Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Коментари и решения по наблюдавани проблеми на нашия NissanTerrano II R20 2.7 TDi '01

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: високи обороти на Terrano II 2.7 TDI

    Първоначално публикуван от nickbochev Преглед на мнение
    И аз още не знам, но радостното е, че не пречи нито на работата на двигателя, нито на оборотите, нито на разхода...
    Сменил съм всички филтри с нови, проверил съм за разкачени кабели от датчици и т.н., без резултат.
    И със Спарки го коментирахме това, но явно ще бъде, след като му се направи компютърна диагностика, защото с "окъсяването" не ми се занимава да броя примигвания, че едно да пропусна, ще си направя грешен извод. Един познат ми препоръча в Плевен някакъв сервиз, в който правели диагностика на Нисан, но се оказа, че човекът е "емигрирал" в Англия. Интересното е, че още не мога да си намеря кабел с 16-пинова букса, навсякъде все 14-пинови предлагат, иначе Consult II имам.
    Ама, май е най-добре да прехвърля тази дискусия в другата тема, че да не спамим настоящата.
    Аз ползвам OBD2 букса с блутут и го връзвам към телефона на Torque версия Pro обаче...върши работа.Понякога обаче грешките които изписва трябва да се тълкуват им нета,защото липсва обяснение,а и кодировката им е друга/т.е. по номер на грешката не съвпада с нисанските/!
    Дано да се открие от какво е...
    Принципно едното нещо което кара чека да свети и същевременно НЕ пречи на работата на мотора са температурните датчици.Предполагавм,че си видял букси и т.н.,но може и примерно единия датчик да не сработва както трябва и компа да го улавя като грешка!
    Ще следя развитието с интерес!
    Успех1
    NISSAN FOREVER
    -----------------------------------------------------------------------------
    Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

    Коментар


    • #47
      От: Коментари и решения по наблюдавани проблеми на нашия NissanTerrano II R20 2.7 TDi

      Вчера, на път към село, усетих някакво относително не силно "метално потропване" откъм предно ляво колело...
      Днес отворих, да видя - какво е положението.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:tr1.JPG
Прегледи:1
Размер:156.4 КБ
ID:5552679

      Както се вижда, успявала е да се промъкне по малко калчица и е омазала нещата.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:tr4.JPG
Прегледи:1
Размер:132.9 КБ
ID:5552682

      Дори и след почистването се виждат следите от влагата.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:tr2.JPG
Прегледи:1
Размер:126.8 КБ
ID:5552680

      Явно, от лагера се беше образувал луфт, от който главината леко помръдваше, при дърпане с ръце.
      Ето и състоянието на лагера.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:tr3.JPG
Прегледи:1
Размер:156.0 КБ
ID:5552681

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:tr5.JPG
Прегледи:1
Размер:170.1 КБ
ID:5552683

      Засега сглобих обратно всичко и натегнах фиксатора така, че да няма луфт.
      Обаче, все си мисля, че няма да е лошо, да изчистя основно съдържанието на леглата и профилактично да сменя лагера, че така - "на око" не мога да го разбера, доколко е изхабен.
      Този е SKF LM 300849/Q (40.988x67.975x17.5), но да попитам, имате ли преки впечатления и каква марка бихте ми препоръчали, че си мисля да ги сменя и двата (за всеки случай)?
      proud founder of Anna Veith fan club Bulgaria
      NISSAN Terrano II R20 2.7 TDi [A1 Rh+]
      Заедно в борбата срещу злокачествените мозъчни тумори

      Коментар


      • #48
        От: Коментари и решения по наблюдавани проблеми на нашия NissanTerrano II R20 2.7 TDi

        Първоначално публикуван от nickbochev Преглед на мнение
        Вчера, на път към село, усетих някакво относително не силно "метално потропване" откъм предно ляво колело...
        Днес отворих, да видя - какво е положението.

        [ATTACH=CONFIG]669719[/ATTACH]

        Както се вижда, успявала е да се промъкне по малко калчица и е омазала нещата.

        [ATTACH=CONFIG]669722[/ATTACH]

        Дори и след почистването се виждат следите от влагата.

        [ATTACH=CONFIG]669720[/ATTACH]

        Явно, от лагера се беше образувал луфт, от който главината леко помръдваше, при дърпане с ръце.
        Ето и състоянието на лагера.

