Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Волво. Най-сигурният автомобил
Свий
X
-
До: Волво. Най-сигурният автомобил !!!
Това ако не е реклама те па на. После ще кажат - "Докато другите си изтеглят автомобилите от пазара ние ги оправяме предварително...Вече няма проблем"Не е луд, който яде баницата.... Кучето си лае, кервана си върви... ДОКОГА?
Форд Фокус 1,4 1999 г., Крайслер Гранд Вояджър, Corvette C5
ИСКАМ БЪЛГАРИЯ ЧИСТА
Коментар
-
До: Волво. Най-сигурният автомобил !!!
"Електроника" майна
Никога не бих и се доверил напълно, много се притесних когато за първи път видях кола с напълно електронно управление на волана
.
Механика руулс
088455338две
"Е нищо не пали като японските, палят като те видят да вадиш ключа от джоба"
Джамбазов 2010г..
Коментар
-
До: Волво. Най-сигурният автомобил !!!
Всъщност, тревожна тенденция. Волво рекламират система, която по много сложна схема решава кога да предизвика спиране. Системата е СЛОЖНА и има възможност да задейства спирачките. От една страна това е добре - ще попречи на някое Волво с кюстендилска регистрация да ми се залепи на 12см от бронята при скорост 130км/ч. От друга страна, има два проблема:
1. Сложните неща работят зле. Доказано е практически.
2. Не винаги спирането е най-мъдрото решение.
Коментар
-
До: Волво. Най-сигурният автомобил !!!
Хубавото е, че ти си решаваш кога да задействаш системите от този род.Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнениеВсъщност, тревожна тенденция. Волво рекламират система, която по много сложна схема решава кога да предизвика спиране. Системата е СЛОЖНА и има възможност да задейства спирачките. От една страна това е добре - ще попречи на някое Волво с кюстендилска регистрация да ми се залепи на 12см от бронята при скорост 130км/ч. От друга страна, има два проблема:
1. Сложните неща работят зле. Доказано е практически.
2. Не винаги спирането е най-мъдрото решение.
Тази "екстра" съществува всъщност от доста години при Мерцедес. Казва се "дистроник". Идеята е да се задействат спирачките, плюс няколко други системи така наречени "Пре Сейф" когато електрониката прецени, че има вероятност за проишествие. Аз карам кола с такава система и доста честичко се забавлявам, пробвайки до къде всъщност стигат възможносттите и.
Коментар
-
До: Волво. Най-сигурният автомобил !!!
Остави,ама и при камионите и автобусите ги въведоха от скоро(като опция де...)Първоначално публикуван от Kalinkata Преглед на мнениеХубавото е, че ти си решаваш кога да задействаш системите от този род.
Тази "екстра" съществува всъщност от доста години при Мерцедес. Казва се "дистроник".
Даже и демонстраций правиха точно Мерцедес(и даже в България–на някакво летище–сигурно си по-запознат от мен).И демонстрацийте успешни(не като тази) да не повярваш...
А доколкото помня,чел съм,че други производители на камиони и автобуси(май и точно Волво-Тръкс) се били отказали от вграждането на тази система в продуктите си поради разни причини...Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Коментар
-
До: Волво. Най-сигурният автомобил !!!
Да. Помня времето, когато за първи път ги въведоха при камионите. Шофьорите ревяха с глас, понеже нямаше опция за изключвене на сисемите за контрол на пътното платно. Тази система следи маркировката и ако предприемеш напускане на платното без мигач, се чува яко пищене в кабината от страната към която напускаш платното. Не стига това, ами и започва да друса седалката. То хубаво ама къде ти маркировка в България. Системите полудяваха от пищене.Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнениеОстави,ама и при камионите и автобусите ги въведоха от скоро(като опция де...)
Даже и демонстраций правиха точно Мерцедес(и даже в България–на някакво летище–сигурно си по-запознат от мен).И демонстрацийте успешни(не като тази) да не повярваш...
А доколкото помня,чел съм,че други производители на камиони и автобуси(май и точно Волво-Тръкс) се били отказали от вграждането на тази система в продуктите си поради разни причини...
Това са доста смели системи и малко производители се решават на крачката. Както се вижда от филмчето по-горе те не винаги работят а при атомобилите подобни системи на които не може да се разчита, нямат приложение.
Иначе аз отявлено се забавлявам. Пускам си дистроника на минималните 30 км/ч и се движа след автомобила пред мене в задръстванията. Системата веднага изключва ако някой ме засече или просто премине по близо до моя автомобил. Жалко само, че като спре напълно автомобила, не ще да потегли докато не му натиснеш педала на газта.
Коментар
-
До: Волво. Най-сигурният автомобил !!!
Аз ако съм кола силно бих се притеснил ако някой твърди че имам напълно електронно управление на воланаПървоначално публикуван от Jivko Преглед на мнение"Електроника" майна
Никога не бих и се доверил напълно, много се притесних когато за първи път видях кола с напълно електронно управление на волана
.
Механика руулс


Та коя е тая кола ако не е тайна ?Издъних се на Тюринг теста
Коментар
-
До: Волво. Най-сигурният автомобил
Браво. Значи все пак има видео. В интерес на истината, същия инцидент се случва и с Мерцедес, при представянето на системата преди няколко години. Старата S-класа се разбива в стена. Това видео по-горе обаче е по скоро репродукция на случката от тогава. Мерцедес полагат огромни усилия да потулят инцидента и почти успяват. Установява се, че в мъгла и дъжд, системата не работи коректно. Всъщност първата система наречена "дистроник" работи до 120 км/ч. В последствие излиза системата "Дистроник +", която работи и при по-високи скоростти.Първоначално публикуван от amw Преглед на мнениеНе са само те
Това клипче по-горе е силно манипулирано, защото при дъжд и мъгла, системата изключва веднага и издава силен предупредителен сигнал и изписва на таблото, че не работи.
Коментар
-
До: Волво. Най-сигурният автомобил
Какво толкова се е случило?! Всяка нова система изминава периода си на "детски болести", след което, или се налага, или просто я забравяме...
Дореди няколко години бях върл противник на ABS-системите. Когато си купих редкия модел на "Алпин" - V-6 турбо, първата ми работа бе, да елиминирам тази му система. Сега с удоволствие си карам Гранда, а и оцених много бързо, достойнствата на ABS-системата при мотоциклетите. Още повече, че тя се изключва само с едно продължително натискане на бутон, разположен удобно за палеца, на лявата ръкохватка.
Времето ще покаже, дали подобни системи са достатъчно надежни и ще станат ежедневие, или просто ще минат в забвение.
Интересно ми е Джамбазов да сподели впечатленията си, защото наскоро той тества автомобил с подобна система за сигурност.Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар