Появи се странен проблем съвсем изведнъж и най ненадейно . Като спра малко по-рязко и се чува много болезнено трас-прас-храс . Викам си айде пак се почна . Огледах от долу ,нищо необичайно . Аз толкова и разбирам та ако трябва да съм точен всичко ми се види необичайно по автомобилите. Замъкнах го бавно и внимателно в махленския сервиз. Зяпаха хората известно време и разбраха. Накладки ! Да ама аз вече съм си патил от зяпачи . По погледа ги излавям .Гледат малко втренчено в началото , бавно се разконцентрират и съвсем разсеяно дават диагнозата. Все едно звездите им го говорят.За да не стават сакатлъци си опитах късмета на по-висок левъл . Най-големия сервиз в града.Реномиран и лъскав един .Като влезеш първата разкикерчена кола Ферари !Аз и тия си ги знам.Тва Ферари там си живее от 2 години .Ей тъй ,за престиж. Реших тоя път да не ги измъчвам и веднага им казах истината . Качиха го горкото на два метра и почнаха да го зяпат от долу ,както аз баба си докато слагаше новите пердета. Изсмяха се на ония с накладките ама не казват кво му е. Да ма прощават майстораните ама аз механиците от край време ги недолюбвам .Все мазни до ушите ма здрависват ,че и на прегръдки налитат поняфгаш. Тия кат са нахилиха ми казаха да си отивам на къщи щото му нямало нищо .Аз обаче от майстори страх нямам та стоя като пън , не мърдам и гледам лошо. Разбраха тия ,че няма да излязат на глава с мене и подкараха Диското да го прослушат (сякаш има да им казва нещо ). Газ , спирачка - трас
Газ ,спирачка - прас
А викам , ко стана ва таранкоолу ,нали нищо нямаше му на тос машина.Тоя ма гледа кат женска крава.Оставих им го с преспиване с уговорката ,че утре няма да трака. Трака и утре ,и в други ден и следващата седмица. Знам ,че е лошо ама нямах избор та го дадох на касапите от офи сервиза на Ленд Ровър .След четири часа си го получих обратно срещу двеста евро . По време на ръкостискането ми направи впечатление идеално чистата ръка на монтьора от който си прибрах ключовете .Браво ! Браво ама онова шапавото пак трака. Върнах го в сервиза и му викам .- Ти тука си тракай и гледай някой ченге да не дойде. Застигнах оня с ключовете и го занесох на оня с двестата евро. Тоя с еврото ми показа голяма табела на стената. 50 евро на час ! Диагностика,ремонт ,зяпане тва е тарифата .На колата и няма нищо ама четири часа ни трябваше да го разберем. Връщам му ръкава на ризата на тоя с ключовете пък той ми са дърпа .Сърди са .- Ба ,ку щеш ! Ши гу дам на Дискуту да гу сдъфчи викам му. Пак са сърди.Ни знай ко иска и той ама ади.Взе го оня с еврото и ма изпрати . Карах си тъй още една седмица . Един ден ми спече нещо CD чейнджъра та са наврях под седалката да го прасна . Гледам от доле се заврял един Опинел №10 и ми се хили . Ти ли викам бе животно мръсно ! Ти ли бе свиньо френска ! Излизай от там ,чи ща смачкам .Онуй са навря по на вътре. Издебнах го из отзаде и го измъкнах .Гледа кат пукал .Натикало се между железата на седалка и си живее на топло и ......трака. Подарих го на един приятел строител. Да реже кабели , кашони и винкели с него
Вече нещо като се разхлопа от някъде почвам да псувам на френски. За тия дето не знаят що е опинела и как се отремонтирва ,прилагам снимка




Коментар