Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Vitara 1,6 или 2.0 V6

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Vitara 1,6 или 2.0 V6

    интересно ми стана кой мотор е по-читав естественно със газификация знам че има няколко разновидности на 1.6 ще съм благодарен за компетентните ви отговори

  • #2
    От: Vitara 1,6 или 2.0 V6

    от това което аз съм видял...ако не съм с много претенции за развитие ,а за проста употреба на Витарата 100% вземам 1.6 16клапана... Харчи много добре и върви май май....Да не засегна някой...Абе колкото v6-така...Е и малко по-малко да е не е нищо особено v6-cata...това говорим за дълги...За къси всичко става без карбуратори само...А дали отговорите ни са компетентни е доста субективно...Като изключим някой друг имал от всичко(Витарово) може да изпаднеш в ситуация всеки да си хвали неговото...
    Стандартна Витара c20ne с уазов мост...Изпълнение за България

    Коментар


    • #3
      От: Vitara 1,6 или 2.0 V6

      Първоначално публикуван от Петър Минчев - MaxBass Преглед на мнение
      Като изключим някой друг имал от всичко(Витарово) може да изпаднеш в ситуация всеки да си хвали неговото...
      И така да е -все пак е информация!
      13 години карам 1.6 8 клапана моноинжекцион,три врати - 10 години на газ.Подлагал съм я на лек офроуд.Минал съм над 250 000 км.Нямам никакви забележки.Освен стандартното обслужване - никакви други ремонти.Двигателя е много пъргав.
      От 1 година имам и Гранд Витара 2.0, 4 цилиндъра, 5 врати. Мека возия, но няма пъргавината на карбуратора, а за проходимост просто няма сравнение.
      Руен Хаджиниколов

      Коментар


      • #4
        От: Vitara 1,6 или 2.0 V6

        Ще бъда кратък че не ме бива в обесненията. Имал съм 1.6 16В G16B дълга витара карах я 4/5г. като последната година я карах баш като на война педала мръсно дъно и ако мине мине... като не въжето за някой друг джип и вън от трапа.та много прелична возия със стандартен лифт разход на бензин градско 9/10 извън 7/9 зависи от скоростите но не над 120км/ч в гората там е на час. за пъргавина много бях доволен от моторчето.Сега на дневен ред се сблъсквам с 2.0 H20A така наречената малката в6-ца еми първите ми вчепетления лукс като за витарааа йеее има климатик возия добра мотора бръмчи прелично всичко добре... но после проблем повдигам я със стандартен лифт лифт на купето слагам едни гуми 245/70Р16 оправям генерацията малко по да бръмчи.... и си мисля че това е края.Да ама не пъргавината се загуби тотално гори много (незнам колко понеже немога да я засека на 100% но по джоба си личи от 1.6 и 2.0) незнам това на ПЧ ли се дължи или на калпав мотор. Ае с две прости думички ако сега си търся джип витара то ще е G16B с ГИ и без ръжда... и задължително клима.Или в краен случей гранд с 2.5в маторя. Ако имаш възможност покарай няколко автомобила и сам ще прецениш а иначе по темата има много многооооо писано.
        Сузуки Витара ДБ 2.0 H20A малко повдигната и гуми каквито има в сервиза.
        КтМ 525еxc ендуро. +Нисан ТВ42Е Тел:0 осем 99 нула 44 35две.

        Коментар


        • #5
          От: Vitara 1,6 или 2.0 V6

          Вземи под внимание факта, че не само двигателя на V6-те е по-скъп за обслужване, окачването е доста различно, даже ламарините като калници и прагове с в пъти по-скъпи. Ако я газифицираш, добави 1500 лв. за ГИ. Някои слагат и обикновено АГУ, ама не си е работа. Данък и ГО са в друга категория също.
          Животът е харизан кон според мен...

          Теди

          Коментар


          • #6
            От: Vitara 1,6 или 2.0 V6

            работата клони към развоя който и аз очаквах все пак 4 от 4 си е ясен отговор значи 1.6 16в с климатик по каквито и аз се заглеждах за предпочитане дълга база не харесвам коли "стани да седна" пък и 1.90 105 оки няма да ми отива не говорим за оффроуд така че мисля че дългата база ще задоволи моите лаични представи (не съм имал 4х4) а и встините поддръжка и данаци не са за подценяване разхода също колата най вероятно ще се кара като градски автомобил с който през свободното време да изгубя малко нерви из природата

            Коментар


            • #7
              От: Vitara 1,6 или 2.0 V6

              а каква е разликата със SIDEKICK??

              Коментар


              • #8
                От: Vitara 1,6 или 2.0 V6

                Козметични дреболии...странични габаритни светлини, хамериканска работа.
                Животът е харизан кон според мен...

