Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Съвет за 'Самурай'

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Съвет за 'Самурай'

    Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
    Да ви напомня( за тези които не знаят де), че самурая е доста тесен, и даже в заводския си вид е кекав на странични наклони. Обръща се демек. Ако ще го вдигате, трябва и толкова да изнесете гумите навън. И ще се получи пак заводската геометрия. За по-сериозни извращения трябва доста по-голям разкрач.

    Идея-заден мост от витара, преден от УАЗ. А може и направо и двата от УАЗ. Ама тежат пущините, не са като за самурай с 1,3 мотор.
    Но поне са по-широки, с бавни диференциали са, и с едни изнесени навън джанти работата ще заспи.
    На този Самурай мостовете са широки колкото на Витара ! Пък те уазковите мостове са толкова здрави че няма накаде....
    Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
    New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

    Коментар


    • #47
      От: Съвет за 'Самурай'

      Само за сведение за да не се подвеждат тези които тръгват да лифтват Самурай задния мост на Витара е точно толкова широк колкото и мостовете на всеки Самурай с широки мостове както е този на Трола,така че упражнения от сорта да си сложим мост от Витара и Уаз за мен е безмисленно.Там похват е друг и Ицо го е обяснил,колкото до легендите с преобръщащи се Самурай искам да кажа че със същия успех ще се преобърне и Витара просто защото е точно толкова широка колкото и Самурая единственно е по-широка от самураите преди 91 година.
      ДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
      тел.088четири 9едно9 4нула4
      -------------------------------------------------------

      Коментар


      • #48
        От: Съвет за 'Самурай'

        Не, че щото карам витара, ама досега по състезанията не съм виждал обърната витара, но самураи-колкото искате.
        Не споря за ширината на мостовете, просто така ми се струва, но другия плюс-предавателното число(1:5,125) определено си заслужава заигравката.
        Това при положение, че ще се ползава за сериозен офф...
        Има ли желание-има и начин!

        Коментар


        • #49
          От: Съвет за 'Самурай'

          Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
          Не, че щото карам витара, ама досега по състезанията не съм виждал обърната витара, но самураи-колкото искате.
          Не споря за ширината на мостовете, просто така ми се струва, но другия плюс-предавателното число(1:5,125) определено си заслужава заигравката.
          Това при положение, че ще се ползава за сериозен офф...
          Ми мойте дифове са 5.125:1 и са си Японски !
          Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
          New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

          Коментар


          • #50
            От: Съвет за 'Самурай'

            Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
            Не, че щото карам витара, ама досега по състезанията не съм виждал обърната витара, но самураи-колкото искате.
            Не споря за ширината на мостовете, просто така ми се струва, но другия плюс-предавателното число(1:5,125) определено си заслужава заигравката.
            Това при положение, че ще се ползава за сериозен офф...
            Напълно възможно е да видиш обърнат Смаурай и по малко обърнати Витари но тези които си виждал в повечето случеи са с тесния мост и с голям лифт които за Витара реално е непостижим ако успееш да повдигнеш Витарата толкова колкото и тези Самурай повярвай ми няма да е по различно на страничен наклон.Ако сравняваме стандартни машини без лифт Самурая е по нестабилен единсвенно и само защото е малко по висок от Витарата но с достатъчно опитен водач които си познава машината няма да има никакви затруднения.колкото за дифовете за Самураи има такива с предавателно число 5,38 както и варианти за раздатъчна кутия с предавателно число 8.1:1 така че реално нямаш грижи.
            ДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
            тел.088четири 9едно9 4нула4
            -------------------------------------------------------

            Коментар


            • #51
              От: Съвет за 'Самурай'

              Първоначално публикуван от speed750 Преглед на мнение
              На този Самурай мостовете са широки колкото на Витара ! Пък те уазковите мостове са толкова здрави че няма накаде....
              Всичко е до зависи според мен!Зависи за какво ще го използва с какъв двигател ще остане и какво е намислил след това.Самурайските с по-големи и агресивни гуми вътре са като пластелин.Всяко състезание по нещо счупено да не говорим за ресьори и други неща.Ако си кара с по-малки няма ядове.За обръщане човек обръща и патрол стига да иска.Всичко си е до внимание.
              https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

              Коментар


              • #52
                От: Съвет за 'Самурай'

                Първоначално публикуван от ДиДжейДавел Преглед на мнение
                Всичко е до зависи според мен!Зависи за какво ще го използва с какъв двигател ще остане и какво е намислил след това.Самурайските с по-големи и агресивни гуми вътре са като пластелин.Всяко състезание по нещо счупено да не говорим за ресьори и други неща.Ако си кара с по-малки няма ядове.За обръщане човек обръща и патрол стига да иска.Всичко си е до внимание.
                Не съм състезател , не искам да си троша машината за кеф на някой ..... на това положение мотор 1,3 , дифове 5,125:1 , раздатка 4,16;1 , гуми 31/10.5 и окачване на пружини ми са достатъчни....
                Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
                New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

                Коментар


                • #53
                  От: Съвет за 'Самурай'

