Здравейте, колеги!
Ситуацията е следната - поръчвам продукт. Правя плащането. Продавачът изпраща продукта. След две седмици получавам информация, че има проблем с доставката. Проверявам информацията.
От снимката разбирам, че продуктът е изпратен от Будапеща за София.
На следващия ден се вижда, че продуктът трябва да бъде изпратен от Сараево за адреса, но хвърлят грешка, че няма такъв адрес. Разбираемо, все пак адресът е във Варна, а не в някой техен град.
Отварям Dispute в Алито. Първо ми казват, че трябва да си проверя информацията. Проверявам я, разбирам ги тези неща и им ги споделям. Сега очаквам отговор от тях.
Но все пак да попитам и тук - някой от вас имал ли е подобен казус и как да процедирам?
Благодаря!
Ситуацията е следната - поръчвам продукт. Правя плащането. Продавачът изпраща продукта. След две седмици получавам информация, че има проблем с доставката. Проверявам информацията.
От снимката разбирам, че продуктът е изпратен от Будапеща за София.
На следващия ден се вижда, че продуктът трябва да бъде изпратен от Сараево за адреса, но хвърлят грешка, че няма такъв адрес. Разбираемо, все пак адресът е във Варна, а не в някой техен град.
Отварям Dispute в Алито. Първо ми казват, че трябва да си проверя информацията. Проверявам я, разбирам ги тези неща и им ги споделям. Сега очаквам отговор от тях.
Но все пак да попитам и тук - някой от вас имал ли е подобен казус и как да процедирам?
Благодаря!
Коментар