От известно време се чудя защо масово се избира БМВ М57 за конверсия в патрол пред мерцедесовия дизел ? И за двата има готови фланци за патролската кутия и са сравнително добре познати на родните сервизи. Може би БМВ се намира по-лесно, но мерцедеса, мисля че с механична помпа е по-прост за подкарване. Като мощност и от двата може да се изкара доста прилична. Не съм много вещ с материята, за това питам за плюсове и минуси на двата мотора.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
ОМ606 в патрол
Свий
X
-
От: ОМ606 в патрол
Нютоните баце нютоните - при мерца са 330 само, при бимъра почват при най малкия 2.5 литров матор от 350 и стигат до 580
предкамерeн дизел срещу комон рейлLand Rover Discovery II, V8 4.0
VW Golf VI variant
Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."
-
От: ОМ606 в патрол
Първоначално публикуван от rosen_offroad Преглед на мнениеНютоните баце нютоните - при мерца са 330 само, при бимъра почват при най малкия 2.5 литров матор от 350 и стигат до 580
предкамерeн дизел срещу комон рейлHyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
Ford Fiesta 1.4 Tdci
Коментар
-
От: ОМ606 в патрол
Мерцедесовия се прави само 4 години, и се слага в три модела, като практически втора ръка се намира най-вече от само един от тези модели. Няма го заводски с ръчна кутия, евентуално май в Г-класата, но тя си държи космически цени. Пак се преправя от автомат, но като сложиш, че за Патрола му трябва и картер от Ге, плюс слагането на механична ГНП за доста над заводската мощност и цифрата става сериозна.
Плюсовете му са, че ток му трябва само за подгревните свещи и стартера, като с механична кутия пали и с дърпане, без никакъв ток за нищо (ако не е студено). Не го бърка мокренето в дълбока вода. Мощност и момент му се докарват, но не е по-евтино от чип-тунинга на BMW.
Като разход също харчи повече от BMW, но това едва ли е фактор.
606 стига и до над 550к.с и 900Nm, но за Патрола и наполовина стигат.
Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Коментар
-
От: ОМ606 в патрол
Не "почти", а никакъв, може да го запалиш с бутане или по баир.
Ще цитирам една архаична мъдрост "Много автомати - слаби резултати"
За горска употреба възможно по-прост мотор е по-добре, изключая случаите когато се касае за състезание, щото тогава който кара няма други ангажименти, които са делегирани на екипа който се занимава с обслужването.
При положение, че има отиграни фланци и за ОМ606, и се намери такъв мотор, не виждам повод за дилема.
Не знам от каква мощност имаш нужда, но където може да се сложи ОМ606, там може да се сложи и ОМ605 който се намира доста по-лесно.ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT
Коментар
-
От: ОМ606 в патрол
Това не е точно така, дори е и точно обратното...
Небезизвестния Вальо Друкмана, който от доста време не стъпва тук, направи една такава гимнастика върху неговото Г.
Понеже бях в течение на мъките му - определено те бяха повече от много, и то не в механичен аспект, а в електрониката.
Сега, няма смисъл да му преразказвам перипетиите, който се интересува - да го намери и да го пита, ама да си носи и тефтерче, да записва цветисти изрази - заслужени.
Относно цитата за автоматите и резултатите - на мбенц-а е - бяхме заедно в УС на МБКлуба - последния му бенц също беше автоматик, и то добре работещ.
На Г-то на Вальо имаше една заигравка със селектора на АСК, която, ако не беше решена, щеше да е със селектор - за да каже D, и ръчка до него, за да може да се сменят предавките от РСК.
Решението беше много ресурсоемко.
Та - не че не става - става, ама далеч не е отвий-завий-нафта-ток-врът, и после газ по баира.Последно редактирано от Veni1; 09-10-18, 17:28.
Коментар
-
От: ОМ606 в патрол
Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнениеТова не е точно така, дори е и точно обратното...
Небезизвестния Вальо Друкмана, който от доста време не стъпва тук, направи една такава гимнастика върху неговото Г.
Понеже бях в течение на мъките му - определено те бяха повече от много, и то не в механичен аспект, а в електрониката.
Сега, няма смисъл да му преразказвам перипетиите, който се интересува - да го намери и да го пита, ама да си носи и тефтерче, да записва цветисти изрази - заслужени.
Относно цитата за автоматите и резултатите - на мбенц-а е - бяхме заедно в УС на МБКлуба - последния му бенц също беше автоматик, и то добре работещ.
На Г-то на Вальо имаше една заигравка със селектора на АСК, която, ако не беше решена, щеше да е със селектор - за да каже D, и ръчка до него, за да може да се сменят предавките от РСК.
Решението беше много ресурсоемко.
Та - не че не става - става, ама далеч не е отвий-завий-нафта-ток-врът, и после газ по баира.
Коментар
-
От: ОМ606 в патрол
Все пак да поясня, че темата я пускам понеже на пролет ще отварям моя мотор за цялстен преглед и профилактика, но ако е много зле мисля направо да го сменя. За сега няма кой знае какви симптоми, но аз по принцип не съм късметлия.
Коментар
-
От: ОМ606 в патрол
Ебасимуси яката тема. Много глупости
Има мб автомати които палят на дърпане.
Топлата вода сме я открили отдавна, мога да показвам въпросното мотор на секви коли.
За въпроси пия бира.И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
-
От: ОМ606 в патрол
Първоначално публикуван от nissan_gr Преглед на мнениеМоторът, ако правилно помня, е 4.2 бензин, нали така? Ако няма симптоми, защо ще се отваря? Доколкото знам, не се чува да е проблемен.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар