Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Подръжката на ендурото

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Подръжката на ендурото

    Не знам дали повтарям някоя тема (ако е повтярям истриите я), но просто независимо от младата ми възръст, аз вече карам вече 2 сезона, и пак мога да кажа, че не мога да си подържам мотора Искам да знам отоговори на въпросите: "Колко често да смазвам веригата?", "Колко често да сменям накладките на спирачките" , и темподобни - милярди са въпросите ми. Обръщам се към всички, който искат да ми помогнат

  • #2
    Виж в "Мотори и АТV"
    Събин го е написал много подробно.
    Ендурото и сексът не са шега работа !
    -------------
    Животът се измерва с броят на издишванията !

    http://sixdayscrazyjob.com
    http://crazy-job.com

    Коментар


    • #3
      веригата при всеки възможен случай я смазвай или поне след всяко каране тя о-рингова ли ти е

      Коментар


      • #4
        Да, Митков, такава е. Някои ми разправя, че съществува, масло на спрей за смазване. Съществува ли такова нещо ?

        Коментар


        • #5
          Митко, ако се кара в много прах или кал, веригата на първите 20 км вече няма грам смазка. В такива случаи трябва да си носиш шишенце масло в джобчето винаги. Вярно, оринговата задържа по-продължително време смазката, но пак трябва да се маже своевременно, че е доста скъпа
          Има си правило: Верига се сменя в комплект с двата пиньона.
          Имал съм случай когато за 300 км каране в кал, предният пиньон така се беше подострил, че не можах да повярвам.
          Всъщност Гълъбин има една такава снимка някъде във форума!
          Ендурото и сексът не са шега работа !
          -------------
          Животът се измерва с броят на издишванията !

          http://sixdayscrazyjob.com
          http://crazy-job.com

          Коментар


          • #6
            бях писал"веригата при всеки възможен случай я смазвай "между другото MOTOREX имат освен големи и малки джобни шпрейчета които като се изхабят могат да се презареждат от голямата разфасовка и може винаги да си го носиш ако някой има интерес мога да му изпратя аз съм им нещо като дистрибутор
            за предния пиньон ,по мои наблюдения една верига преди да се разтегне прекалено износва два предни пиньона това разбира се не винаги е така но се случва иначе наистина бива всичко да се сменя комплект така издържа най много но някои от предните пиньони не са много износоустойчиви а има много яки вериги аз имах една D.I.D. о-рингова тя унищожи поне три предни пиньона без да мръдне ако искате вярвайте само че беше внесена от канада и имаше и ГАРАНЦИОННА КАРТА от тогава такова нещо не съм видял трябваше май да си я сваля като продавах мотора щото тоя дето му го продадох така направил явно и той не е можал да я разпъне

            Коментар


            • #7
              D.I.D - a наистина са хубави вериги!
              Аз си нося масло за веригата и ако не ме мързи много или не съм каталясал при всяко спиране си я поливам. Дори в книгата за WR-а е препоръчано смазване с масло, а не със спрей. Що така?
              Ендурото и сексът не са шега работа !
              -------------
              Животът се измерва с броят на издишванията !

              http://sixdayscrazyjob.com
              http://crazy-job.com

              Коментар


              • #8
                да бе наистина на някои мотори в упътването така пише 75w80 масло трансмисионно да се слага но много цапа а и шпрея си е по подходящ особенно за о-ринг

                Коментар


                • #9
                  едно време около- /1970-1980г/ кросовите мотори на някои състезания са имали "ситема"резорварче с масло и игла с тръбичка по която маслото и в движение капе по веригата представете си кво мацане е падало Бочака си бише направил такава преди време всичко се омазва много яко ама сега се сещате еколозите как ще реагират особенно на запад ако видят такова нещо :x

                  Коментар


                  • #10
                    ...

                    Ето какво казват и някои други ...
                    http://www.motozoom.nl/pics/pdf/ANL/...structions.htm

                    интересно като четиво ...
                    Път без препятствия обикновено не води до никъде.

                    Коментар


                    • #11
                      Тatkobarba, материалът е хубав, но е повече за новобранци. Освен това за ендурото правилата за обтягане са различни поради големият ход на задния амортисьор и варират от 40 до 50 mm в зависимост от модела.
                      Но всеки трябва да прочете и да знае основните правила за веригите за да не сменя по-често от колкото е необходимо!
                      Ендурото и сексът не са шега работа !
                      -------------
                      Животът се измерва с броят на издишванията !

                      http://sixdayscrazyjob.com
                      http://crazy-job.com

                      Коментар


                      • #12
                        жоре те го дават при натоварен мотор когато вилката е нагоре и веригата е максимално изпъната за това е толкоз малко иначе при това положение като разтовариш ще дойде точно колкото трябва

                        Коментар


                        • #13
                          Сори, утре отивам на очен лекар!
                          Ендурото и сексът не са шега работа !
                          -------------
                          Животът се измерва с броят на издишванията !

                          http://sixdayscrazyjob.com
                          http://crazy-job.com

                          Коментар


                          • #14
                            ...

                            Знам, че това което пуснах не е конкретно за ендуро, а принципно,
                            но там се обяснява защо не е необходима специална смазка за О-ринг веригите, а може да се мажат с гъсто трансмисионно масло...
                            все пак със смазка за верига си е по-чисто че не хвърля толкова много
                            Път без препятствия обикновено не води до никъде.

                            Коментар


                            • #15
                              Наи добрият мотор е новият мотор
                              Това го разбрах за пореден път миналата седмица когато брат ми си купи нов мотор Пробвах го машинката е супер След това като се качих на моя ми се стори като каруца А е модел2002 малко каран
                              Когато решихме да вземем още един мотор аз го накарах да бъде КТМ защото имам много части и подръжката на еднакви машини е по лесна
                              За ЦРФ със стартер и фар трябваше да чакаме 50 дни а и решихме да изчакаме да видим как ще се представи този нов модел КТМ -450 се прави от дълго модела е много каран За нашите географски ширини и за нашият тип каране е идеален

                              Стартер и манивела
                              6-скорости
                              одобрен от шибания ТЮВ за регистрация
                              поносим разход на гориво
                              предница-48мм
                              по малко тормози верига пиниони и задна гума

                              ЕХС-520 На две задни гуми заден пинион На един заден пинион две вериги на две вериги преден пинион гадното е че тази последователност се случва малко бързо Затова пък харчи гориво и за нула време уморява ръцете
                              [img]ftp://PETER_BLIZNAKA:0000@ftp.offroad-bulgaria.com/KTM/IMG_0014.JPG[/img]

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X