Интересно, за какво глупости се дават пари. Все си мислех, че германците са народ практичен, но...
Снимки и статии за въпросното BMW LOVOS има навсякъде из нета, ако е за рекламна кампания - добре, привличат внимание към марката. Чие внимание е друг въпрос де

На мен обче ми стана интересно какво точно е учила момата в университета? Подвижните соларни панели в този им вид са теоретично безсмислени - минималното подобрение на на ефективността от завъртането към слънцето се изяжда от по-голямата периферна част на всеки елемент, плюс разхода на енергия по самото завъртане.
Да не говорим за технологичност, общо тегло на подобна конструкция и така нататък. Ако проекта е на някой 10 годишен ученик - хайде, простено му е, но 24 годишен дипломиран дизайнер, някъде пишеше даже, че момата е специализирала и в студиите на Мазда и Мерцедес - е, не.
А аз си мислех, че Actyon-а е грозничък.... къде ти
Единственото, което не разбрах, е колко все пак са се оръсили BMW за тая глупост безподобна.
Снимки и статии за въпросното BMW LOVOS има навсякъде из нета, ако е за рекламна кампания - добре, привличат внимание към марката. Чие внимание е друг въпрос де

На мен обче ми стана интересно какво точно е учила момата в университета? Подвижните соларни панели в този им вид са теоретично безсмислени - минималното подобрение на на ефективността от завъртането към слънцето се изяжда от по-голямата периферна част на всеки елемент, плюс разхода на енергия по самото завъртане.
Да не говорим за технологичност, общо тегло на подобна конструкция и така нататък. Ако проекта е на някой 10 годишен ученик - хайде, простено му е, но 24 годишен дипломиран дизайнер, някъде пишеше даже, че момата е специализирала и в студиите на Мазда и Мерцедес - е, не.
А аз си мислех, че Actyon-а е грозничък.... къде ти

Единственото, което не разбрах, е колко все пак са се оръсили BMW за тая глупост безподобна.
Коментар