Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Формула 1

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Формула 1

    Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
    Има още много точки за разпределяне - цели четири старта са това така, че феновете на Ред Бул и Фетел малко бързо взеха да празнуват титлата при пилотите! Разликата е никаква - само 6 точки и едно незавършване или влизане в малките точки от страна на Фетел - и добре дошли отново в първи клас, а както знаем - никой не е застрахован - дори и Ред Бул... Забравяте и едно момче което аз лично силно недолюбвам - Хамилтън. Този негър винаги кара за да вземе максималното, а на Макларън-а като му улучат настройките става страшно бърз не само в дълга серия от обиколки, а и по време на квалификациите! Лично аз очаквам поне един подиум от него (Хамилтън) до края и това състезание ще реши титлата, в зависимост от това кои са останалите двама на стълбичката и в какъв ред! Алонсо безспорно е най-добрия пилот в момента, който освен всичко друго е и много умен в тактически план - той знае, че му е необходимо от тук нататък да бъде неизменно в тройката и да си дебне момента, а този момент освен от Хамилтън, спокойно може да дойде и от Бътън, например - Макларън ще гонят второто място при конструкторите до дупка... Далеч не всичко е решено и според мен ще е така до самия край.

    П.П. Да не забравяме и, че по време на всеки един от останалите четири състезателни уикенд-а може и да вали - а тогава я камилата, я камиларя!
    Не забравяйте и Айсмен,2007,три кръга преди края беше трети в класирането,а след тях беше световен шампион.
    Иво (таксито) Андреев
    0988 91 80 50
    Каджива Елефант 750 Лъки Експлорър 89-та

    Коментар


    • От: Формула 1

      Първоначално публикуван от disko04 Преглед на мнение
      В Редбул има две неща-1.Нюи и 2.многото пари.Всичко друго е следствие на тях.Прав е Алонсо че противникът е Нюи и това го вижда цял свят, няма нужда да си кривим душата.
      Е това отговаря на всичко!!!
      Иво (таксито) Андреев
      0988 91 80 50
      Каджива Елефант 750 Лъки Експлорър 89-та

      Коментар


      • От: Формула 1

        Първоначално публикуван от disko04 Преглед на мнение
        Ми много просто, караш на ръба на възможностите през цялото време и това изобщо не е лесно.Трябва да имаш нужните качества.
        Този ръб ще да е бая тъп, понеже пилотите се чудят с колко да карат, за да не прегреят гумите, а и да не им свърши бензина. В никакъв случай не натискат с колкото могат в дълга серия, а една 2-3 обиколки на комплект.

        Коментар


        • От: Формула 1

          Първоначално публикуван от T-1000 Преглед на мнение
          Този ръб ще да е бая тъп, понеже пилотите се чудят с колко да карат, за да не прегреят гумите, а и да не им свърши бензина. В никакъв случай не натискат с колкото могат в дълга серия, а една 2-3 обиколки на комплект.
          Това всичкото са компоненти от "ръба", и не зависят много-много от пилота, а по-скоро от конструктора. От пилота зависи да използва наличното максимално добре. От отбора пък да направи добра стратегия.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • От: Формула 1

            Да, така е, но различните пилоти имат различни стилове на каране. Благодарение на тия гуми Перес се отличи. Много други обаче са прецакани.

            Коментар


            • От: Формула 1

              Първоначално публикуван от T-1000 Преглед на мнение
              Да, така е, но различните пилоти имат различни стилове на каране. Благодарение на тия гуми Перес се отличи. Много други обаче са прецакани.
              Еми това прави добрите пилоти добри. Да се адаптират и да се възползват максимално от наличното, каквото и да е то. Другото е да развиват болида, ама там вече е дълга и сложна, и зависи не само от пилота. Просто някои го могат, други - не.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • От: Формула 1

                Е, не е така. Това с гумите облагодетелства пилотите който стила им на каране пасва добре с възможностите на гумата. Вижда се, че всички карат, но ако някой натисне както си знае и гумите се прецакват много бързо. Това поставя такива пилоти в много кофти ситуация. Та те не могат да си разгърнат възможностите, защото са спъвани от някакви консумативи. С гумите беше интересно докато имаше тото. Вече не е. За мен Перез е набеден пилот, който нямаше да изпъкне от масата, ако не бяха гумите.

