Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мотор с регистрация или без ?

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    До: Мотор с или без регистрация ?

    "Мнение на Краси
    Хайде сега всички които са с регистрирани мотори да сложат по една снимка тук, да видим къде им стои регистрационната табела."

    след дългото ровене из снимките, така и не намерих никоя на която да се вижда табелата



    но ТЯ Е ТАМ, както и талон от мотора е в джоба ми, има различни гледни точки, аз ще кажа моята - жител на малко градче:

    - за да изляза да карам имам около 200м асфалтово каране - от гаража до края на града, мисля, че не е логично да изкарвам колата, да закачвам ремаркето, мотора на ремаркето ...... направо е безмислено, когато съм решил да се разходя по околните маршрути ...

    - Полиция стои на изхода на града а и да не стои всички сме като на една длан - познаваме се и жители и полицаи и просто НЯМА начин да караш мотор без регистрация. Нито можеш да избягаш, нито да се скриеш - винаги се знае, че си карал и ,че нарушаваш, а това се вижда от всички ....

    - да имам разходи - гражданска, преглед и застраховка, но те са малка част от главоболието което причинява каране без регистрация в наши условия.
    Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

    Коментар


    • #62
      До: Мотор с или без регистрация ?

      Pakss съгласен съм с теб е всички се познаваме и решат ли полицайте ще намерят. Със или без регистрация в повеченто населени места мотористите всички ги знаят. А моето мнение е ако искаш да караш дълги разтояния по асфалт и да си нямаш главоболия е хубаво да имаш необходимите документи. А ако не се кара чак толкова и си караме нормално "като бели хора" никой няма да ни закача- все пак всички сме хора и е нужно разбиране.
      Живота е по-хубав, по-лек, когато го има ендуро спорта.

      Коментар


      • #63
        До: Мотор с или без регистрация ?

        Така е колега, и аз си карах ,оторчето без документи защото карах само в гората нещо като крос даси правя кефа. Но ако щесе кара по асвалт е добре да имаш документи.

        Коментар


        • #64
          До: Мотор с или без регистрация ?

          без значение дали се кара по гората или по асвалт трябва мотора да има регистрационен номер и необходимата категория но това от доста мотористи не се спазва и е противозаконно също кросови мотори които се карат извън трасе за мотокрос а също ми е интересно какво е това ендуро с кросови мотори или май на пистата е трудно и затова се показват завидните умения в гората

          Коментар


          • #65
            До: Мотор с или без регистрация ?

            И според мен е добре моторът да е с регстрация, и нужната категория Просто без регистрация е някак... прецакващо, все ще ти се наложи да мръднеш някъде из града и.. кво правим като те барнат полицаите?!

            Коментар


            • #66
              До: Мотор с или без регистрация ?

              Ето един мотор, на който му се вижда регистрационната табела
              Прикачени файлове
              SUZUKI DRZ SuperMoto

              Никога няма втори шанс да направиш първо впечатление ...

              Коментар


              • #67
                До: Мотор с или без регистрация ?

                Първоначално публикуван от Ali_007 Преглед на мнение
                Pakss съгласен съм с теб е всички се познаваме и решат ли полицайте ще намерят. Със или без регистрация в повеченто населени места мотористите всички ги знаят. А моето мнение е ако искаш да караш дълги разтояния по асфалт и да си нямаш главоболия е хубаво да имаш необходимите документи. А ако не се кара чак толкова и си караме нормално "като бели хора" никой няма да ни закача- все пак всички сме хора и е нужно разбиране.
                Не говорим за дълги разстояния по асфалт,а за дълги разстояния по Балкана,при което един резервоар не стига да се върнеш и какво става?Обичаината ситуация е:Търсим най-близката бензиностанция,но дори не знаем къде сме(ако нямаме GPS).Влизаме в най-близкото непознато село или град,където с тези мотори няма как да останем незабелязани.Спираме на бензностанцята и докато зареди цялата група патрулката вече е там.В повечето случай полицаите са пичове,но ако не са ???Затова регистрацията е голям плюс.
                Когато няма друг изход- използвай централния вход!

                Коментар


                • #68
                  До: Мотор с или без регистрация ?

                  Първоначално публикуван от Helik Преглед на мнение
                  Ето един мотор, на който му се вижда регистрационната табела
                  Да, мотор за разходки, на който му се вижда регистрационната табела. Интересно ми е да я видя, след 1-2 падания на заден калник
                  Per aspera ad astra.

                  Коментар


                  • #69
                    До: Мотор с или без регистрация ?