        [ATTACH=CONFIG]669721[/ATTACH]

        [ATTACH=CONFIG]669723[/ATTACH]

        Засега сглобих обратно всичко и натегнах фиксатора така, че да няма луфт.
        Обаче, все си мисля, че няма да е лошо, да изчистя основно съдържанието на леглата и профилактично да сменя лагера, че така - "на око" не мога да го разбера, доколко е изхабен.
        Този е SKF LM 300849/Q (40.988x67.975x17.5), но да попитам, имате ли преки впечатления и каква марка бихте ми препоръчали, че си мисля да ги сменя и двата (за всеки случай)?
        Лично аз моите ги натегнах/съобразявайки се със сервизното ръководсто/уж за проба и вече 15000км карам без да чувам тропане или други шумове.Защо не покараш малко и после да мислиш за смяна.Поздрави.

        Коментар


        • #49
          От: Коментари и решения по наблюдавани проблеми на нашия NissanTerrano II R20 2.7 TDi

          Първоначално публикуван от milchev74 Преглед на мнение
          Лично аз моите ги натегнах/съобразявайки се със сервизното ръководсто/уж за проба и вече 15000км карам без да чувам тропане или други шумове.Защо не покараш малко и после да мислиш за смяна.Поздрави.
          + 1 и аз така направих , ако след натягането около 5000 км пак се появи луфт, пак натягаш и най-верятно ще започнат да издават вой (ако се появи 2-ри луфт след 5000км, е може и по-малко де ). Налага се да ги смениш ако започнат да свирят, или издават странни звуци

          Коментар


          • #50
            От: Коментари и решения по наблюдавани проблеми на нашия NissanTerrano II R20 2.7 TDi

            Ники, намажи капачката с хубав силикон (ако не си я намазал). Иначе, като гледам не е паднала циментацията на лагера и няма нужда от смяна (освен ако не вие като го завъртиш). Поздрави!,

            Коментар


            • #51
              От: Коментари и решения по наблюдавани проблеми на нашия NissanTerrano II R20 2.7 TDi

              Ник, прочети ръководството, регулирай по начина, който пише в него (леко натягане (лагера не е нов все пак), няколко оборота в двете посоки, после разхлабване и отново натягане до нятага, който пише в ръководството. За информация натяха трябва да е толкова че колелото да превърта като сложиш примерно килограмиов чук върху едната шпилка. Ако след няколкао хиляди километра (3000-4000) пак има луфт, опитай още един реглаж, и ако и след него пак се появи луфт, лагерите са за смяна.

              Луфта трябва да е 0 (НУЛА!!!), независимо какво те облъгват по сервизите. Трябва да има съвсем лек натяг.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #52
                От: Коментари и решения по наблюдавани проблеми на нашия NissanTerrano II R20 2.7 TDi

                Ценово SKF комплект с двете семеринги е 160лв. за едното колело.Аз смених поради съмнение от виене преден ляв,но...май не беше за смяна...
                Тогава намерих и лагер полски марка ВТА за...35лв./също комплект със семерингите/
                Честно казано...не посмях да сложа такъв и си дадох пари за SKF.
                Поздрави!
                NISSAN FOREVER
                -----------------------------------------------------------------------------
                Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                Коментар


                • #53
                  От: Коментари и решения по наблюдавани проблеми на нашия NissanTerrano II R20 2.7 TDi

                  Ха, де.
                  А пък защо го срещам на съвсем други цени в интернет?...

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:skf.jpg
Прегледи:1
Размер:103.3 КБ
ID:5554220

                  Аз от тази гледна точка се бях замислил да ги сменям профилактично. Иначе, 320 лв. не ми се дават така, "за всеки случай".
                  proud founder of Anna Veith fan club Bulgaria
                  NISSAN Terrano II R20 2.7 TDi [A1 Rh+]
                  Заедно в борбата срещу злокачествените мозъчни тумори

                  Коментар


                  • #54
                    От: Коментари и решения по наблюдавани проблеми на нашия NissanTerrano II R20 2.7 TDi

                    Пълно е с ментета.

                    Семерингите ги има като оригинална част, и мисля че не бяха непоносими като цена. Лагерите може да ги търсиш и по размер. При мен оригинално "малкия" беше NTN или нещо такова, а другия SKF.

                    Аз преди време извадих див късмет през e-bay - 2 комплекта с почти всички семеринги срещу 7 лири бройката (или 17 - не помня). Разпродажба от някакъв затварящ магазин. Още си карам с тях и не са мръднали. Бяха същите марки и номера като оригиналните.

                    Откъм карето имаш семеринг + бронзова "шайба", иначе казано - аксиален лагер. Провери за износване и там и смени ако има нужда. Провери и състоянието на иглените лагерчета - те при теб не са работили, щом си с капачки, но виж да не са корозирали. Иглените лагерчета се намират само като оригинална част - изчекнат размер са.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #55
                      От: Коментари и решения по наблюдавани проблеми на нашия NissanTerrano II R20 2.7 TDi

                      Ник говоря за цени тук в БГ по магазините.В нета можеш да намериш всичко.Принципно най-важното и първо нещо което трябва да гледаш на всяка оферта е, дали има в комплекта семеринги, защото има доста комплектчета без тях.Вземеш ли да сменяш лагера обаче...не можеш да минеш без семерингите, а и ще е глупаво да разглобиш и да не ги смениш и тях!
                      П.П.Ти сигурен ли си ,че това на снимката дадена от теб е SKF ..., и има ли описание какво включва комплекта?
                      Поздрави?
                      NISSAN FOREVER
                      -----------------------------------------------------------------------------
                      Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                      Коментар


                      • #56
                        От: Коментари и решения по наблюдавани проблеми на нашия NissanTerrano II R20 2.7 TDi

                        За съжаление голяма част от българските търговци/представители нещо са се повредили..
                        Наскоро търсих едни по-специални датчици VDO и от официалния представител в БГ ми обадиха цена около 300Евро/бр със срок на доставка месец.
                        Доставих си го сам от официален представител в друга страна за два дни, 60евро/бр (бяха няколко бройки).
                        Да, платих около 60-70 евро транспорт с куриер, но общата сума бе в пъти по-малка отколкото ако ги бях поръчал в БГ представителя... За срока на доставка - да не говорим...
                        С SKF имахме подобен случай - отново си ги вкарахме отвън и цената бе коренно различна (става въпрос за официални представители на марката, а не ментета)....
                        Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                        Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                        Коментар


                        • #57
                          От: Коментари и решения по наблюдавани проблеми на нашия NissanTerrano II R20 2.7 TDi

                          Всеки разтърсил се за цени извън БГ знае за какво иде реч..... за съжаление е така.

                          Коментар


                          • #58
                            От: Коментари и решения по наблюдавани проблеми на нашия NissanTerrano II R20 2.7 TDi

                            Първоначално публикуван от milchev74 Преглед на мнение
                            Всеки разтърсил се за цени извън БГ знае за какво иде реч..... за съжаление е така.
                            А защо е така?
                            Лакомия?
                            Демокрация?
                            "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

                            Коментар


                            • #59
                              От: Коментари и решения по наблюдавани проблеми на нашия NissanTerrano II R20 2.7 TDi

                              Първоначално публикуван от milchev74 Преглед на мнение
                              Всеки разтърсил се за цени извън БГ знае за какво иде реч..... за съжаление е така.
                              Ми, и да, и не. Едни франсета, на които чат-пат продавам носачи, редовно покрай носачите си поръчват да им пратя и части. На тукашни цени.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар


                              • #60
                                От: Коментари и решения по наблюдавани проблеми на нашия NissanTerrano II R20 2.7 TDi

                                Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
                                Ценово SKF комплект с двете семеринги е 160лв. за едното колело...
                                Днес, на случаен принцип, попитах в един магазин за авточасти за цена по номер и след като "цъкаше" по компютъра в продължение на 2-3 минути, най-сетне продавачът даде "напряко" - за какъв автомобил се търси и т.н., след което постепенно достигна до търсеното... на цена от 166,10 лв. комплекта.
                                proud founder of Anna Veith fan club Bulgaria
                                NISSAN Terrano II R20 2.7 TDi [A1 Rh+]
                                Заедно в борбата срещу злокачествените мозъчни тумори

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X