                Коментар


                • От: Формула 1

                  Всяка промяна пасва на едни по-добре, а на други по-зле. Просто когато въпросния е добър, на него му влияе по-малко. Затова и има пилоти, дето правят по 2 добри, дори изключителни състезания на сезон и са пълна дупка в останалите, както и такива които карат еднакво и сигурно през целия сезон и завършват като шампиони.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • От: Формула 1

                    Първоначално публикуван от T-1000 Преглед на мнение
                    Някой ще ми обясни ли едно нещо, щото гледам много се повтаря. Как е възможно да вземеш повече от това дето предлага колата? Сигурно се мешат великите сили, или пък вътрешната енергия Чи?...
                    Просто е. Например когато този пилот е вътрешно убеден, че е в състояние 60 обиколки да премине с цЕлата газ, на няколко сантиметра от стената при това със следващ го противник на гърба...го и прави.
                    Съответно друг който не е съвсем сигурен и не успява...

                    Коментар


                    • От: Формула 1

                      Да, това е, но това го няма в сегашната формула. На квалификацията някой удрят адското време в един тур с каране, дето не знаят дали ще излязат от завоя, а в състезанието я завъртят 4-5 такива тура я не, щото ще прегреят гумите, ще свърши горивото...Правилата трябва да предоставят възможност на всеки да покаже силните си качества, не само на 'спестовниците' на гуми.

                      Коментар


                      • От: Формула 1

                        Ако някой прочете последните страници,без да гледа заглавието на темата,ще момисли че коментираме състезание за издръжливост....или по-лошо...за икономичност
                        И точно в това се превърна Формула 1.Пилотския фактор е сведен до минимум!Дядо (Шумахер) го каза още в началото на сезона....новите гуми и правила ще "убият " Формула 1.Аз започнах да губя интерес (а бях "болен фен").Както са тръгнали нещата,през 2015 г. очаквам болидите да са електрически,ама от тия смешните със слънчевите батерии,дето ги зглобяват студенти от тех. университети и им слагат гуми от школник
                        В последните години на кое да е 24-ри часово състезание от WEC пилотите на водещите отбори "дават цялата газ"...от старта до финала ...вярно,24 часа почти не мигвам,но си заслужава.
                        Николай Миланов

                        "Fear. Fear attracts the fearful… the strong… the weak… the innocent… the corrupt. Fear. Fear is my ally."

                        Коментар


                        • От: Формула 1

                          https://pbs.twimg.com/media/A6zETuvCYAAACst.jpg
                          Your conscience is all you can take to your grave.

                          Коментар


                          • От: Формула 1

                            Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
                            Хм. Жалко, че не успях да гледам. Няма как да коментирам...
                            edoors.bg- Джаджи за врати и врати

                            Коментар


                            • От: Формула 1

                              Какво става ?

                              " Red Bull’s Sebastian Vettel has been excluded from Saturday’s qualifying results for the 2012 Formula 1 Etihad Airways Abu Dhabi Grand Prix after the stewards found his car did not have sufficient fuel onboard to comply with the rules on its return to parc ferme. "
                              Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))

                              Коментар


                              • От: Формула 1

                                Ми нищо! Лимонададжиите не му оставали гориво да се прибере и сега...послеееден.
                                Нали наказаха и Хамилтон за подобно нещо?!
                                Горното ме подсети за сенатора Лимонададжий. Някой трябва да се грижи и за гърлата на сенаторите.
                                Впрочем, много интересна решетка, нали?!
                                Lancia Delta HF Integrale Evolucione

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X