Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Масло за винтов (ротационен) компресор Mattei Unica 3

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Масло за винтов (ротационен) компресор Mattei Unica 3

    Интернет не знае с какво масло и колко да се смени маслото на Mattei Unica 3.
    Ако някой има опит с такъв компресор или с такъв тип компресори моля да сподели.

  • #2
    Тоя е малък, но нашите от 15 до 75 kW се карат с PAKELO ISO 46, преди с AEON 3000. Всеки по-сериозен сервиз за компресори или търговец на масла ще ти препоръча нещо.
    Ford Maverick II 2.3 XLT
    Ford Mondeo MK5

    Коментар


    • Гаврил Груев Хлътев
      Гаврил Груев Хлътев коментира
      Редактиране на коментар
      Препоръчай сериозен сервиз за компресори.

    • Asen Kushlev
      Asen Kushlev коментира
      Редактиране на коментар
      Еър Пауър ООД София. Маслото го купуваме от там. Това са служители на бившата HAFI, която мисля фалира или нещо подобно.

  • #3
    Скъпичко маслото за рото компресор а 😜

    Ако си на зор можеш АТФ или ISO 68 или ISO 100 да ползваш, ISO 46 e W 15 което става ако си в Аляска ЗИМАТА

    https://filterelementstore.com/matte...dMKTTRQCqhHMBo

    Сменяш на година ако работи постоянно,8000 часа, F2-8000
    Последно редактирано от BENZBOSS; 25-06-25, 17:34.
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • Asen Kushlev
      Asen Kushlev коментира
      Редактиране на коментар
      Това дето съм го писал е 10 кинта литъра, кое му е скъпото?

  • #4
    Първоначално публикуван от Asen Kushlev Преглед на мнение
    .....Всеки по-сериозен сервиз за компресори или търговец на масла ще ти препоръча нещо.
    Слушането на препоръки на ТЪРГОВЕЦ е убийство за всеки винтов компресор. Няколко Кесер-а в НДК умрЕха скоропостижно от едно по-хубаво и по-евтино такова масло.
    Да не говорим, че напълниха магистралите с масло и ...

    Вярвам само на оторизирания сервиз който НОСИ ГАРАНЦИЯТА на винтов компресор.

    Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
    Вальо. О888 557Ч7Ч
    Silverado 1.3 i

    Коментар


    • Гаврил Груев Хлътев
      Гаврил Груев Хлътев коментира
      Редактиране на коментар
      и като е изтекла гаранцията? Ти иначе какво сипваш на винтови компресори?
      Препоръчай сериозен сервиз за компресори.

    • Asen Kushlev
      Asen Kushlev коментира
      Редактиране на коментар
      Наблягаме на "по-сериозен", щото има и вносители дето знаят какво да ти препоръчат. Не говорим за квартален магазин за масла.

  • #5
    На нашите е едно прозрачно . И аз не рискувам с друго освен от фирмата която ги обслужва .
    Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

    Коментар


    • Гаврил Груев Хлътев
      Гаврил Груев Хлътев коментира
      Редактиране на коментар
      Препоръчай сериозен сервиз за компресори.

  • #6
    Матей не са ли пластинчати? ЛД ги продават,мисля че имат и сервиз.Мога да проверя какво е маслото при нас за винтовите Атлас-Копко,като ползваме оригинално,а за някой и не оригинално.Старите са с минерално,новите са с някаква синтетика.Проблеми и с двете няма,имаше проблеми с не оригинален сепаратор.

    Коментар


    • #7
      https://f.hubspotusercontent00.net/h...%20Version.pdf

      Те ти маслата и кое за какво се ползва,горе съм ти пуснал доброто им масло с което бръмчиш година

      Ротор = синтетика
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • #8
        Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
        ....И аз не рискувам с друго освен от фирмата която ги обслужва .
        Точно така се прави след гаранцията. Фирмата която ги обслужва си носи гаранцията.
        Всички сериозни марки компресори имат представителства в България. При мен са предимно Кесер и Атлас Копко. И двете марки се обслужват от техните си сервизи. От там са и маслата и филтрите и каквото трябва.
        Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
        Вальо. О888 557Ч7Ч
        Silverado 1.3 i

        Коментар


        • sek.1
          sek.1 коментира
          Редактиране на коментар
          Нашите и двата са Рениер немски .

      • #9
        Първоначално публикуван от Гаврил Груев Хлътев Преглед на мнение
        Интернет не знае с какво масло и колко да се смени маслото на Mattei Unica 3.
        Ако някой има опит с такъв компресор или с такъв тип компресори моля да сподели.
        У наръчника за употребление ги пишат тява работи . Страници 33-34.

