Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мнения за Honda SRV 2009 140 к.с. Като за жена - ясни, конкретни, без съкращения ;-)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Мнения за Honda SRV 2009 140 к.с. Като за жена - ясни, конкретни, без съкраще...

    Първоначално публикуван от Ni_Sof Преглед на мнение
    Не се смейте сега, но има ли смисъл все пак да се сложи о онези копчета прекъсвачи, които имахме масово в колите си през 90-те? Както и да се ползва бастун за волана? Не че ще спре крадеца, но ще го забави, което при определени обстоятелства може да го откаже ...
    Определено има смисъл от добре скрито ключе

    Първоначално публикуван от Ni_Sof Преглед на мнение
    Причината да искам джип, а не кола е, че преди години брат ми и братовчед ми бяха убити в катастрофа и щяха да имат някакъв шанс ако не бяха в бричката на шофьора убиец. Ясно е, че каквото има да се случва се случва, но когато човек вече има деца е длъжен да стори каквото е по силите и възможностите му да намали вероятността от злополуки. Карам дефанзивно, ако и колата е малко по-здрава от сегашната, смемейството ми ще бъде една идея по-спокойно. Макар че това е почти невъзможно, понеже с реалността у нас преживяваме отново и отново всяка жертва на пътя ...
    Живея между Стамболийски и Т. Александров и вечер често от преките изкачат олигофрените от типа със старите БМВ-та, а не случайно има приказката „Да не се случва това, което майката си мисли“. Та за някакаво спокойствие на майка ми и мен предпочитаме новата кола да е по-висока ... За идиотите по магистралите и селските пътища също е ясно ...
    Моите събилезнования.

    Определено е по добре човек при катастрофа да е в по тежкото и по високото превозно средство.
    Друг е въпроса дали Хондата със своите 1700 кг и 165 см е по тежката от БМВ тата по улиците.
    То тази хонда е СУВ и измежду СУВ-овете е най далеч от джип и по близо до вдигнато комби.
    За пример един по истински джип е висок около 200 см и тежи към 2700 кг.
    А за тировете да не говорим.

    Първоначално публикуван от Ni_Sof Преглед на мнение
    Знам, че гумите на джиповете са по-скъпи, но 350 лв. на брой не е ли прекалено?
    За СУВ цена на гумите не е много.
    Ако искате да карате СУВ трябва да се примирите с по високите разходи от лек автомобил. СУВ-овете имат повече части в тях, повече течности, по големи габарити и всичкото това е на по скъпа цена.

    П.п.
    Пуснах търсене в Германия и България.
    В България е само една в Пловдив продава се от първи собственик с история на 110000 км за 25500 лв.
    В Германия за 160000 км почват от 9500 евро.
    С докарването и регистрацията ще е над 20000 лв.
    Успех
    Последно редактирано от rosen_offroad; 05-09-15, 06:30.
    Land Rover Discovery II, V8 4.0
    VW Golf VI variant
    Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

    Коментар


    • #17
      От: Мнения за Honda SRV 2009 140 к.с. Като за жена - ясни, конкретни, без съкращения

      Да дам и аз моите пет стотинки. Нямам такава Хонда,но моя няй-голям приятел има и много често се возя и понякога карам. CRV-то беше купено ново от дилъра на хонда 2009 година. Сега е на 270 к. До тук са сменени спирачки, ремонт на климатика и ремонт на ксеноните. Това е...Ходихме до дилъра да питаме за новият модел и те предложиха да я изкупят обратно и приятеля да доплат за новият модел! Колата си струва!
      ''Хубави сте, но сте празни..''- продължи малкият принц. - ''За вас не може да се умре.''.

      Коментар


      • #18
        От: Мнения за Honda SRV 2009 140 к.с. Като за жена - ясни, конкретни, без съкращения

        Както каза @rosen_offroad, това е едно повдигнато комби. Построено е на платформа Сивик, поне 1-ва и 2-ра генерация са, за 3-та вече не съм сигурен, но и то май е Сивик. Обаче, не бих могъл да се съглася, че точно този SUV има повече части, повече течности, и изобщо нещо по от един Сивик, айде да кажем от един Акорд. Повече са му само височината и размера на гумите, естествено и един кардан + заден диференциал. Дори разходът на гориво е, колкото на Акорд. За протокола - говоря за 1-ва и 2-ра ген. В този ред на мисли, посочения по-горе разход, по-скоро се доближава до дизелово CR-V, и е леееко далеч от разхода на бензиновото.

        После, гледайки ... от подножието на Биг Бен tzocho, не от камбанарията ... и на мен цените, които е посочила Ni_Sof, ми се виждат, меко казано високи. Предполагам това са цени на официалния сервиз. Както каза Емича, има много по-евтини варианти.

        За гумите - не знам, с какъв размер гуми е 3-та ген, и нямам представа, какви са им цените. Затова пък мога да споделя за 1-ва и 2-ра ген. Размерът на моите е 205/70/15. Първият път, когато трябваше да сменявам гуми (сменяват се всичките 4 заедно, както знаете), изпаднах в същия потрес - навсякъде около Биг Бен се предлагат "джипови" гуми, със съответните "джипови" цени. Проблемът е това 70 в размера на гумите, точно то ни вкарва в категорията "джипови" гуми. Аз преминах на вариант гуми за лека кола, с размер 215/65/15, като внимавах показателите да са еднакви с моите - пластове, скоростен и товарен индекси. Това ми спести някой "лев", да кажем, че на цената на 3 (три) "джипови" гуми си купих 4(четири) неджипови, със същите показатели.
        Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto,
        Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Manual
        Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

        Коментар


        • #19
          От: Мнения за Honda SRV 2009 140 к.с. Като за жена - ясни, конкретни, без съкращения

          Tzocho, да за тази година и цена е малко по-трудно, но винаги изкача по нещо, та гледане и търпение трябва.
          Иначе за това:
          1. Разходът на гориво за този модел и двигател се движи в рамките на около 8 - 8,5 литра градско и около 6 - 6,5 извънградско движение при скорост около 120 км/час.
          е напълно вярно, даже и със скорост от 140км/ч. и включен климатик , пълна - разхода е такъв. Ако се включи Круиз-контрола /автопилота/ разхода скача с до 1,5 л.
          Относно това:
          2. Разходите за поддръжка на модела на автомобила ежегодно са, както следва :

          - смяна на масло и всички филтри(маслен, въздушен, горивен, поленов) - около 460 лв крайна цена с вкл.ДДС;
          - смяна на предни накладки - около 320 лв с ДДС и вкл.труд;
          - смяна на зимни гуми - зависи от избора на марката и модела, средната цена на гума гравитира около 350 лв/бр.
          Това е с оригинално масло и консумативи и е напълно нормална цена за официалния сервиз.
          Маслото е около 200лв. но го дават за пробег от 20000 км., маслен филтър оригинален- 60лв. ,/заместител-25лв./ поленови филтри, оригинални около 80лв./заместители около 20 лв./ ,нафтов филтър оригинален 96лв. / читав заместител около 40-45 лв./, въздушен оригинален около 80 лв. /заместител 25лв./ и като сложиш труд и нещата излизат.
          Може да проверите за информация, колко излиза обслужването примерно на една дизелова Шкода, и ще видите колко евтино се обслужването на Хондата.
          Гумите зависят, от размер, марка, модел и така нататък ,но за трета генерация може да се включиш с добри гуми и до 250-300 лв.
          / HONDA-CR-V-IIг. -> 2.2 i-ctdi (N22A2) // HONDA-CR-V-IIIг. ->2.2 i-DTEC (N22B3)/

          Коментар


          • #20
            От: Мнения за Honda SRV 2009 140 к.с. Като за жена - ясни, конкретни, без съкращения

            Първоначално публикуван от Ni_Sof Преглед на мнение
            Здравейте, Имам нужда от мнения относно Honda SRV 2009 , 140 к.с.:

            Забранен линк

            Моля, имайте предвид следното:

            Жена съм – т.е. моля да говорите на разбираем език ;-) Ежедневен шофьор съм от много години, карала съм различни коли. Имам 2 деца, т.е. много багаж. Бюджетът ми е до 20 000 лв. Питам тук защото в семейството ми възрастните сме само жени, а всеки познат ми дава акъл по начин, по който не ми е полезен – натрапват се мнения, изхождайки от колите, които всеки е карал до момента или иска да кара в бъдеще и от неговите си предпочитания.
            Трябват ми конкретно мнения за този SUV или друго сходно като цена и параметри, а около мен няма хора с точно такива автомобили.

            Благодаря ви предварително за мненията!
            Виж мнението ми в тази тема!"http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=197045"

            п.п.сетих се още нещо!Понеже дълго време имах и Тойота и все още имам поглед там-те поддържат доста добър маркетинг.За тези пари предспокойно можеш да си вземеш чисто нова с първоначална вноска около 13 000 лв,по висока остатъчна стойност примерно до към 25 000 лв. за 3 или 5 години с месечни вноски от порядъка на 560-370- лв.примерно,караш примерно 4 години отиваш-политиката им е задължително да ти я изкупят,оценяват ти я изкупуват ти я винаги е на по висока цена с няколко хиляди от остатъчната стойност примерно ще ни я изкупят за 26 500,даже ти остават 1500лв.вземаш следващия модел и т.н. и т.н.НО пък това си е обвързване!Защо ти го давам това като пример-просто защото в момента в България най-трудно се купува автомобил в диапазона 20 000 лв.Преди 6-7 години този диапазон беше 10 000лв.Сега е 20 000лв.Уж все по нови коли,а вероятността да попаднеш на бангия каквито са повечето в този диапазон е над 80%.Хората вече взимат колите да карат,да карат не от време на време да се возят и в България има коли взети 2012г. на по 170 000 вече,че итгоре.Мой приятел работи на летището в София и си пътува от Дупница-взе я чисто нова 2012г. тойота сега е на 174 000 км. и ще взима другата,предната я взе 2010г. докато я смени с тази и навъртя 160 000.Просто пример.Не е служебна ,за тях да не говорим.И последно:Пристрастен съм към Хонда,но най-колегиално,коректно и както искаш го приеми ти препоръчвам и кола от друга марка ако е запазен и гледан автомобил.Повярвай ми и той няма да се чупи нито поддръжката ще му е много по различна от на Хондата!
            Последно редактирано от Чавдар (V93); 08-09-15, 14:39.
            имах и Toyota Rav 4 2006g.
            Mitsubishi Lancer 2008g.
            Honda CR-V 1998г.
            Honda CR-V 3 2008 2.4 automat

            Коментар


            • #21
              От: Мнения за Honda SRV 2009 140 к.с. Като за жена - ясни, конкретни, без съкращения

              Привет,

              Аз карам такъв автомобил, с разликата, че е бензинов. Според мен е чудесен за семейно ползване.

              Аз го възприемам по-скоро като вдигнато комби отколкото като джип. Факта, че има макар и слабо 4Х4 е + ако се ходи на ски зимата, като човек не бива да очаква чудеса.

              Комфортен е за дълъг път. Последно пътувах Атина-София през деня като температурата навън показваше 41Ц и не бях особено изморен когато се прибрахме.

              Климатроника е чудесен. Споменавам го понеже на друг чисто нов автомобил(Мицубиши) беше отвратителен. На Хондата е перфектен. Единствено когато навън е 40 Ц го слагам на 26-27 градуса.
              Иначе започва да духа доста хладно и върти въздуха само в купето. То и не е добре да е по-голяма разликата от 10-тина градуса, защото е опасно за децата ако излязат от колата. За мен добрия климатроник е много важен при избора на автомобил. Аз също возя малко дете и затова отделям толкова време по темата.

              Цената на консумативите падна доста последната година, като визирам оригиналните такива. Поленов филтър първата година беше 60 лв, а преди месец беше около 30.

              Доста ги крадяха преди година и затова за 60 лв в Бултрако правят някакъв ъпгрейд на сигурността, съветвам те да се възползваш ако си купиш такъв автомобил.

              По въпроса за дизела, мисля че точно този двигател(140 к.с) е на Роувър(може и да греша, нека колегите ме поправят). Моя позната много ядове бра с такъв двигател на Сивик.

              Бензина дава разход 6,5 при 90-100 км/час. На магистрала е около 9, понякога и малко отгоре. София-Атина-София(около 1660 км) даде по борд компютър 8.8/100.

              И последно както колегите преди мен са писали, търси запазена бройка и вероятно почти никакви ядове и извънредни разходи няма да имаш.

              Поздрави и успех

              Коментар


              • #22
                От: Мнения за Honda SRV 2009 140 к.с. Като за жена - ясни, конкретни, без съкращения

                Ровърски дизел никога не е монтиран в CR-V.
                Двулитров Ровърски дизел се монтираше в 6-та генерация Сивик и 6-та ген Акорд. В 7-ма ген Сивик дизелът беше 1.7 Исузу.
                Оттам насетне Хонда разработиха свой 2.2-литров дизел, а от 2012-а и 1.6-литров.
                Това, че някой, някога, някъде е "брал" ядове с нещо, съвсем не е показател за надеждност на нещото.
                Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto,
                Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Manual
                Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

                Коментар


                • #23
                  От: Мнения за Honda SRV 2009 140 к.с. Като за жена - ясни, конкретни, без съкращения

                  Първоначално публикуван от vesss Преглед на мнение

                  Климатроника е чудесен. Споменавам го понеже на друг чисто нов автомобил(Мицубиши) беше отвратителен. На Хондата е перфектен.
                  Колега,понеже още нямаш разрешение за лични съобщения,не си събрал 50 поста,макар и странично разкажи ми за какво мицубиши идва реч-паджеро,Оутландер,лансер и т.н.Живо ме интересува Оутландера 2.4 бензин след 2008година.Ко му е на климатроника?
                  имах и Toyota Rav 4 2006g.
                  Mitsubishi Lancer 2008g.
                  Honda CR-V 1998г.
                  Honda CR-V 3 2008 2.4 automat

                  Коментар


                  • #24
                    От: Мнения за Honda SRV 2009 140 к.с. Като за жена - ясни, конкретни, без съкращения

                    Първоначално публикуван от pavle Преглед на мнение
                    Колега,понеже още нямаш разрешение за лични съобщения,не си събрал 50 поста,макар и странично разкажи ми за какво мицубиши идва реч-паджеро,Оутландер,лансер и т.н. Живо ме интересува Оутландера 2.4 бензин след 2008година.Ко му е на климатроника?

                    Здравей колега,

                    Аз имах АСХ за година и нещо. Климатроника действаше по следния начин:

                    Навън е 40. Слагаш врътката на 22. Започва силно да духа, а постъпващия въздух е арктически студен. Ако ти духа към главата се разболяваш(женатата се прибра със синузит след първото море).

                    Навън е 40. Слагаш врътката на 27(максимално високо). Духа малко по-слабо, но постъпващия въздух продължава да е все така арктически. Щом в купето стане 27 спира почти да духа.

                    Самата форма на купето не позволяваше да се разсее въздуха както трябва. Малкия отзад беше нон стоп потен а само покрай главата му минаваше тънка ледена струя.

                    За аутлендъра нямам наблюдение. Имам познат с Ц-Кросер и него го питах, като той ми отговори, че кара с шапка с козирка и не му бие в главата директно.

