Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Реглаж на клапани - при студен и топъл двг?!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Реглаж на клапани - при студен и топъл двг?!

    При топъл двигател !!!

  • #2
    До: XR мания - 400/440сс

    При студен двигател!

    Коментар


    • #3
      До: XR мания - 400/440сс

      Аз не съм чул до сега - клапни да се правят на топъл двигател, па каквто и да е той!?

      Коментар


      • #4
        До: XR мания - 400/440сс

        Първоначално публикуван от Жоро XR 600 Преглед на мнение
        Аз не съм чул до сега - клапни да се правят на топъл двигател, па каквто и да е той!?
        Значи малко си чул ето чуй сега : Лада,Сузуки Витара,Фолксваген Голф 2 1.3 ,Тойота Корола 1,3 има и много други.
        Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
        Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

        Sofrace Offroad Team

        Коментар


        • #5
          До: XR мания - 400/440сс

          Първоначално публикуван от evgeniml Преглед на мнение
          Значи малко си чул ето чуй сега : Лада,Сузуки Витара,Фолксваген Голф 2 1.3 ,Тойота Корола 1,3 има и много други.
          Да не би да става въпрос за двигатели на самолети или на формула?
          Kлапаните се регулират на студен двигател.Пише го навсякъде.
          Нали ако е топъл се обезмисля оставянето на хлабини.

          Коментар


          • #6
            До: XR мания - 400/440сс

            Първоначално публикуван от p.djartov Преглед на мнение
            Да не би да става въпрос за двигатели на самолети или на формула?
            Kлапаните се регулират на студен двигател.Пише го навсякъде.
            Нали ако е топъл се обезмисля оставянето на хлабини.
            Не не баш си за автомобилни двигатели става въпрос.При някой двигатели топлинното разширение на главата спрямо клапаните е такова ,че като загрява си увеличават хлабината а не се намалява учил съм го но доста отдавна и вече съм го позабравил ако някой е по-компетентен по терморазширенията нека се изкаже.Тези примери са извадени като информация от:Autodata V:3.18 2008
            Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
            Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

            Sofrace Offroad Team

            Коментар


            • #7
              До: XR мания - 400/440сс

              Първоначално публикуван от evgeniml Преглед на мнение
              Значи малко си чул ето чуй сега : Лада,Сузуки Витара,Фолксваген Голф 2 1.3 ,Тойота Корола 1,3 има и много други.
              Какви са закономерностите?
              При напълно загрят около 80-90 градуса на водата ли се правят или как?
              Или според зависи от двг се правят при различни температурни стойности - по ръководство?

              Коментар


              • #8
                До: XR мания - 400/440сс

                Първоначално публикуван от Жоро XR 600 Преглед на мнение
                Какви са закономерностите?
                При напълно загрят около 80-90 градуса на водата ли се правят или как?
                Или според зависи от двг се правят при различни температурни стойности - по ръководство?
                По дебелите книги пише ,че за топъл двигател се приема температура между 60-80 градуса и би следвало когато е написано да се притяга главата или да се регулират клапаните при топъл двигател да се има в предвид тази температура но това се отнася за автомобилни двигатели и не мога да твардя,че и при мотоциклетите е така там се използват и други материали и температурите при въздушното охлаждане са различни за отделните часи на двигателя и хлабините също са различни.
                Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
                Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

                Sofrace Offroad Team

                Коментар


                • #9
                  До: Реглаж на клапани - при студен и топъл двг?!

                  Спора според мен спора е базмислен на повечето двг им дават хлабина при студен и хлабина при загрят на кой как му е кеф така да си ги регулира

                  Коментар


                  • #10
                    До: Реглаж на клапани - при студен и топъл двг?!

                    Първоначално публикуван от mimo1 Преглед на мнение
                    Спора според мен спора е базмислен на повечето двг им дават хлабина при студен и хлабина при загрят на кой как му е кеф така да си ги регулира
                    Колега ние не спорим а уточняваме технически показатели и същевремено се учим и всеки помага със знания за общото благо и техническа грамотност нали за това е форум никой не се е родил научен. А аз пък не съм виждал да дават хлабини на клапани на един и същ двигател и на топло и на студено ти това каде го прочете и за кой двигател става въпрос? Айде помагай и ти.
                    Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
                    Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

                    Sofrace Offroad Team

                    Коментар


                    • #11
                      До: Реглаж на клапани - при студен и топъл двг?!

                      Не ми е ясно как ще се регулират хлабините на клапаните при топъл двигател като тогава температурата ще се променя - загряваш двигателя до определената температура но след като го изгасиш и започнеш да работиш, температурата ще пада непрекъснато!
                      А това пък за затягането на главите при топъл двигател е някакъв пълен абсурд! Какво, с горелка ли ще го подгряваш когато го сглобяваш двигателя?! Или ще го запалиш и чакаш да загрее преди да си притегнал болтовете, та после ще ги притягаш?!
                      Я, дайте да видим някой мануал , в който пише че клапани се регулират при топъл двигател и че болтове на глава се донатягат при топъл двигател!
                      Аз от опита си знам че пренатегнати при студен двигател болтове на глава, се късат понякога когато загрее двигателя! По същата логика би трябвало затегнатите при топъл двигател болтове да олабват когато двигателя изстине!
                      "Do not correct a fool, for he will hate you;
                      Correct a wise man, for he will appreciate you."

                      Коментар


                      • #12
                        До: Реглаж на клапани - при студен и топъл двг?!

                        Клапани се регулират при температура около 30 градуса,тоест сдуден двигател.

                        Към тези от Вас които сте чели "дебелите книги" - я вземете та снимайте тази страница където пише,че се регулират при топъл двигател,та да се просветим и ние по-непросветените.
                        ТЛК 80 4,2ТД-95г

                        Коментар


                        • #13
                          До: Реглаж на клапани - при студен и топъл двг?!

                          Трябва да знаете,че от отдавна си научих урока,че тук никой на никой не вярва без да го докаже и аз съм ви показал от каде съм вадил информацията която ви представям а именно : Autodata V:3.18 2008 год.Там също пише ,как се загрява двигателя и как се притяга главата изтеглете си програмата и прочетете малко за тези от вас които пак не повярваха си изрових хартиената АУТОДАТА от далечната 1997 г и от там са снимките за автомобили БМВ и ХЮНДАЙ но под ръка друго освен телефон нямам и затова и сниките са такива който не върва да идва да му я давам и да чете!
                          Прикачени файлове
                          Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
                          Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

                          Sofrace Offroad Team

                          Коментар


                          • #14
                            До: Реглаж на клапани - при студен и топъл двг?!

                            Това е за Лада, но принципа е такъв: при студен двигател хлабината е по-малка а при топъл по-голяма.
                            Прикачени файлове
                            TLC 73 4.2-TD
                            Автоматик
                            Тел.0887859269

                            Коментар


                            • #15
                              До: Реглаж на клапани - при студен и топъл двг?!

                              Мисля че реглажа се извършва на студен двигател-не виждам начин да се поддържа постоянна температурата при загрят.Информацията за хлабина при топъл двигател в справочната литература е единствено за проверка (естествено няма да чакам да изстине двигателя за да установя къде е проблема).

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X