Мнение за Дачия Дъстар, от хора които са имали допир до него. Знам че ще има много негативни мнения.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Dacia Duster
Свий
X
-
От: Dacia Duster
С толкова малко написано от вас, няма как да получите много обратна информация. Напишете за какво ще се използва, какво по-точно искате да знаете за автомобила, с какъв двигател искате да е и т.н.ДА ПОМОГНЕМ НА НИКИ- http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=102019
0878 23 58 34- Радо
-
От: Dacia Duster
Първоначално публикуван от lubo70 Преглед на мнениеМнение за Дачия Дъстар, от хора които са имали допир до него. Знам че ще има много негативни мнения.
Разход вграда 10-12 извън 7-8,Сложил съм ГИ. За градски условия е идеален
Друго кво те интересува.Техниката в ръцете на дивака е парче желязо.
Dacia Duster 4WD
Коментар
-
От: Dacia Duster
Работата ми е свързана с навлизане в тежки горски терени, където няма път, максимум нещо като пътека. В тези условия съм ползвал дълго Тойота Хайлукс 4D4, малко Дъстър, и малко новия Форд Рейнджър 2013г. Казаното от мен по на долу не искам да предизвиквам спорове, а споделям реални впечатления, лично мои. Карал съм и трите автомобила по едно и също трасе - мокра трева, зимата само сняг, без път и пътека, високи скални прагове. Първо беше Тойота и си мислех, че е супер суперска, но това беше първия 4х4. После дойде ред и на Дъстера- дизел със 6 скорости. Тойотата е с ръчка, а Дъстера с автоматично 4х4. Е сети се сега кое е по проходимо и в калта , и по високите скални прагове - ДАЧИА ДЪСТЪР ! За новия Форд Речнджър - но комент, не е по темата. По едно време бях откачил за Дъстер, но финикийските знаци липсваха. Бих казал, че не е напълно градски паркетен джип. Благодарение на малко по късата му база е много проходим, а на модела 4х4, който е със 6 скорости, му е много полезна първата скорост, която е бавна и е иделна за тежки терени без да врътнеш копчето 4х4. Това от мен, дано съм бил полезен. Поздрави и успех.Nissan Terrano II 2.7TDI 2000г. R20 и Detlefs RT2
Коментар
-
От: Dacia Duster
Първоначално публикуван от Mil68 Преглед на мнениеРаботата ми е свързана с навлизане в тежки горски терени, където няма път, максимум нещо като пътека. В тези условия съм ползвал дълго Тойота Хайлукс 4D4, малко Дъстър, и малко новия Форд Рейнджър 2013г. Казаното от мен по на долу не искам да предизвиквам спорове, а споделям реални впечатления, лично мои. Карал съм и трите автомобила по едно и също трасе - мокра трева, зимата само сняг, без път и пътека, високи скални прагове. Първо беше Тойота и си мислех, че е супер суперска, но това беше първия 4х4. После дойде ред и на Дъстера- дизел със 6 скорости. Тойотата е с ръчка, а Дъстера с автоматично 4х4. Е сети се сега кое е по проходимо и в калта , и по високите скални прагове - ДАЧИА ДЪСТЪР ! За новия Форд Речнджър - но комент, не е по темата. По едно време бях откачил за Дъстер, но финикийските знаци липсваха. Бих казал, че не е напълно градски паркетен джип. Благодарение на малко по късата му база е много проходим, а на модела 4х4, който е със 6 скорости, му е много полезна първата скорост, която е бавна и е иделна за тежки терени без да врътнеш копчето 4х4. Това от мен, дано съм бил полезен. Поздрави и успех.
..Едното няма нищо общо с другото ,добре че имам ВитараGrand Vitra ddis 2008
SEAT Althea XL tsi 2010
Mitsubishi Canter
Коментар
-
Коментар
-
От: Dacia Duster
Карал съм Дъстър с почти всички модели двигатели без новите- бяха служебни. От всички на мен ми допадна само дизеловия. Бензиновите не са лоши, но на магистрала поддържат доста високи обороти и ми се струва, че се мъчат малко. Дизеловия с повечето коне (има два варианта) има много сила и с 120 пак продължава да ускорява приятно, на черно също е доста добре. Първа скорост е много бавна- реално нормалната 1ва се пада 2ра при Дъстъра. Като интериор - не е лош, изключително пластмаса - напомня ми на Рено Клио. Частите на са скъпи. В общи линии не е лоша колица, но цената като нова ми се струва доста висока.Land Rover Defender 110SW 300tdi
Коментар
-
От: Dacia Duster
Първоначално публикуван от tanosliven Преглед на мнение..Едното няма нищо общо с друготоNissan Terrano II 2.7TDI 2000г. R20 и Detlefs RT2
Коментар
-
От: Dacia Duster
Два почти фабрични Дъстъра две поредни години завършват успешно Балкан Бреслау и то на добри места в класирането. Това показва нещо за тях. Знам че са почти фабрични от един от организаторите на състезанието, който пък като журналист доста е карал различни нови Дъстъри на тест драйв и също се изказва доста ласкаво за колата, сравнявайки я с проходимостат на други сувове.LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
www.ADV-Bulgaria.com
Коментар
-
От: Dacia Duster
Нещото, дето винаги ме е притеснявало в такива SUV-ове са тънките ниски щангички по задното окачване. Същото го има и RAV4 например, поне по-старите (1 и 2) генерации. RAV4 2-ра генерация е първото 4x4, в което съм се качвал въобще. Стегнато и приятно за каране в зимни условия в града. В duster не мислех че някой ще ме накара да се кача, ама пусто любопитство... Приятна е, ама си е кола. Това като изключим някои елементи по интериора в типичен Rеnаult стил, дето никога не са ми допадали, въпрос на вкус. Неуместно е да се сравнява с 4runner, еле пък в гората. IMHO. Ето и защо:
1. Ход като на лека кола (на fabia-та ми е горе-долу пак толкова):
2. Щангичките по задното окачване:
За сравнение, задно окачване на CR-V, например:
Може и да не съм прав. Само казвам какво ми прави впечатление.
Ето и за сравнение с Yeti:
Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: Dacia Duster
Спарки , Хайлукса и китаеца дето карам сега по същия начин вирват било предно или задно колело и спират. Те просто страдат от дължината. Така се случи че наскоро минах по един доста лош участък с моя УАЗ ( от там минавам и с китаеца ) . С пикапа на едно место се получава точно такова вдигане само че на предна гума и почва да буксува. УАЗа го мина от раз без да пробуксува. Затова мисля че проходимоста на Дъстъра се дължи точно на късата база и на бавната първа.На нас клиренс ни трябва , не скорост
Коментар
-
От: Dacia Duster
Първоначално публикуван от aldr Преглед на мнениеСпарки , Хайлукса и китаеца дето карам сега по същия начин вирват било предно или задно колело и спират. Те просто страдат от дължината. Така се случи че наскоро минах по един доста лош участък с моя УАЗ ( от там минавам и с китаеца ) . С пикапа на едно место се получава точно такова вдигане само че на предна гума и почва да буксува. УАЗа го мина от раз без да пробуксува. Затова мисля че проходимоста на Дъстъра се дължи точно на късата база и на бавната първа.
Пак казвам - не твърдя че съм прав. Просто това ми прави впечатление по окачването. Дъстъра предполагам ползва виско муфа + разни заигравки със спирачките за да има проходимост. Вероятно при леко и внимателно ползване няма да има грижи с това. Затова и вирването на една гума не е драма, ако терена позволява да го минеш внимателно. На класическа джипка ти трябват или ходове, или блокаж за същото.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар