Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Преработка на 2,5 литров мотор в 2,9 литров

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Преработка на 2,5 литров мотор в 2,9 литров

    Не ли по лесно,да си вземеш готов западен мотор.Аз имам двиг 402 и съм престъргал зилови ризи-като се получи много добре.И не ми се разправя,щото трябва още 200-300лв а получаваш мотор от 110кс.Един приятел сложи мотор от Омега-2.4 -126кс и е много добър,да не говори ме за 3.5 от Бмв или 3.2 от МБ.За 600-700лв имаш мотор със скоростите и то добър.Но знам ли и аз съм на кантар.

  • #2
    Преработка на 2,5 литров мотор в 2,9 литров

    Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
    Не ли по лесно,да си вземеш готов западен мотор.Аз имам двиг 402 и съм престъргал зилови ризи-като се получи много добре.И не ми се разправя,щото трябва още 200-300лв а получаваш мотор от 110кс.Един приятел сложи мотор от Омега-2.4 -126кс и е много добър,да не говори ме за 3.5 от Бмв или 3.2 от МБ.За 600-700лв имаш мотор със скоростите и то добър.Но знам ли и аз съм на кантар.
    Ризи на газ 53 съм слагал.Как престърга зиловете ризи и какви бутални болтове ползва?

    Коментар


    • #3
      До: ЗМЗ-4022.10 от Волга

      Първоначално публикуван от токарев Преглед на мнение
      Ризи на газ 53 съм слагал.Как престърга зиловете ризи и какви бутални болтове ползва?
      Има оригинални бутала и сегменти 100мм. за УАЗ и буталните болтове също са оригиналните.
      ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
      Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

      Коментар


      • #4
        До: ЗМЗ-4022.10 от Волга

        Първоначално публикуван от dragomir_68 Преглед на мнение
        Има оригинални бутала и сегменти 100мм. за УАЗ и буталните болтове също са оригиналните.
        щом има оригинални бутала 100мм значи има и оригинални ризи за тях.защо е необходимо да се престъргват зилове

        Коментар


        • #5
          До: ЗМЗ-4022.10 от Волга

          Първоначално публикуван от токарев Преглед на мнение
          щом има оригинални бутала 100мм значи има и оригинални ризи за тях.защо е необходимо да се престъргват зилове
          Няма оригинални, защото на трилитровия УАЗов мотор УМЗ 421 ( 4218 ) ризите са залети в блока.
          С "Фармахим" - непобедим
          Дизел - само дънки!

          Коментар


          • #6
            До: ЗМЗ-4022.10 от Волга

            Първоначално публикуван от м20_маниак Преглед на мнение
            Няма оригинални, защото на трилитровия УАЗов мотор УМЗ 421 ( 4218 ) ризите са залети в блока.
            Че няма това го знам ама ми стана чудно как престъргват зиловете ризи АДЖАБА

            Коментар


            • #7
              До: ЗМЗ-4022.10 от Волга

              Moже ли да кажете след като престържете зиловата риза на 100мм, колко милиметра остава дебелината на стената й?
              "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

              Коментар


              • #8
                До: ЗМЗ-4022.10 от Волга

                Няма оригинални, защото на трилитровия УАЗов мотор УМЗ 421 ( 4218 ) ризите са залети в блока.
                На ЗМЗ 410 как са?
                Би трябвало да са като на останалите ЗМЗ.
                Колегата inp от Сндански е отварял може да каже, както и uazik...
                Последно редактирано от Жоро Донечки; 13-01-10, 22:47.

                Коментар


                • #9
                  До: ЗМЗ-4022.10 от Волга

                  Първоначално публикуван от Жоро Донечки Преглед на мнение
                  На ЗМЗ 410 как са?
                  Би трябвало да са като на останалите ЗМЗ.
                  Колегата inp от Сндански е отварял може да каже, както и uazik...
                  Риза разбира се, като на другите змз от този тип блокове

                  Интересното е блока как е престърган!

                  Румене, както си прецениш...
                  Случайни хора УАЗ не карат

                  Коментар


                  • #10
                    До: Преработка на 2,5 литров мотор в 2,9 литров

                    Стената,на ризите е 7мм,блока се престъргва съвсем малко.Незнам колко щото на майстора казах да ги остави малко стегнато и той ги напасва.Мисля че беше о.5мм.Бутала има български и руски като българските са с право чело а руските с вдлъбнато ,и едните Газеловите са на 82мм дължина. Болта е с размер като на Волгата 25мм. http://www.album.bg/slavi.exstrem/





                    Последно редактирано от Жоро Донечки; 14-01-10, 08:56. Причина: снимките

                    Коментар


                    • #11
                      До: Преработка на 2,5 литров мотор в 2,9 литров

                      Не е ли по-правилно според вас да се остави разтояние м/у блока и ризите, дори минимално от 5мм, за да циркулира течност за по-добро охлаждане?

                      Коментар


                      • #12
                        До: Преработка на 2,5 литров мотор в 2,9 литров

                        Че кой каза че няма разтояние между блока и ризите.Престъргва се блока долу над коляновия вал,където влиза шийката на ризата.Водната риза около зиловите ризи остава почти не променена като при Уаза.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Преработка на 2,5 литров мотор в 2,9 литров

                          Аз питах за долния карай дето се набива ризата с уплатнението.
                          0.5мм ако е тогава там тази риза ще е с много тънка стена а на снимката не се вижда чак така, а също се вижда че е доста по широка от стандартната в полата и.
                          Продават се и усилени бутала (ЗМЗ производство май не съм сигурен, ковани), но тук май ги няма.
                          Случайни хора УАЗ не карат

                          Коментар


                          • #14
                            До: Преработка на 2,5 литров мотор в 2,9 литров

                            Точно буталата са проблема.Късите руски са вдлъбнати за по малка компресия(а аз,искам точно обратното).Българските са с право чело но са по-големи и тежки.Търся с изпъкнало чело и малко по-къси,но такива няма,иначе го сглобявам веднага.Освен това руските са 150лв и сигментите 48лв,просто като дам пари да е нещо по-свесно,щото и без това ефекта е неизвестен.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Преработка на 2,5 литров мотор в 2,9 литров

                              Te вдлъбнатите не са с много голяма камера. Компенсирай с шлайф на галавата, а като диаметъра е по голям, и степента на сгъстяване ще се вдигне и няма да е като при 92мм-овите.

                              При Митко ли са тези цени

                              Премери долния край на ризата че нещо ме съмняват тези 0.5мм да е разстърган само блока, при 21 риза там отвора е 99мм- 3,5мм стена на ризата, 24 (402) също са там някъде, мисля че там трябва да е около 115мм

                              Ще премеря утре един 24кови да сравниме
                              Последно редактирано от Nik; 14-01-10, 20:08. Причина: допълнение за неразбралите ;)
                              Случайни хора УАЗ не карат

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X