Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с доставка на продукт от Али

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с доставка на продукт от Али

    Здравейте, колеги!

    Ситуацията е следната - поръчвам продукт. Правя плащането. Продавачът изпраща продукта. След две седмици получавам информация, че има проблем с доставката. Проверявам информацията.

    От снимката разбирам, че продуктът е изпратен от Будапеща за София.

    На следващия ден се вижда, че продуктът трябва да бъде изпратен от Сараево за адреса, но хвърлят грешка, че няма такъв адрес. Разбираемо, все пак адресът е във Варна, а не в някой техен град.

    Отварям Dispute в Алито. Първо ми казват, че трябва да си проверя информацията. Проверявам я, разбирам ги тези неща и им ги споделям. Сега очаквам отговор от тях.

    Но все пак да попитам и тук - някой от вас имал ли е подобен казус и как да процедирам?

    Благодаря!

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:12.PNG
Прегледи:437
Размер:21.0 КБ
ID:6846544

  • #2
    Или адреса е непълен, или просто е станала грешка. Търси куриерите, ако знаеш с кой пътува де, по номер на товарителница. В началото на пандемията засилиха една пратка в Тирана, една седмица не може да излезе от там, нямаше никакво движение при куриерските пратки тогава.
    Ford Maverick II 2.3 XLT
    Ford Mondeo MK5

    Коментар


    • c0dy^
      c0dy^ коментира
      Редактиране на коментар
      Адресът, който ползвам, е записан в профила ми в Алито. До момента доста пратки съм получил без проблем. Тази е първата с някакъв проблем и затова се чудя, как да процедирам, ако има друг начин.

    • Asen Kushlev
      Asen Kushlev коментира
      Редактиране на коментар
      Той е записан в профила ти, но дали е залепен точно на твоята пратка? Понякога липсва част от адреса или получателя, стига до някой офис и седи там докато някой не го потърси.

    • c0dy^
      c0dy^ коментира
      Редактиране на коментар
      Е, дали е залепен, няма как да знам. Аз съм си предоставил адреса. Оттам нататък вече няма как да следя в детайли, кой какво е направил.

  • #3
    Някой нещо е сгафил и пакетът е заминал в грешна посока
    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • c0dy^
      c0dy^ коментира
      Редактиране на коментар
      Да, аз съм на същото мнение.

  • #4
    Аз последно получих колет от ПАКИСТАН . Платих му полагащата се на БГ пощи такса за митническо представителство (3.90лв) и ддс (0.18лв) и си взех пакета - вътре лакове на жената от алито. Що от пакистан - ми сбъркали адреса пратили ги там, за да не им ги върнат, се разбрали с пакистанците да ги изпратят към реалния адрес.

    Та нещо са ти омотАли, ич не им се връзвай на юнашкото доверие и ако има как отваряй веднага диспут. После ще се изяснявате, успех

    Коментар


    • c0dy^
      c0dy^ коментира
      Редактиране на коментар
      Да, аз Dispute-а го отворих, но те имат интерес да го затворят по-бързо, затова ги "обстрелвам" с информация.

    • Ясен
      Ясен коментира
      Редактиране на коментар
      Глупости, сбъркали били адреса. Далавери с митата правят китайците.

  • #5
    Имах една случка. От европейски склад един спортен уред уж тръгна, пътува и когато трябваше да пристигне изобщо не се появи. Отворих диспут и ми върнаха парите, оправдаха се че артикула не бил наличен. Ама що ме будалкаха че пътува хич не се разправях.

    Коментар


    • c0dy^
      c0dy^ коментира
      Редактиране на коментар
      И аз имах подобен казус с ключодържател. Поръчвам, плащам, изпращат, после казват, че не е наличен. Отворих Dispute и ми върнаха парите, но тук за момента отказват да върнат парите. Аз и не искам да ги връщат, а искам продукта.

  • #6
    Ползваш шипмент тракинга на алито или външна услуга?

    Коментар


    • c0dy^
      c0dy^ коментира
      Редактиране на коментар
      В сайта на Алито има референция към друг сайт, който е с унгарско разширение.

    • Паджеровод
      Паджеровод коментира
      Редактиране на коментар
      A защо не от профила > поръчки> track order? Това е официалният им тракинг съплайър и мисля че информацията е най- достоверна. В смисъл че ако някоя друга услуга ти обърка тракинга а ти отвориш диспут става мазало. Така или иначе с нищо не можеш да ускориш доставката, ако някъде има забавяне си чакаш.

    • c0dy^
      c0dy^ коментира
      Редактиране на коментар
      Там също я гледам, но информацията е по-съкратена.