                Теди

                Коментар


                • #9
                  От: Vitara 1,6 или 2.0 V6

                  [QUOTE=avzdrav;2551896]Козметични дреболии...странични габаритни светлини, хамериканска работа.[/QUOTE
                  Не само !!! Ако намериш такава дълга с 1.8 мотор, дори и да няма клима я взимай с 200–та . Другите изброени не стават , ама си ги караме .
                  0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara

                  Коментар


                  • #10
                    От: Vitara 1,6 или 2.0 V6

                    е тоя мотор пък 1.8 сефте го чувам какъв е че толкова горещо го препоръчваш ??

                    Коментар


                    • #11
                      От: Vitara 1,6 или 2.0 V6

                      Първоначално публикуван от Kor3ktor Преглед на мнение
                      е тоя мотор пък 1.8 сефте го чувам какъв е че толкова горещо го препоръчваш ??
                      Този мотор е предшественика на 2.0 на Гранд Витарата. За съжаление го има само на дългите Витари Saidkik Sport 95-98 г. Мотора е четирицилиндров редови с верига-121 кс. Дебитомера му е на колектора, както при V-шестаците и няма проблем с обикновена газова. На европейския пазар по-често се среща на Baleno. Този мотор е най дурако устойчив, пъргав и икономичен от цялата гама на Витара и Гранд Витара .
                      0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara

                      Коментар


                      • #12
                        От: Vitara 1,6 или 2.0 V6

                        Първоначално публикуван от Ruen Преглед на мнение
                        ... Гранд Витара 2.0, 4 цилиндъра, 5 врати. Мека возия, но няма пъргавината на карбуратора, ...
                        Що ли си мисля, че нещо не ти е в ред по двигателя?

                        Иначе на газ най-лесно носи дъртото 8 клапаново 1.6. 16клапановия със стария комп също се справя отлично с каква да е газова, стига да е сложена и настроена правилно, но то това се отнася за всеки двигател.
                        За шестака - нямам идея, никога не съм го пробвал на газ. Само като му видя двете чанти вериги и ми се отщява да го гледам повече От към мощност и въртящ момент е пълен ташак - двулитровата четворка е с приблизително същите параметри, а е къде по-блага от към поддръжка и килограми... че май и от към разход.
                        Плюс, че имаше някаква веселба с предните носачи на шестака - шарнирите са комплект с носачите по принцип, а не е като да не се скапват. Сигурно има и още, но на мен това ми беше достатъчно...

                        Слабото място на 1.6/16клапана е главата ... на собственика. Комбинацията пукнат радиатор + скапано виско + прецакан датчик за температура + куха лейка зад волана обикновено е в състояние да прецака и далеч по-корав мотор, но тъй като всеки е невинен и колата му е перфектна, по-лесно е да се разказва колко е кекава главата на 16V-то... Което е градска легенда, но ако взимаш такъв, загледай по-внимателно дали предишния собственик вече не е успял да покара по гореописания начин.
                        О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                        Коментар


                        • #13
                          От: Vitara 1,6 или 2.0 V6

                          През далечната 1997г. фирмата купи нова Гранд Витара 2.0 V6. Карах я 3 години, като на 120х. км. се разтрака веригата( досущ, като при Лада?!) и я сменихме барабар със съпътстващите и джундурии. После я подкара всеки и така до 360х. км., когато я продадохме.Имаше случай, когато един цървул я кара от Пловдив до София почти без антифриз, но мотора устиска без щети.
                          През този пробег не е сменяно нищо по окачването, но и добичето не е виждало офроуд.Накрая започна да похапва масло.
                          Като цяло много здрава жипка. От хората във фирмения сервиз съм запомнил, че само Гранд-Витарата е японска сглобка, а 1.6 били сглобявани в Унгария...
                          Последно редактирано от mbenz; 22-07-14, 08:41. Причина: корекция
                          много автомати-слаби резултати!

                          Коментар


                          • #14
                            От: Vitara 1,6 или 2.0 V6

                            Първоначално публикуван от mbenz Преглед на мнение
                            ... 1.6 били сглобявани в Унгария...
                            Сигурно ли е, че говорим за Витара? А не за някой от леките модели?
                            О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                            Коментар


                            • #15
                              От: Vitara 1,6 или 2.0 V6

                              Всъщност редовата четворка 2 литра по каталог е с два коня и некви нютонметри повече от V6 2.0. Потвърждавам филма с предните носачи/шарнири, скоро го гледах. Няма V6 с ЛСД отзад, ако за теб има значение.
                              Животът е харизан кон според мен...

                              Теди

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X