Мод: каквото и да са имали предвид участниците в разразилата се дискусия, мястото и не е в темата, в която възникна
Бензин-100%бензин,аман от тези дизели,никакви въртящи моменти,нито икономични,говоря за от 3000 кубика нагоре,бензина е 100 пъти по добре.Карал съм Туарег2.5 дизел-15-17 л.,карах и Туарег 3.2 v6 бензин-13 л.Двама приятели си купиха Туарези 5000 кубика,направиха се на амфибии в една локва,и чук.Сега им искат по 30 000лв.за двигатели(купиха си ги чисто нови).ТО на тези дизели помпи ли не гърмят,свещи ли не избиват,водни удари ли не правят...и какво ли още не.Да не говорим за зимата.Сега съм си с едно Мерцедестче АМГ 5.5-485к.с.,има си и компресорче,за тръпката да го караш,да не говорим.Ако някоя печка иска да се срещтнем,на някоя изоставена самолетна писта,винаги съм готов.Препоръчвам на всеки бензинов двигател от 3000 кубика нагоре.8 цилиндровите са най добре....естествено МЕРЦЕДЕС.
Бензин-100%бензин,аман от тези дизели,никакви въртящи моменти,нито икономични,говоря за от 3000 кубика нагоре,бензина е 100 пъти по добре.Карал съм Туарег2.5 дизел-15-17 л.,карах и Туарег 3.2 v6 бензин-13 л.Двама приятели си купиха Туарези 5000 кубика,направиха се на амфибии в една локва,и чук.Сега им искат по 30 000лв.за двигатели(купиха си ги чисто нови).ТО на тези дизели помпи ли не гърмят,свещи ли не избиват,водни удари ли не правят...и какво ли още не.Да не говорим за зимата.Сега съм си с едно Мерцедестче АМГ 5.5-485к.с.,има си и компресорче,за тръпката да го караш,да не говорим.Ако някоя печка иска да се срещтнем,на някоя изоставена самолетна писта,винаги съм готов.Препоръчвам на всеки бензинов двигател от 3000 кубика нагоре.8 цилиндровите са най добре....естествено МЕРЦЕДЕС.
Коментар