  • #7
    Когато се опитвах да предоставя допълнителна информация, имаше проблем. Пиша текст, качвам снимка - хвърля грешка. Казва, че трябва да кача снимка. Качвам 6 (шест) снимки, което е максималният брой снимки - отново хвърля грешка. Проверявам разширенията на снимките - всички са PNG. После реших само снимката да кача, без текст - стана.

    Сега се очаква решение от Алито.

    Коментар


    • #8
      Ето го и техния отговор:

      According to the following URL: *** , your parcel is waiting for pick up. Thank you for your patient and waiting for your response. 1. Please contact the post office to get the parcel by telephone, Email, chat or other methods, which is convenient for you. You can get contact information on the official website of the post or of the logistics company. And you could show them that your parcel was arrived at the post office and Tracking number, recipient name displayed on the platform. 2. If the logistics company can't find your package, please in the dispute process upload the screenshot or picture of chat, email or documents, on which we can see that they didn't find your parcel. If they don’t want to provide it to you, please let them know, it's the platform need, not the respected customer you need. 3. If you have any other valid evidence, please show us. Then we will check and process refund if your further evidence works. 4.You can also keep negotiating with seller to get a good solution.
      Като отворя линка, дестинацията е България, а телефонният номер не е български.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:13.png
Прегледи:265
Размер:102.2 КБ
ID:6847747

      Върви обяснявай, че някой е объркал нещо...

      Коментар


      • #9
        Телефонът е унгарски. Не е невъзможно кол центърът на куриера да е там.

        Виж кой е куриерът и пробвай да се свържеш с него.
        Ние не сме неутрални!

        Коментар


        • c0dy^
          c0dy^ коментира
          Редактиране на коментар
          Да, ще трябва да се разтърся. Благодаря!

      • #10
        Накрая като се тегли чертата за загубено време, телефонни разговори и разходки е хубаво да се запитаме: а заслужава ли си човек да купува от али-леля и да се разправя с недоклатени търговци заради "двата кинта" разлика в цената?
        Разправиите и нервите са в друга калкулация...
        Не чета коментари и не отговарям на такива.

        И коментаторите...

        Коментар


        • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
          ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
          Редактиране на коментар
          Струва си , да !!! Трябваше ми помпичка за косачката. Отидох до сервиза в близкия град - 10 лева за една гумичка и малко пластмаса. От алито , след седмица имах 5 броя помпички за косачката , още 5 броя за резачката , за обща стойност 7 лева като 2 бяха за доставка.
          Последно редактирано от ИВАН НЕДОКЛАНОВ; 17-04-22, 10:49.

        • disko04
          disko04 коментира
          Редактиране на коментар
          Така е Иване, малко са нещата с два лева разлика. Разликата е в пъти обикновено.

      • #11
        Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
        Накрая като се тегли чертата за загубено време, телефонни разговори и разходки е хубаво да се запитаме: а заслужава ли си човек да купува от али-леля и да се разправя с недоклатени търговци заради "двата кинта" разлика в цената?
        Разправиите и нервите са в друга калкулация...
        Щеше да си прав, ако беше за няколко лева.
        Ама, примерно, от Али си купих лазер за 140 лв.
        Същите тук търговци ги продават х2.
        Ние не сме неутрални!

        Коментар


        • disko04
          disko04 коментира
          Редактиране на коментар
          И то при положение че ако е голям търговец ще го купи от китайците може би за 70лв. преди да ти го продаде.

      • #12
        Първоначално публикуван от c0dy^ Преглед на мнение
        Здравейте, колеги!

        Ситуацията е следната - поръчвам продукт. Правя плащането.[/ATTACH]
        За каква сума иде реч? За дребните неща които купувам ежеседмично никога не са правили проблем да не върнат парите. Закъсняли, не отговаращи и т.н. Но не пропускам за всяко нещо което съм купувал да напиша фидбек, предполагам че гледат какъв ти е баланса от получени неща и повдигнати диспути и решават дали ги лъжеш.
        Човек никога не знае: какво печели, когато губи и какво губи , когато печели.

        Коментар


        • c0dy^
          c0dy^ коментира
          Редактиране на коментар
          Сумата е около 80 лв. Става въпрос за стойки за тонколони. Фийдбек рядко пиша, да не кажа изобщо. Иначе, когато получа даден продукт, винаги го потвърждавам като получен. Може би до момента 15-тина продукта да съм получил без проблем.

