Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Pathfinder 4.0 V6

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Pathfinder 4.0 V6

    Здравейте,ще си сменям витарката от аватара за нещо по голямо.Търся си нещо 7 местно,автомат и след 05г.
    при така зададените критерий избора не е кой знае колко голям и именно тогава ми попадна патито в полезрението.Винаги съм карал бензинки и затова пак си търся такъв джип.Гледах един такъв нисан в една автокъща и много ми хареса джипката/на жената също и хареса/ но нещо не намирам да не кажа никво инфо за този мотор в тази кола,все 2.5 дизеляци.
    Интересува ме здрав ли е този мотор,понеже не е малко коне ,торк-а също не е в излишък ,съединителя как е.
    Иначе колата е много запазена тая е и единственна в нета де на 100 000км преполагам са реални понеже разглеждах сервизни книжки и до 90 000 всичко си пише.Ако отида в нисан по номера на рамата ще ми дадът ли някаква информация за колата досега?
    Pathfinder 4.0L

  • #2
    От: Pathfinder 4.0 V6

    Номера на рамата можеш да го провериш от телефон/лаптоп с интернет още в авокъщата:

    http://www.japancats.ru/nissan/

    Nissan Terrano 2.7 TDi
    ----------------------------
    Нещо което работи - не се пипа!

    Коментар


    • #3
      От: Pathfinder 4.0 V6

      това е американско изпълнение и затова не можеш да намериш информация.бях се ровил преди време по американските форуми за Exterra предлага се със същия мотор и американците имат доста хубави отзиви.
      и двете си приличат малко по външен вид а вътре са почти еднакви даже може и да нямат разлика.съществената разлика идва че купето на патфайндера е като европейското(самоносеща конструкция) а Exterra-та е с отделно шаси и предното окачване е като на тераното.даже до колкото си спомням и усиления комплект на калмини от амортисори и торсионите ги пишека и за двете.само Exterra-та отзад е с ресори
      Последно редактирано от akxel; 21-02-15, 23:19.

      Коментар


      • #4
        От: Pathfinder 4.0 V6

        Баш си е европейско, просто преди време когато ги пуснаха 05г. бензина беше доста по скъп бая от дизела и са много малко такива продадени като нови, затова и няма да намериш кой знае колко мнения за тоя модификация. Нещо подобно е положението и със 4литровото ТЛК.
        Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

        Коментар


        • #5
          От: Pathfinder 4.0 V6

          На шаси си е .Аз навремето когато търсих джип исках да си взема точно такъв ,ама не намерих

          Коментар


          • #6
            От: Pathfinder 4.0 V6

            Благодаря за отзивите с две думи не е някаква недомислица този мотор за да е толкова рядък, в цяла европа в аутоскаут24 има само 4-5 такива нисана,само ме притеснява,че не е много разпространен този двигател и ако нещо изтропа недай си боже, дане влезна във филм с майстори и авточасти.Но колата наистина ми изглежда много запазена,даже тоя от автокъщата си е дошъл с нея от Италия.
            Мерси за линка Д.Бибов но аз имах в предвид дали в нисан ще ми кажат досега какво е правено по самата кола като е влизала в нисан италия например,за обслужване ремонти и тн.
            Pathfinder 4.0L

            Коментар


            • #7
              От: Pathfinder 4.0 V6

              Бензиновият се предлагаше само за САЩ, не и за Европа, затова тук е пълно само с дизели.
              Колкото пъти съм ровил по американските форуми за инфо, все хубави отзиви съм чел за бензиновия двигател.
              Е, със сигурност няма да харчи малко, ама кефа ще е голям.
              На тези джипове като цяло единственият пробрем са разни части от интериора, които имат доста ниско качество за кола от този клас....особено дръжките за отваряне на вратите.
              Като окачване и т.н. са изключително здрави и безпроблемни.

              За какъв съединител питаш? Те са само автоматици.

              Коментар


              • #8
                От: Pathfinder 4.0 V6

                Спира едно жигули до един майбах на светофара. Шофьора на жигулито чука на джама на майбаха и пита:
                - Абе пич, таа кола убава ли е?
                - Убава е - рекъл шофьора на майбаха
                - Ми, гледам не ги карат много...

                Та щом не се продават, значи са читави... Мислиш ли, че Нисан са произвели само 100 броя?
                Не е луд, който яде баницата.... Кучето си лае, кервана си върви... ДОКОГА?
                Форд Фокус 1,4 1999 г., Крайслер Гранд Вояджър, Corvette C5
                ИСКАМ БЪЛГАРИЯ ЧИСТА

                Коментар


                • #9
                  От: Pathfinder 4.0 V6

                  Първоначално публикуван от RIFLE Преглед на мнение
                  само ме притеснява,че не е много разпространен този двигател и ако нещо изтропа

                  Не са популярни защото това е предимно машина за офроуд, а в много европейски държави офроуд няма, ползват ги най-много за теглене на каравана. За ежедневни нужди имат много конкуренция от подобни автомобили и този просто губи по точки бидейки по-неудобен и по-скъп в сравнение. Иначе двигателят развива проблеми с веригата, но след като имаш печатите че е минавал на сервиз, значи каквото се е проявило е било оправено. Части все ще се намерят, но ще ги пращат от по-далече и ще струва повече.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Pathfinder 4.0 V6

                    Дълго избирах 7 местник автомат ама да са истински тези места.
                    За мен в патито двете последни седалки са за малки деца.
                    ок прибират се в пода ама не са истински размер.
                    Няма и място за газова бутилка отзад ако ползваш местата.
                    провери дали отдолу може да се монтира бутилка.
                    Аз избрах диско 2 поне багажника е по висок,
                    комфорта на пасажерите там по голям,
                    седалките нормални и се свалят. Бутилка се слага надълго между тях.
                    Предвиди бутилка 70-80 литра за автономност 400 км.
                    успех.
                    Land Rover Discovery II, V8 4.0
                    VW Golf VI variant
                    Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

                    Коментар


                    • #11
                      От: Pathfinder 4.0 V6

                      В бачкането имаме 2 дискота единици,да седалките са много удобни но нещо не могат да ме грабнат.Виж 3 е друга бира ама и там са кът бензинките но и цените... Резервната гума на нисана е зад задната броня бутилчицата ще си пасне идеално там
                      оххх ще поогледам още малко но накрая знам какво ще избера
                      днес гледах едно субару трибека ама в сравнение с патито ми е като обиновенно комби
                      Pathfinder 4.0L

                      Коментар


                      • #12
                        От: Pathfinder 4.0 V6

                        A този мотор в други нисани слаган ли е?И как му се отразява газификация
                        Pathfinder 4.0L

                        Коментар


                        • #13
                          От: Pathfinder 4.0 V6

                          Първоначално публикуван от akxel Преглед на мнение
                          това е американско изпълнение и затова не можеш да намериш информация.бях се ровил преди време по американските форуми за Exterra предлага се със същия мотор и американците имат доста хубави отзиви.
                          и двете си приличат малко по външен вид а вътре са почти еднакви даже може и да нямат разлика.съществената разлика идва че купето на патфайндера е като европейското(самоносеща конструкция) а Exterra-та е с отделно шаси и предното окачване е като на тераното.даже до колкото си спомням и усиления комплект на калмини от амортисори и торсионите ги пишека и за двете.само Exterra-та отзад е с ресори

                          Не съм им оглеждал окачването но по препоръки на колега американец в Катар, ползвах повече от година Екстера. Патфайндера си е класически СУВ за американците, но возията му е по комфортна. Екстерата не знам дали имат обаче part time, моят беше full time. Разхода на гориво не е за Европа, камо ли България, всяка седмица пълнех резорвоара, че и по два пъти се е случвало, хем карах от офиса до апартамента по хубав асфалт, верно все в задръстен трафик. В Близкият Изток има две марки коли -Нисан и Тойота и всичките над 4 л и бензин за наше съжаление.

                          Външно разликата е в уголеменият таван в задната част на Екстерата и по издути калници.

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:image_205.jpg
Прегледи:1
Размер:103.1 КБ
ID:5644711
                          В наши дни Вазов щеше да напише " Под Егото", а Алеко само "До Чикаго".
                          В. Иванов

                          Коментар


                          • #14
                            От: Pathfinder 4.0 V6

                            Първоначално публикуван от RIFLE Преглед на мнение
                            A този мотор в други нисани слаган ли е?И как му се отразява газификация
                            Моторът го слагат само извън Европа, за САЩ, Филипините и Тайланд, освен на Екстера ги има в Навара и ванове. Ако въпросът ти за газификацията е сериозен, да, по европа ги има такива, американците не знам дали се занимават. Харчът става около 16/100 газ, стават малко по-безшумни, но леко влошава мощността. На бензин харчат 14/100.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Pathfinder 4.0 V6

                              Първоначално публикуван от Жоро Байкушев Преглед на мнение
                              Екстерата не знам дали имат обаче part time, моят беше full time. Разхода на гориво не е за Европа, камо ли България, всяка седмица пълнех резорвоара, че и по два пъти се е случвало, хем карах от офиса до апартамента по хубав асфалт, верно все в задръстен трафик. В Близкият Изток има две марки коли -Нисан и Тойота и всичките над 4 л и бензин за наше съжаление.
                              гледам че си писал за близкия изток,за там е възможно да са фул тайм(даже не знаех че се предлагат).аз предимно гледах за щатите и всичките си излизаха парт тайм.

                              от първите години са с два лоста,само че мисля че се предлагат само с 3.3литровия мотор иначе позициите на малкия лост е като на тераното или патролаНатиснете снимката за да я уголемите

Име:NISSAN_XTERRA_2000_CF.jpg
Прегледи:1
Размер:236.9 КБ
ID:5644773 по-новите с 4.0литровия всичките са с въртящо копче от таблото като на всички по-нови моделиНатиснете снимката за да я уголемите

Име:2010-Nissan-XTerra-Image-i012-800.jpg
Прегледи:1
Размер:43.2 КБ
ID:5644774
                              Последно редактирано от akxel; 24-02-15, 19:02.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X