                    Първоначално публикуван от Тануцо Преглед на мнение
                    Да, мотор за разходки, на който му се вижда регистрационната табела. Интересно ми е да я видя, след 1-2 падания на заден калник
                    ми след тези падания ,като отидеш да възстановиш номера сигурно и ще те глобят
                    а за колегите които смятат че трябва регистрация понеже се карало и по асфалт,искам да им кажа ,аз не съм за незаконно каране по пътищата а против плащането на данъци и застраховки при положение че караме в гората .и ако може да ми отговорите ,ако се блъсна в гората с друг мотор(да не дава господ)ще викнете ли полиция да ви направи протокол че да си търсите правата и обезщетенията.аз лично съм със регистриран мотор(щото така го купих) но следващия на 100% няма да бъде.да и аз карам в града но само колкото да излеза от, него около 300 м.знам че колкото и да внимавам ,белята винаги може да стане.ама тогава глобата ще ми е най малкия проблем(и пак ДА НЕ ДАВА ГОСПОД).айде лека нощ и със здраве ,на всички законни и незаконни
                    Да се откажеш е лесно,да успееш е трудно.

                    Коментар


                    • #70
                      До: Мотор с или без регистрация ?

                      Първоначално публикуван от Златко Илев Преглед на мнение
                      ...Затова е добре според мен да си имате всички нужни документи,защото гражданската отговорност е точно затова,да покрива подобни случаи,а не да те мъкнат по съдилища цял живот КОГАТО те хванат...
                      Уважаеми колега, с най - голямо нетърпение очаквам да ми посочите застрахователната компания, която ще изплати обезщетение по "Гражданска отговорност на водачите на МПС" на пострадал или неговите наследници от отхвръкнал камък на горска пътека. Или текста от закона, особождаващ от наказателна отговорност при наличие на регистрация и валиден технически преглед.

                      Както няколко пъти вече беше написано в темата - всички норми, посочени в ЗДвП и подзаконовите нормативни актове касаят движението на ППС по ПЪТИЩАТА, а не по поляните, синорите, нивите, горските пътеки, свлачищните улеи, на зиг-заг между дърветата и прочие упражнения.

                      Под "ПЪТИЩА" се разбира тези, включени в Републиканската и общинските пътни мрежи - могат да бъдат до 4 клас. Селскостопанските НЕ СА част от пътната инфраструктура и движението по тях не се подчинява на горецитираните нормативни актове.

                      Коментар


                      • #71
                        До: Мотор с или без регистрация ?

                        тази година имаше два случая които знам единия е на черен път моторист под 18 с кросов мотор пада и чупи крак и други наранявания карат го в болницата докторите разбират че е пострадал от мотор идва полиция разпитват го и му правят доста сериозен акт въпреки че не е бил на асвалт казали са му че този мотор има право да го кара само на писта за мотокрос другия случай го чух по новини по радиото моторист в тежко състояние без документ за правоуправление и регистрационен номер се блъска в скала в планината

                        Коментар


                        • #72
                          До: Мотор с или без регистрация ?

                          Мисля че е въпрос само на време,да измислят някакъв данък и на нерегистрираните мотори,АТВ,моторни шейни и др.Нали се сещате че има едни дето по 24 часа мислят как да ни сложат чатал на врата,дебитомер на носа и устата и катализатори изотзадсе.Придобиването и поддържането документално на колесар е не по ефтино от една регистрация.Аз карам нерегистриран мотор по простата причина че е кросов и няма как.
                          Силата е нищо без контрол.

                          Коментар


                          • #73
                            До: Мотор с или без регистрация ?

                            Всеки си носи отговорноста със или без регистрация.Преди време ,като идваха австрийците Ст.Загора ми направи впечетление,че техните регистрационни номера са от хартия,ламинирани и малко по големи от 2 цигарени кутии.А нашите номера в България са като снегорини . Може би ако се направи като големия и малкия талон с един такъв ламаринен номер и един алтернативен е по добар вариант.Виждал съм колеги и по раниците ги закачат,но един заядлив полицай би се измял на това, ако реши да те глоби.

                            Коментар


                            • #74
                              До: Мотор с или без регистрация ?

                              Първоначално публикуван от ЗМЕЙ Преглед на мнение
                              Уважаеми колега, с най - голямо нетърпение очаквам да ми посочите застрахователната компания, която ще изплати обезщетение по "Гражданска отговорност на водачите на МПС" на пострадал или неговите наследници от отхвръкнал камък на горска пътека. Или текста от закона, особождаващ от наказателна отговорност при наличие на регистрация и валиден технически преглед.....
                              Добре де,застраховки всякакви,исках да кажа,че без документи няма как да стане,а много рядко се транспортират моторите на ремърке.
                              То не е за да ти отпадне вината,а да покрие разходи.
                              SUBARU LEGACY 2.2 4WD GX
                              0878299791

                              Коментар


                              • #75
                                До: Мотор с или без регистрация ?

                                Първоначално публикуван от dragorip Преглед на мнение
                                против плащането на данъци и застраховки при положение че караме в гората :
                                Когато имаш мотор който може да се регистрира,и който възнамеряваш да използваш - ти трябва да го регистрираш,за всеобщо добро е ( при инциденти най-вече ),а това къде ще го караш - твой си избор,но излезеш ли на асфалта - Задължен си да имаш регистрация,дори и за 5,10,100 метра,правилата са си правила!
                                Сега полицаите си затварят очите,'щото и на тях не им се разправя,но съвсем скоро няма да е така,и не регистриран мотор почти няма да се вижда!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X