Здравейте, колеги!
Въртях, суках, накрая пак пристанах на едно бензиново Монтеро/ Паджеро.
След, като Силвестър Сталоун се покефи на старата ми джипка и я взриви в "The Expendables" 3 : http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=160630 , в момент на умопомрачение реших да карам леки коли. Две години мъка ми показаха, че няма да се разберем с тея скапани легени (пък макар и почти нови), разпродадох лъскавините и си взех това, дето ми е на сърце, ама с "правилния" двигател.
Автомобила беше взет за приятел, преди години, ама се оказа, че това пък не е неговото камионче. След няколко годишно престояване по гаражите, реших да го освободя от мъките и сега всички са щастливи.
Монтерото е с двигател на 90 хиляди км. и рама без ръжди. Друго едва ли има смисъл да пиша...
Понеже не съм карал този мотор, а и е автомат, моля запознатите да опишат типичните особености и слабите места на агрегата, кутията и въобще, всичко, което е важно да се знае за безпроблемната му експлоатация.
Мисията на возилото няма да бъде на горски дзвер, а на експедиционен автомобил за дълги преходи, със съответните горски забежки.
Почвам с въпросите по ред:
1. Къде да сервизирам джипката? Ще ми се да я пипа някой, който не "по принцип" прави паджеро, а такъв, който е бърникал конкретно този мотор. София и регион са за предпочитане.
Уж, запознати казаха, че мотора бил здрав, като конструкция, но имал особености, които лесно можели да го убият.
2. Свети ми предният мост: по спомен, някакъв клапан трябваше да се почисти, ама не успях да намеря информация, къде се намира, неговата кожа...
3. Свети ми лампата на ABS-a. Не непрекъснато, ама присветва. Нещо за почистване, или директно на чичо доктор? Ако е второто- къде да ида?
4. Къде да ми загасят чек- енджина от газта? Старото му сложиха съпротивления във "Фобос" и заспа, ама последния път нещо ме претупаха и бих предпочел друг сервиз, още повече, пък- съфорумец. Газта е "Бардолини", но не съм чул нищо за сервиза, където е монтирана.
Другото го направихме ето така: http://www.offroad-bulgaria.com/show...t=95953&page=6 , това ли е верният начин или има и по- верен?
5. 32-ки ще влязат ли без рязане на пластмаси или да заложа на изпитаните 31-ци? Всъщност, за експедиционна джипка 32-ки и 33-ки, оправдани ли са?
6. Дайте, моля линк за сервизно ръководство, че в тези, които са залепени най- от горе се загубих...
7. Къде да ми прегледат автомата? Нямам никакви оплаквания, ама един поглед едва ли е излишен.
8. Къде да ми погледнат сходимостта и, ако има нужда да се регулира нещо по ходовата част? Пак за предпочитане е да бъде колега, запознат с Паджеро, а не да е правил само леки таралясници.
9. Къде да ми ушият волан и предни седалки, че се е позакъсала кожата?
10. Моля, давайте всякакви предложения и препоръки, как да се поддържа и кара този двигател, за да не създава ядове.
Благодаря предварително на всички отзовали се.
Въртях, суках, накрая пак пристанах на едно бензиново Монтеро/ Паджеро.
След, като Силвестър Сталоун се покефи на старата ми джипка и я взриви в "The Expendables" 3 : http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=160630 , в момент на умопомрачение реших да карам леки коли. Две години мъка ми показаха, че няма да се разберем с тея скапани легени (пък макар и почти нови), разпродадох лъскавините и си взех това, дето ми е на сърце, ама с "правилния" двигател.
Автомобила беше взет за приятел, преди години, ама се оказа, че това пък не е неговото камионче. След няколко годишно престояване по гаражите, реших да го освободя от мъките и сега всички са щастливи.
Монтерото е с двигател на 90 хиляди км. и рама без ръжди. Друго едва ли има смисъл да пиша...
Понеже не съм карал този мотор, а и е автомат, моля запознатите да опишат типичните особености и слабите места на агрегата, кутията и въобще, всичко, което е важно да се знае за безпроблемната му експлоатация.
Мисията на возилото няма да бъде на горски дзвер, а на експедиционен автомобил за дълги преходи, със съответните горски забежки.
Почвам с въпросите по ред:
1. Къде да сервизирам джипката? Ще ми се да я пипа някой, който не "по принцип" прави паджеро, а такъв, който е бърникал конкретно този мотор. София и регион са за предпочитане.
Уж, запознати казаха, че мотора бил здрав, като конструкция, но имал особености, които лесно можели да го убият.
2. Свети ми предният мост: по спомен, някакъв клапан трябваше да се почисти, ама не успях да намеря информация, къде се намира, неговата кожа...
3. Свети ми лампата на ABS-a. Не непрекъснато, ама присветва. Нещо за почистване, или директно на чичо доктор? Ако е второто- къде да ида?
4. Къде да ми загасят чек- енджина от газта? Старото му сложиха съпротивления във "Фобос" и заспа, ама последния път нещо ме претупаха и бих предпочел друг сервиз, още повече, пък- съфорумец. Газта е "Бардолини", но не съм чул нищо за сервиза, където е монтирана.
Другото го направихме ето така: http://www.offroad-bulgaria.com/show...t=95953&page=6 , това ли е верният начин или има и по- верен?
5. 32-ки ще влязат ли без рязане на пластмаси или да заложа на изпитаните 31-ци? Всъщност, за експедиционна джипка 32-ки и 33-ки, оправдани ли са?
6. Дайте, моля линк за сервизно ръководство, че в тези, които са залепени най- от горе се загубих...
7. Къде да ми прегледат автомата? Нямам никакви оплаквания, ама един поглед едва ли е излишен.
8. Къде да ми погледнат сходимостта и, ако има нужда да се регулира нещо по ходовата част? Пак за предпочитане е да бъде колега, запознат с Паджеро, а не да е правил само леки таралясници.
9. Къде да ми ушият волан и предни седалки, че се е позакъсала кожата?
10. Моля, давайте всякакви предложения и препоръки, как да се поддържа и кара този двигател, за да не създава ядове.
Благодаря предварително на всички отзовали се.
Коментар