                    Другото което беше много зле с АСХ е миризмата на "нова кола". Като се напечеше беше ужасна химия. Миналата година бяха класирали Аутлендър Спорт(АСХ за ЮСА) за най-токсичната кола...
                    http://www.cnet.com/news/the-most-to...s-on-the-road/
                    Не знам дали материалите за Аутлендър са същите.

                    При ЦРВ ако навън е 40 а сложим на 22 духа студено(не толкова колкото на АСХ), а на 27 постъпващия въздух е смесен с топъл и струята дори да стигне до теб не е неприятно/опасно.
                    Много хубаво се размесва постъпващия въздух с този в купето и макар на пръв поглед да не духа много студено и много силно, за няколко минути в купето става приятно.

                    Поздрави

                    Коментар


                    • #25
                      От: Мнения за Honda SRV 2009 140 к.с. Като за жена - ясни, конкретни, без съкращения

                      Първоначално публикуван от vesss Преглед на мнение
                      Здравей колега,

                      Аз имах АСХ за година и нещо. Климатроника действаше по следния начин:

                      Навън е 40. Слагаш врътката на 22. Започва силно да духа, а постъпващия въздух е арктически студен. Ако ти духа към главата се разболяваш(женатата се прибра със синузит след първото море).

                      Навън е 40. Слагаш врътката на 27(максимално високо). Духа малко по-слабо, но постъпващия въздух продължава да е все така арктически. Щом в купето стане 27 спира почти да духа.

                      Самата форма на купето не позволяваше да се разсее въздуха както трябва. Малкия отзад беше нон стоп потен а само покрай главата му минаваше тънка ледена струя.

                      За аутлендъра нямам наблюдение. Имам познат с Ц-Кросер и него го питах, като той ми отговори, че кара с шапка с козирка и не му бие в главата директно.

                      Другото което беше много зле с АСХ е миризмата на "нова кола". Като се напечеше беше ужасна химия. Миналата година бяха класирали Аутлендър Спорт(АСХ за ЮСА) за най-токсичната кола...
                      http://www.cnet.com/news/the-most-to...s-on-the-road/
                      Не знам дали материалите за Аутлендър са същите.

                      При ЦРВ ако навън е 40 а сложим на 22 духа студено(не толкова колкото на АСХ), а на 27 постъпващия въздух е смесен с топъл и струята дори да стигне до теб не е неприятно/опасно.
                      Много хубаво се размесва постъпващия въздух с този в купето и макар на пръв поглед да не духа много студено и много силно, за няколко минути в купето става приятно.

                      Поздрави
                      Само за протокола-благодаря за отговора.За АСХ не се бях сетил,а много харесва на жена ми.Само като отметка-вчера след твоя пост се разрових из руските сайтове и там един от проблемите коментиран сред тях е именно климатроника на Оутлендъра и АСХ.Явно има някаква недомислица.Тогава значи Хондата.Е Хонда си е Хонда!
                      п.п.Хайде събирай постове да пращам лични,че живо ме интересува Хондата след 2008 година-бензина.Не питай старило,а патило!Поздрави!
                      имах и Toyota Rav 4 2006g.
                      Mitsubishi Lancer 2008g.
                      Honda CR-V 1998г.
                      Honda CR-V 3 2008 2.4 automat

                      Коментар


                      • #26
                        От: Мнения за Honda SRV 2009 140 к.с. Като за жена - ясни, конкретни, без съкращения

                        Много сте писали бре не мога чета толкова Само ще кажа, нещото на което най- много трябва да обърнеш внимание и което може да ти коства 2 бона е демферния маховик, доста от итал. елкземплярите са с разбит вече махови ремонта е скъп и там предпочитат по често да ги продадат и да си купят друга нова такава. И понеже си жена и каза да говорим на разбираем език, този демферен маховик е комплекта съединител с маховика дето има едни пружини в него да обира косурите на дизеловия двигател Когато работи на празен ход колата и е много разбит се чува претракване, ако не е толкова разбит тракането се чува при отпускане на съединителя при смяната на предавки, или при даване и отнемане на газ. Ако избегнеш при покупката тая "къса клечка" не мисля че има кво да те уплаши друго, при двигателя вече са изгладени косурите с вериги и прочие и ако не му е взета душата от някоя бабичка в италия дето е ходила само до метро с нея ще му се радваш дълго време. За гумите, да скъпи са щото са 18 или 17 цола, вече има обаче доказани всесезонни гуми, купуваш 4 броики и забравяш за втори комплект, за пролетно есенни смени, за съхранение на още 4 гуми и куп други недостатъци, с твоето каране всесезонките ще те качат ако щеш и на пампорово зимата и ще те закарат в Индия лятото така че това е добра инвестиция, само при избора гледаи да са колкото може по тихи около 70 или най- добре 68 децибела че Хондите не са от наи тихите коли. Краси каза автоматик, то хубуу, и аз съм за, ама автоматици дизел от тоя модел са 1 на 1000 обяви
                        Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                        Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
                        Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
                        Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

                        Коментар


                        • #27
                          От: Мнения за Honda SRV 2009 140 к.с. Като за жена - ясни, конкретни, без съкращения

                          Благодаря ви пак за отговорите, сега започвам да ги чета и после продължавам с въпросите ...;-)

                          Коментар


                          • #28
                            От: Мнения за Honda SRV 2009 140 к.с. Като за жена - ясни, конкретни, без съкращения

                            Здравейте! Ако несте си намерили моделът който търсехте, то обадете се на тел:0884606577,ще Ви бъда много полезен.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Мнения за Honda SRV 2009 140 к.с. Като за жена - ясни, конкретни, без съкращения

                              Привет на всички в този форум! Преди три месеца се сдобих със CR-V ІІІ 2.2i-CDTI 140к, 2009г. След дълго умуване и лутане из между всички паркетници се спрях на този модел и марка защото имаше всички възможни екстри и разбира се за 150000 км много запазена.До сега съм изминал 3000км и съм изключително доволен.Изпробвах я в различни терени /мокри, кални, сериозни наклони-очарован съм! Чакам с нетърпение пробата във сняг,като разбира се нямам големи очаквания.Купих и зимни гуми 225/60/18 /йокохама/ от Дряново ф-ма Боряна,склад за всякакви гуми, много изгодно- 272лв бройката. Обслужване във бултрако : 1. масло за дв-л.оригинално+ всички филтри 300лв 2. лагер на съединител-60лв.3.Смяна маншони на предни амортисьори-103лв. за работа +2бр по 90лв-180лв.4. Регулиране на преден и задин мост общо 90лв.Смяна семеринг на кол. вал и ск. кутия -260лв.работа+ 46лв самият семеринг.5.Масло за ск. кутия 1л. оригинално+ работа-70лв.6.Операция по подобряване на сигурноста-код на ключа за завеждане на двигателя-50лв. и като се сложи ддс, общо-1271лв. Надявамсе, колегите които са извършвали ремонти на дадени агрегати и възли на приемливи цени да споделят това във форума.Поздрави!

                              Коментар


                              • #30
                                От: Мнения за Honda SRV 2009 140 к.с. Като за жена - ясни, конкретни, без съкращения

                                Първо честито.
                                Относно ремонтите които си направил, имам забележка за точки 3,4, и 5 .
                                По точка 3 - направо са ти махнали главата.Наскоро си взех такъв маншон за 24 лв. и платих 20 лв. за смяната му-ти сметни разликата.
                                По точка 4 - на мен там ми взеха 64лв. за смяна на предни външни кормилни накрайници, плюс реглаж преден и заден мост / отделен е въпроса че нищо не направиха с реглажа, та после им я връщах втори път/.
                                По точка 5 - в ЮбиКо тази операция излиза почти на половин цена, пак с оригинално масло.
                                / HONDA-CR-V-IIг. -> 2.2 i-ctdi (N22A2) // HONDA-CR-V-IIIг. ->2.2 i-DTEC (N22B3)/

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X