзхожда оригинала), те са най-здрави според мен(карал съм с 2 модела цикра, оригиналните на КТМ и Бета и пластмаса+алуминий на Ацербис). А останалите - между тях...
КАквито и да са гардовете - по-добре с тях отколкото...например като Пепи да купуваш ръчки всяка седмица. ЗАвиси и от карането... Може и да не ти трябват.Mitsubishi L200 DobbleCab
KTM XC 450 RW 2009
KTM 350 SX 2011
Коментар
-
До: Гардове за кормило с алуминиева шина и без шина.Плюсове и минуси.
Аз също карам с предпазители без шина. Предимствата им според мен са, че са по-леки и са еластични. Свиват се при удар, но се изправят после сами.
От моделите с шина не съм виждал изкривени. Слагал съм на мотор такива и ми се видяха доста тежки. Все едно караш с две кормилаПри падане настрани ако ръка или крак останат под шината ще боли много. Скоро видях мотор с изкривено кормило от хубавите дебелите въпреки, че беше с предпазители с метална шина също от хубавите. А си мислех, че тези кормила нямат изкривяване
Друг недостатък на твъдата метална шина е, че ако при падане ви се заклещи дланта межди кормилото и шината, ще си счупите китката, защото в цялата система тя се оказва най-слаба. Пластмасовите се деформират и ще поемат натоварването.
Твърда метална шина има смисъл да се ползва от хора които карат бързо в гори с по-големи дървета и има вероятност от силен челен удар.2010 CRF 250 R
Коментар
-
До: Гардове за кормило с алуминиева шина и без шина.Плюсове и минуси.
Първоначално публикуван от Димитър Преглед на мнение...Друг недостатък на твъдата метална шина е, че ако при падане ви се заклещи дланта межди кормилото и шината, ще си счупите китката, защото в цялата система тя се оказва най-слаба. Пластмасовите се деформират и ще поемат натоварването..
Първоначално публикуван от Димитър Преглед на мнениеТвърда метална шина има смисъл да се ползва от хора които карат бързо в гори с по-големи дървета и има вероятност от силен челен удар.
А при силен челен удар в по-голямо дърво кормилото(с гардовете) ще ти е последна грижа...ако въоблще имаш грижи повече.
Mitsubishi L200 DobbleCab
KTM XC 450 RW 2009
KTM 350 SX 2011
Коментар
-
До: Гардове за кормило с алуминиева шина и без шина.Плюсове и минуси.
Първоначално публикуван от miki64 Преглед на мнениеЗа да не чупиш китката буташ гардовете по-надолу.
Първоначално публикуван от miki64 Преглед на мнениеИ не само - при всякакви "акробатични изпълнения" на скали и камъни.
А при силен челен удар в по-голямо дърво кормилото(с гардовете) ще ти е последна грижа...ако въоблще имаш грижи повече.
Не, че и тогава ще ти е първа грижа дали са ти здрави ръчките, след като си се търкалял "да береш цветя" както казват старозагорци.
На скали и камъни точно предпазителите без шина показват по-добри резултати, макар че не знам точно какъв терен имаш предвид. Те поемат част от енергията и кормилото се натоварва по-малко. Поне при мен е така, но аз карам по бавни триалски маршрути с камъни. Виж при рали по каменист терен наистина ще трябват метални шини.2010 CRF 250 R
Коментар
-
До: Гардове за кормило с алуминиева шина и без шина.Плюсове и минуси.
Първоначално публикуван от miki64 Преглед на мнениеНапред постави въпроса:
"Какви пари мога да си позволя СЕГА за гардове? 50 или 250 лева?"
И ще имаш отговори.За 50 лева - някои втора употреба, а за 250 - Цикра или Трипач(доста добро копие на Цикра, даже в някои отношения превъзхожда оригинала), те са най-здрави според мен(карал съм с 2 модела цикра, оригиналните на КТМ и Бета и пластмаса+алуминий на Ацербис). А останалите - между тях...
КАквито и да са гардовете - по-добре с тях отколкото...например като Пепи да купуваш ръчки всяка седмица. ЗАвиси и от карането... Може и да не ти трябват.бързак...
Mitsubishi L200 DobbleCab
KTM XC 450 RW 2009
KTM 350 SX 2011
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар