Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Chrysler Grand Voyager 2.8 CRD

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Chrysler Grand Voyager 2.8 CRD

    От три месеца карам въпросният автомобил , досега нямах проблеми , освен едно водно съединение и някои проблеми по окачването , заложени от италианските "майстори". Но днес сутринта изминах около два километра , и при включване по главния път , при ускорение изгасна. Завъртях няколко пъти на стартер , никакви признаци на палене. Подкачих няколко пъти гориво с помпата на филтъра , запали , нормално работеше на място , но при потегляне пак загасна. Пак подкачване , след 50м. пак гасне. Източих горивото от филтъра да не би да е попаднало вода , подкачих гориво , запали , тръгна , при подаване на повече газ изгасна. Пак запали , вече с много малко газ се прибрах , паркирах , на място работи , оборотите ги вдига до ограничените. Но след като я загасих , няма палене , припалва само и това е. Филтъра го смених , размених релетата , никакъв резултат. Като напомпам ръчно , изтича малко нафта от маркуча за обратното гориво. Разкачих маркуча който захранва горивният филтър , при контакт и въртене на стартер , не тече гориво. Та според мен проблема е в подкачващата помпа в резервоара. Сега въпросът е , има ли достъп от горе или трябва да демонтирам резервоара? И другият въпрос , става ли помпа от 2.5 CRD пак 2006г. Благодаря на отзовалите се!

  • #2
    От: Chrysler Grand Voyager 2.8 CRD

    Доста странно , онлайн магазини за части предлагат подкачващи помпи , в моргите също , за малко да "купя" една. Но се оказва , че този модел няма подкачваща помпа. Та вече търся друг проблем.

    Коментар


    • #3
      От: Chrysler Grand Voyager 2.8 CRD

      Проблемът е открит и отстранен , както и очаквах , оказа се най-големият враг на дизела , а именно електрониката.

      Коментар


      • #4
        От: Chrysler Grand Voyager 2.8 CRD

        Би ли споделил по-точно

        Коментар


        • #5
          От: Chrysler Grand Voyager 2.8 CRD

          Както се оказа , подкачваща помпа няма , въпреки , че ми предлагаха точно за тоя модел , и били продали десетки. Та тръгнах по пътя на горивото от филтъра , с ръчно напомпване протича гориво , но само припалва , въпреки , че по този начин се прибрах. При подаден контакт , се чуваше едно жужене/като на ел.помпа/ около ГНП-то , и при откачен маркуч за обратното гориво изтичаше нафта. Има нафта , но няма нужното налягане за да запали , а само припалва. Откачих буксата на клапана за контрол на налягането , звука спря , завъртях и веднага запали , но при докосването на педала веднага загасна. Свалих клапана , седи отворен , тоест минава гориво. Но когато го включа на буксата , започва да вибрира като помпа и затваря отворите , а и по този начин заработва като малка помпа и изтласква горивото през маркуча за излишното. Та взех един втора употреба , цени от 80-100лв. , в Ибей 120лв. ГНП комплект с клапан , но нормално за България. И се оказа , че точно това е проблема , пали и работи без проблем. Ето това е въпросният клапан.


          Коментар


          • #6
            От: Chrysler Grand Voyager 2.8 CRD

            Благодаря, скоро и при мен се случи така, изгасна,запали, измина 300км и отново загасна.
            Отвисях се 4 часа, цялата горивна система разглобих,сглобих, нищо нередно не открих, по едно време взе ,че запали и ...1000км, та сега чакам пак да ми погоди тоя номер и да търся от къде е.
            Колата е Suzuki Grand Vitara 2010

            Коментар


            • #7
              От: Chrysler Grand Voyager 2.8 CRD

              При мен има и малко продължение. Като я изкарах да я покарам , пак същия номер , при подаване на газ изгасна. На място работи без проблем , оборотите ги вдига до ограничителя , тази сутрин запали от първия път , при леко натискане на педала върви без проблем , но дам ли повече газ изгасва. Но и този проблем го открих и го отстраних . пак има жици , но утре ще разказвам подробно.

              Коментар


              • #8
                От: Chrysler Grand Voyager 2.8 CRD

                Първоначално публикуван от Nik0la Преглед на мнение
                Благодаря, скоро и при мен се случи така, изгасна,запали, измина 300км и отново загасна.
                Отвисях се 4 часа, цялата горивна система разглобих,сглобих, нищо нередно не открих, по едно време взе ,че запали и ...1000км, та сега чакам пак да ми погоди тоя номер и да търся от къде е.
                Колата е Suzuki Grand Vitara 2010
                Провери дебитомера
                Старата любов ръжда не хваща, а непоправимо гние!
                Terrano 3.0di,330i E46 и евридейката 316i 1.9 E46

                Коментар


                • #9
                  Да ползвам темата ако може.....От известно време заглеждам Гранд Вояджър след 2011,бензинов,3,6.Ако някой има такъв ,моля да се чуем по телефон примерно зоа повече съвети.Другото,което заглеждам е Крайслер 300 5,7 мотора след 2012.
                  0888854582 Веско.
                  Честита коледа!!!
                  Jeep Grand Cherokee 4.7 WJ V8
                  0888854582
                  Дизел втора употреба за лична - НЕ!!!!
                  Китайска поговорка "Не ти пожелавам да живееш в интересни времена" басси!!!

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 4,385 в 21:28 на 18-02-20.

                  Зареждам...
                  X