                  Малко намеса и от мен като притежател на нещо като Самурай. От Витара освен по-бавните дифове нищо друго, мостовете са широки колкото на Самурая. За уазкови същото само дето криренса ти намалява от тях, загледай се в прасето на дифа и ще го видиш, другото е че верно са от говнолин но с двигател 1,3 няма да ги счупиш. Асенчо да ме извиняваш но с 34-ки си млатих сума ти време с оригиналните самурайски мостове и проблем не съм имал, това с двг 115 кс. Късах само кардани. За "люлките" виж на Миро изпълнението, мисля че е сполучливо, а и ти позволява да сложиш по-дълги ресори. Относно устойчивоста, колкото повече вдигаш повече рискуваш. Аз лично съм търкалял витарник и то сток на равно, така че...
                  Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                  Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                  В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                  Коментар


                  • #54
                    От: Съвет за 'Самурай'

                    Тези мостове от самурая дето са широки колкото витаровия май трудно се намират ,а този дето е със 14 см по къс от витаровия тесен ли се води или има и по тесен?
                    Ние наричаме път мястото, през което възнамеряваме да преминем
                    Suzuki Vitara 1.6 8v Turbo 35x13.5x15

                    Коментар


                    • #55
                      От: Съвет за 'Самурай'

                      Първоначално публикуван от derhunter Преглед на мнение
                      Асенчо да ме извиняваш но с 34-ки си млатих сума ти време с оригиналните самурайски мостове и проблем не съм имал, това с двг 115 кс.
                      А дали като сложиш по-здрави кардани няма да тръгнат и карета,полуоски и какво ли не.
                      Но както каза speed750 не иска кола за състезания а за разходки.
                      И това си е лично мое мнение!
                      https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

                      Коментар


                      • #56
                        От: Съвет за 'Самурай'

                        Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                        Да ви напомня( за тези които не знаят де), че самурая е доста тесен, и даже в заводския си вид е кекав на странични наклони. Обръща се демек. Ако ще го вдигате, трябва и толкова да изнесете гумите навън. И ще се получи пак заводската геометрия. За по-сериозни извращения трябва доста по-голям разкрач.

                        Идея-заден мост от витара, преден от УАЗ. А може и направо и двата от УАЗ. Ама тежат пущините, не са като за самурай с 1,3 мотор.
                        Но поне са по-широки, с бавни диференциали са, и с едни изнесени навън джанти работата ще заспи.
                        Недей така Кольо,на Самурая заводските данни за движение при страничен наклон са 45градуса.Това кой автомобил е по-тесен дай да не се обиждаме,трака на колелата на Самурая е 1,210мм за япончето и 1,300мм за испанеца. На SJ410 джантите дори могат да се обръщат обратно и увеличава трака +80мм. Заводския клиренс е 230мм с гуми 195/R15 а при промяна на гумите се увеличава значително. Моите нови гуми 225/75R15 са с 70мм по големи от оригиналните което повдига клиренса с +35мм. Тук изказвате мнение че Самураите се обръщат,ами аз за 12години офф-роуд и 6-7 Самурая които са минали през мен нямам нито един обърнат а аз не ги жаля много. Моето мнение е че обръщанията не са по причина на автомобилите а от магарето в кабината.
                        Искам за последно да уточниш за какви извращения ти трябва по -голям разкрач?
                        Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                        Дий Снайдер

                        Коментар


                        • #57
                          От: Съвет за 'Самурай'

                          Първоначално публикуван от ДиДжейДавел Преглед на мнение
                          А дали като сложиш по-здрави кардани няма да тръгнат и карета,полуоски и какво ли не.
                          Но както каза speed750 не иска кола за състезания а за разходки.
                          И това си е лично мое мнение!
                          Още на първото късане на кардан веднага и двата бяха сменени с уазкови. Каре на преден мост съм чупил един път и причината не беше в гумите и двигател. То на всеки мнението си е негово, просто споделяме опит.
                          Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                          Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                          В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                          Коментар


                          • #58
                            От: Съвет за 'Самурай'

                            Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
                            Искам за последно да уточниш за какви извращения ти трябва по -голям разкрач?
                            Най-често съм виждал обърнат джип по криви места-оврази, ровове и подобни. Последно на сливенското състезание. Пак самурай.

                            Там си беше пилотска грешка де, но обръщането беше на косъм. Ако имаше още 30-40 мм настрани-нямаше да се обърне.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0076 (Small).jpg
Прегледи:1
Размер:72.6 КБ
ID:5297949
                            Има ли желание-има и начин!

                            Коментар


                            • #59
                              От: Съвет за 'Самурай'

                              Кольо, аз съм с 210 см. широчина на следата и пак го обръщам. То си е наистина от таланта на магарето зад волана. Като обърнеш джанти или метнеш фланци ти идва увереноста че си много устойчив. Е те оттам идват грешките. Номера е в познаването на машината.
                              Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                              Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                              В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                              Коментар


                              • #60
                                От: Съвет за 'Самурай'

                                Разбира се, че начина на каране и познаване на машината са най-важни.
                                Но при еднакви други условия джипа с по-широка следа има малко по-добра странична устойчивост.

                                А ти с този скаклец не знам как въобще успяваш да го държиш на гуми...
                                Има ли желание-има и начин!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X