Предимствата на късата база пред дългата и обратно при начинаещият офроудър.
Доста време се чудих къде да пусна темата и дали изобщо да я пусна, за да получа малко повече информация и реших, че тук е най-удачното място за нея.
Та, преди известно време имах ясно изградена концепция за това, което искам и как да го направя. Но, както винаги има едно мъчничко, дразнещо "но", което преобръща всичко, което сме мислили/планували...
И при мен стана така. От ясно изразена идея за Discovery I започнах да се замислям дали не е по-удачно като начинаещ да си търся къса база и да градя върху нея това, което искам да получа като краен продукт.
И от тук на сетне започна цялото това мислене дали пък Land Rover е удачен избор за начинаещ/макар, че винаги са ми били на сърцето/. Дали пък късата база на Discovery е по-добра от дългата, за това което искам. Дали пък Nissan Patrol, УАЗ 469 или Лада Нива не е по-добрият избор.
Може би е по-удачно да вметна какво всъщност искам за да елиминирам бъдещите въпроси "какво точно искам да правя". Ами аз искам високо проходима машина, с която когато поискам да мога да се кача в планината и да отида до там, до където ми хрумне. Според класификациите и според моя вкус тези машини се наричат експедиционни. Предполагам, че има малка разлика между термина и моята концепция тъй като аз искам да се разхождам на далеч, но същевременно искам и да мога да ходя навсякъде по всяко време на годината. Независимо дали е лято, есен, зима или пролет. И тъй по-скоро концепцията ми се движи в някакъв микс между експедиционна машина и такава за хард разходки. Всъщност, може и да бъркам понятията, както и цялостното ми разбиране, но както е видно от темата съм начинаещ в офроуда.
И точно за това търся съвет какви са предимствата и недостатъците на двата типа според това, за което искам да ги използвам.
Предварително благодаря на всеки изчел ми писаниците,
и благодаря за оказаната помощ при вземането на решение!
Доста време се чудих къде да пусна темата и дали изобщо да я пусна, за да получа малко повече информация и реших, че тук е най-удачното място за нея.
Та, преди известно време имах ясно изградена концепция за това, което искам и как да го направя. Но, както винаги има едно мъчничко, дразнещо "но", което преобръща всичко, което сме мислили/планували...
И при мен стана така. От ясно изразена идея за Discovery I започнах да се замислям дали не е по-удачно като начинаещ да си търся къса база и да градя върху нея това, което искам да получа като краен продукт.
И от тук на сетне започна цялото това мислене дали пък Land Rover е удачен избор за начинаещ/макар, че винаги са ми били на сърцето/. Дали пък късата база на Discovery е по-добра от дългата, за това което искам. Дали пък Nissan Patrol, УАЗ 469 или Лада Нива не е по-добрият избор.
Може би е по-удачно да вметна какво всъщност искам за да елиминирам бъдещите въпроси "какво точно искам да правя". Ами аз искам високо проходима машина, с която когато поискам да мога да се кача в планината и да отида до там, до където ми хрумне. Според класификациите и според моя вкус тези машини се наричат експедиционни. Предполагам, че има малка разлика между термина и моята концепция тъй като аз искам да се разхождам на далеч, но същевременно искам и да мога да ходя навсякъде по всяко време на годината. Независимо дали е лято, есен, зима или пролет. И тъй по-скоро концепцията ми се движи в някакъв микс между експедиционна машина и такава за хард разходки. Всъщност, може и да бъркам понятията, както и цялостното ми разбиране, но както е видно от темата съм начинаещ в офроуда.
И точно за това търся съвет какви са предимствата и недостатъците на двата типа според това, за което искам да ги използвам.
Предварително благодаря на всеки изчел ми писаниците,
и благодаря за оказаната помощ при вземането на решение!
Коментар