        Прикачени файлове

        Коментар


        • #10
          А кажи сега къде е компресора и да дойдем да ти сипем. АмсОйл имат ISO 100 😜 по спомени,те и 150 ще имат ма от такова спомени нямам,не съм в Сахара
          TOYOTA SEQUOIA ‘11
          W140 S420 '99

          Коментар


          • #11
            Първоначално публикуван от td120 Преглед на мнение

            У наръчника за употребление ги пишат тява работи . Страници 33-34.
            Къде го намери?? От няколко дни търся , добре че го ти го даде

            Коментар


            • #12
              Това ISO 100 https://ravenol.bg/product/%D0%BC%D0...g-100-5%D0%BB/
              би трябвало да свърши работа ??? Или не?
              Последно редактирано от Гаврил Груев Хлътев; 26-06-25, 12:40.

              Коментар


            • #13
              Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение

              Точно така се прави след гаранцията. Фирмата която ги обслужва си носи гаранцията.
              Всички сериозни марки компресори имат представителства в България. При мен са предимно Кесер и Атлас Копко. И двете марки се обслужват от техните си сервизи. От там са и маслата и филтрите и каквото трябва.
              Нашите си ги обслужваме ние. Не всички представители имат читави сервизи.
              Ford Maverick II 2.3 XLT
              Ford Mondeo MK5

              Коментар


              • drukman
                drukman коментира
                Редактиране на коментар
                Значи вие си носите гаранцията. Остава проблема с това какво масло и какви филтри ще купите, че при моите клиенти съм виждал всякакви етикети...

              • Asen Kushlev
                Asen Kushlev коментира
                Редактиране на коментар
                То ние и повечето машини си правим сами. Части от производител и ли дистрибутор. Консумативи може и от доказан сервиз.

            • #14
              Първоначално публикуван от Гаврил Груев Хлътев Преглед на мнение
              Това ISO 100
              би трябвало да свърши работа ??? Или не?
              https://ravenol.bg/product/%D0%BC%D0...g-100-5%D0%BB/

              Коментар


              • drukman
                drukman коментира
                Редактиране на коментар
                ISO 100 е само вискозитет. Такъв вискозитет слагаме на машините, но точно определено LFC 1100 на ELKALUB. Няколко проби са правени с друг модел и ремонтите далееееееч не се покриват от разликата в цената.
                Дали масло за вакуум помпи става за винтов компресор се съмнявам.

              • gy6ter
                gy6ter коментира
                Редактиране на коментар
                Този трябва да е с лопатки,не е винтов.

            • #15
              Меджу другото...кат се поразрови човек,оказва се,че се предлагат разни "заместители" на Mattei Rotoroil/ОЕМ течността , обаче някои са диестерни,други PAG ,трети закичени с нищонеказващото synthetic.Тъй че следва много внимателно да се ...

              Затуй,както бе предложено по-горе , аз бих набрал/или първом с любезно писмо ЛД ,"така и така,ползваме Unica 3, производа едикоя си година..." . Понеже серията BLADE(която ЛД предлагат) ползва същите масла, възможно е да имат "човешки" опаковки или даже да предлагат наливно . Щото,ако се наложи да се преминава от едно към друго, има юродивости .

              Към 2017-та фабричното Rotoroil 8000 F2 e било диестерно.

              2020-та "ROTOROIL F2" се произвежда от Anderol, Холандия :

              https://anderol.com/application/compressors-pumps/

              Съдейки по мсдс-а, то захожда към ISO 68,ама карай(пък може и грешка да е) . По-сетнешните са си същински ISO 100.

              Нещо не виждам гликол в гамата на Anderol ,тъй че не бих ползвал изобщо гликолови масла .

              Тъй че аз бих потърсил,по ред на предпочитанията ;

              1.Оржинал масло (Mattei/OEM,който и да е той)

              2. или аналог за същото приложение , със същите експл.х-ки , със същата база (естери) и вискозитетен клас (трудна задача)

              3.PAO/Хидрокрек/полусинт. и прочее ,пак с горните изисквания (пак мъчна работа да се намери в удобна опаковка)- и без да смесвам със старото. "Food grade" маслата на Андерол за Mattei са PAO.

              Амсоил имат подходящи,както обичайно ...ама откъдя?

              https://www.amsoilindustrial.com/c/compressor-oil/24/


              И всички тие са едни такива неприятни пари...та звъннете първом в ЛД или https://www.maxtech.bg/mattei-rotoro...aria-178261623

              https://ld-gmbh.com/bg/products-1_1702


              BCL06FC002 e 2л. опаковка Rotoroil f2 (най-малката,демек) .
              Прикачени файлове

              Коментар


              • drukman
                drukman коментира
                Редактиране на коментар
                Е за това аз много харесвам оторизирания сервиз.

            Активност за темата

            Свий

            Тук са 2 потребители онлайн. 1 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X