От: Grand Cherokee 3.0 CRD - проблеми
Грешката директно води до релето за подгрева. Само не разбирам защо е stored.
Moдула се намира над дросел-клапата.
Блока е доста скъп.
Свещите - само Беру, има информация по въпроса.
Да - 4,4 волта са свещите.
Релето няма как да го чуваш.
Свещите са под един ом - за това може да е нямало никой. Предполагам мериш с мултицет за 4 лева.
Ваденето на свешите на теория е лесно. Може обаче, свеща да се скъса. Голям проблем. Може да се развие и пак да не излиза. При слагане пак си има правила, щото после става още по трудно.
Все още ми е трудно да повярвам, че от неизправна подгревна система няма да пали при плюсови температури, а за миризмата на неизгоряла нафта да не говорим. ДПФ филтър има ли?
Ъ, не видях, че си писал.
Първоначално публикуван от Джип3црд
Преглед на мнение
Moдула се намира над дросел-клапата.
Блока е доста скъп.
Свещите - само Беру, има информация по въпроса.
Да - 4,4 волта са свещите.
Релето няма как да го чуваш.
Свещите са под един ом - за това може да е нямало никой. Предполагам мериш с мултицет за 4 лева.
Ваденето на свешите на теория е лесно. Може обаче, свеща да се скъса. Голям проблем. Може да се развие и пак да не излиза. При слагане пак си има правила, щото после става още по трудно.
Все още ми е трудно да повярвам, че от неизправна подгревна система няма да пали при плюсови температури, а за миризмата на неизгоряла нафта да не говорим. ДПФ филтър има ли?
Ъ, не видях, че си писал.
Коментар