      • #13
        Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
        Щеше да си прав, ако беше за няколко лева.
        Ама, примерно, от Али си купих лазер за 140 лв.
        Същите тук търговци ги продават х2.
        Проблемът с "еднаквите" китайски продукти е голям...
        Изглеждат еднакво (на снимка в "нета"), означенията им са еднакви, но реално не са.
        Гараж едно започнал да произвежда продукт който впоследствие започнал да се продава добре. Естествено съседните гаражи започнали да произвеждат "същия" продукт, кой колко могъл да изкопира или да поевтини.
        Май само Москвич няма китайско копие-менте, макар и това да не е съвсем сигурно...
        Не чета коментари и не отговарям на такива.

        И коментаторите...

        Коментар


        • #14
          Абе аз одеве ви писах в една друга тема че войната в Украйна сериозно разбърка плановете на "Алито" - и че се отваря възможност за друга конкуренция ама това някак си мина незабелязано...
          Забелязал съм че съфорумците тука всички са много ларж ама като се опре до 1-2-3 лева по евтино (в реалния живот) обръщат плочата...
          Понеже аз също продавам в "Алито" използвам темата да твърдя следното:
          - Алито загуби конкурентността си и разчита на старата си слава - търговците които останаха там не са добри - и не обръщат внимание на тези обороти по ред причини -Алито си увеличи комисионната,недисциплинираността на европейските и американските клиенти , и огромната бюрокрация - всичко това принуди продаващите там да вдигнат драстично цените на принципа " еб.л съм ги който иска да купува"
          - Какво точно промени войната в Украйна ?
          Ами много просто - не знам дали сте забелязали - на най продаваните и популярни артикули - има опции откъде да си избереш доставката - примерно от Китай ,Полша,Чехословакия, и други... Не знам дали сте обърнали внимание?? Съответно и цената се променя при съответния избор(леко се завишава ако е от Европа) но за сметка на това идва наистина бързо -реално до 4 работни дни.
          Е точно това промени войната - на практика това са европейски складове и действат на следния принцип - поляците примерно са закупили количество стока от съответния производител или търговец и съответно китайския търговец който продава в алито(има акаунт) има опция да вкара доставка от Полша - ако клиента избере Полша - реално тази поръчка я печели поляка - а китаеца я губи пряко но косвено пак печели(защото утре поляка трябва да зареди отново стока от китаеца). Като цяло и клиента е доволен - защото съзнателно е избрал да плати малко повече НО СТОКАТА ИДВА БЪРЗО...
          Обаче - войната разбута тази схема - факт - никой не е преполагал че ще има война в Украйна и че тя ще продължи толкова дълго.
          А това е ключово защото Полша получава китайски стоки сухопътно - наистина мааааааалко по скъпо от морския транспорт но пък много бързо - за седмица. Ама това вече не може да стане.
          Обаче останаха "бакиите" - клиента избира продукт от европейски склад ама или не се изпраща или го няма или просто търговеца го има ама не иска да го изпрати!!(аз също го правя)
          Изобщо - кочината е пълна! И няма яснота има много объркани и проблемни пратки има и пратки които има информация че са изпратени но реално не са изпратени(заради последните простотии на платформите - Емаг го прави същото например)
          Последно редактирано от mishomishev; 17-04-22, 12:11.

          Коментар


          • Чавдар (V93)
            Чавдар (V93) коментира
            Редактиране на коментар
            Ей това е ментето

            ...
            Какво точно промени войната в Украйна ?
            Ами много просто - не знам дали сте забелязали - на най продаваните и популярни артикули - има опции откъде да си избереш доставката - примерно от Китай ,Полша,Чехословакия, и други. ...
            Опцията си я имаше далеч преди войната

          • mishomishev
            mishomishev коментира
            Редактиране на коментар
            Абе Чавдаре ???
            Ти четеш ли кво пише по горе?? Естетвено че опцията за европейски складове е преди войната! Тя отпреди 2 години някъде----
            Аз твърдя че войната промени това...
            И сега я има - ама не работи на практика....посочих причините... просто складовете няма стока или снабдяването е затруднено или новата стока идва на по висока цена....
            Явно не мога да пиша достатъчно смислено и се разбира друго ....
            п.п
            Баси прочетох си отново поста - правилно съм го написал бре. Как направи такъв извод не те знам...

          • Чавдар (V93)
            Чавдар (V93) коментира
            Редактиране на коментар
            Малко си го поувъртял, но моя грешка. Извинявам се за което.

        • #15
          Чаках от пощите да се намътят с две доставки от април месец. Сега ми звънят от Спиди, че ме чакат с доставките пред входа... Де го чукаш, де се пука

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X