Наздраве!
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Бар Наздраве 5
Свий
Темата е затворена.
X
X
-
Честито!Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
Ъхъ.
Ама аз не съм вземал нищо. Бачках си по Ленчето, а брата с някаква платформа ходиха та я докараха.
Колицата е супер, много ми хареса.
Широка, удобни седалки(е, почти, те ги правят като за япончета бе
), двигателя мърка като бъхляв котак, стегнато окачване, не хлопа и не дрънчи, почти всичко си и работи.
Само съединителя малко претриса като се тръгва с малко газ, ама за 1800 лева не може всичко да е съвсем наред.
Но както претриса съединителя-така може и да изкара няколко години.
И съм възхитен от бързината с която действат "регистраторите" Демек-момчетата които срещу 50 лева и едно пълномощно ти региструират коата в КАТ.
Някъде към 15:30 я свалили от камиончето, и в 17:30 беше с номера и талони, готова за каране.
С кой двигател е?
Аз бях в КАТ в 7:40, Нисана дойде в 8:25 и му оправях застраховки и екотакси до 9:00, след това на гишето и в 11:30 вече с номера и талони. Тези 50лв. са грешни пари в мафията, но да не го коментираме излишно. Оправиха нещата в КАТ Шумен преди около 2 години, в други градове все още е ад, по-голям от този който беше в Шумен.
Наздраве!Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
Телефон - в профила!
Коментар
-
Благодаря за пожеланията.Първоначално публикуван от Стоян Боюков-Sariones Преглед на мнениемачка ... "нов внос" знам какво е. За Иначе честито на Митака! Със здраве да си я ползва.
Наздраве!
За 1800-кот-такоа
Наздраве Стояне.Нищо не мога,и нищо не знам...
Коментар
-
@ литра, 90 коня. Според лапето-много го хвалели, бил доста здрав.Първоначално публикуван от Иван Жоров Преглед на мнение
Честито!
С кой двигател е?
Аз бях в КАТ в 7:40, Нисана дойде в 8:25 и му оправях застраховки и екотакси до 9:00, след това на гишето и в 11:30 вече с номера и талони. Тези 50лв. са грешни пари в мафията, но да не го коментираме излишно. Оправиха нещата в КАТ Шумен преди около 2 години, в други градове все още е ад, по-голям от този който беше в Шумен.
Наздраве!
За 50 лева в джоба на мафията не съм съгласен, ама никак.
Никой не те кара да ги даваш. Заставаш си на опашката и си регистрираш сам колата. НАпълно е възможно, аз съм го играл нколко пъти. Но ако те мързи, или не знаеш процедурите, или имаш друга работа-плати си 50 лева, и си свиркай. За мен това си е услуга като всяка друга. Никой не те принуждава да я ползваш, просто инициативни хора са си направили бизнес от това. Не виждам нищо лошо.
Дааа, има много лошо-в начина по който се регистрират колите, но посредниците нямат общо с това, просто ползват създадената ситуация за да печелят пари.
Нздраве на бара докато не е станало кухо.
Има ли желание-има и начин!
Коментар
-
Стига ве, такава лудница ли е при вас? Когато сменях номерата на Хондата, минах самосиндикално през софийския кат за два часа с едно връщане до нас, заради забравен документПървоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение...И съм възхитен от бързината с която действат "регистраторите" Демек-момчетата които срещу 50 лева и едно пълномощно ти региструират коата в КАТ.
Някъде към 15:30 я свалили от камиончето, и в 17:30 беше с номера и талони, готова за каране.
. Иначе, регистратори бол
.
П.П. Честито на Митре и само масла и филтри да сменя по разписание! Наздраве
!
Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
Из "Златния телец"
Коментар
-
Абе май сега не е лудница, ама имаше някакви неясноти с документите-къде трябвало да се ходи за да се извади някакво си документче, после някъде другаде... И като не сме в час с новите вносове-50 лева са по-малко от един надник, майната им. Само правиш едно пълномощно за 6 лева, и не се занимаваш с глупости.
Пари като вестници бе, кво да си губим времето с глупости и КАТ...
Брата не се вясна, може да спи в колата от мерак
-
-
Значи по-слабия дизел. Той е направо дефорсиран и доста здрав и икономичен. Влиза и в малкия данък. Окачването им като за френска кола е здраво и за малко пари се сменят всички тампони и биалети като се разхлопа. Като цяло са здрави, слабо място им е, че светват много фасадки* по таблото. Няколко приятели имам с такива(ама бензинови) и ги карат вече доста години без големи проблеми.Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
@ литра, 90 коня. Според лапето-много го хвалели, бил доста здрав.
За 50 лева в джоба на мафията не съм съгласен, ама никак.
Никой не те кара да ги даваш. Заставаш си на опашката и си регистрираш сам колата. НАпълно е възможно, аз съм го играл нколко пъти. Но ако те мързи, или не знаеш процедурите, или имаш друга работа-плати си 50 лева, и си свиркай. За мен това си е услуга като всяка друга. Никой не те принуждава да я ползваш, просто инициативни хора са си направили бизнес от това. Не виждам нищо лошо.
Дааа, има много лошо-в начина по който се регистрират колите, но посредниците нямат общо с това, просто ползват създадената ситуация за да печелят пари.
Нздраве на бара докато не е станало кухо.
Наздраве!
*Фасадка - професионално изкривяване - сигнализация.Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
Телефон - в профила!
Коментар
-
Нещо не си ме разбрал правилно. Под "Слабия дизел" имам предвид 90к.с. защото другия е 136к.с.. 90к.с. не е слаб и е доста приятен, не е като по-мощните дизели силно форсиран и мъртъв до 1500 оборота. За това и пиша "дефорсиран", същия двигател с малка проста турбина и други валове, не като мощния до 1500 оборота да го караш на полусъединител. В мощния съм се возил в леко пипнат към 200к.с., вървеше много.
И не съм ядрен инженер, ще вземе да ти се върже някой. Днес пак погледнах учебниците на колегата дето учи за ядрен инженер, все едно пише на японски, много сложни неща за моя скромен акъл.
Активност за темата
Свий
Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар