Относно бълбукаторите за почистване на двигателя,вдигане на мощността,чистене на ДПФ/ФАП,с две думи основен ремонт на двигателя с две маркучета ...
Клиент: Как отчитате повишаването на мощността и намаленият разход?
Търговец: На много клиентски автомобили с техните лични мнения, на наши автомобили с диагностика и дино.
Клиент: Може ли публикувате реалните дино график?
Търговец: Не сме ги снимали до сега, но ще направим снимки и видео скоро.
Клиент: Подробно видео на дино стенд преди/след е напълно достаъчно.Благодаря.
Търговец: Освен това резултата е различен при всеки автомобил в зависимост от това колко е задръстен с отлагания по клапани, разпръсквачи на дюзи, турбо и геометрия. Все пак става въпрос за общо задръстване и възстановяване на мощност, не за чип.
Клиент: Измерването пак ще е релевантно.Не давате точни и гарантирани параметри.Информацията от Вас е до 10%,нали?
Нека да видим колко ще са,но измерени на дино стенд.Дори и 5%(50% надолу от обявеното от Вас),е напълно достатъчно че почистването работи.
Всичко друго е общи приказки.
Търговец: Така е! Защо не заповядате при Нас да ви направим едно безплатно почистване, пък Вие ще си кажете мнението след това?
Клиент: Мнението ми ще е субективно. Ще се радвам на обективната оценка с видеото. Благодаря.
Търговец: Сега да обясня за видеото-каквото и видео да сложим, за една определена маса от хора то е манипулирано и обработено, каквито и снимки да качим пак за тази маса от хора е същото!
Ние не сме виновни, че хората са били лъгани толкова много пъти до сега, че какво и да има кажете е лъжа, това е цялата идея на управление в страната, а именно да има несигурност!
Това е друга тема обаче, в която няма да задълбавам! Затова Ние разчитаме на препоръки от клиенти, всеки Наш клиент ни праща друг клиент! По-горе на рекламата има линк за отзиви от клиенти, които са преминали през такова почистване. Това е най-добрият маркетинг за продукт или услуга! Защо да е субективно, нито се познаваме, нито сме приятели? На 95% от автомобилите (дизелови) разликата в динамиката се усеща след почистването, на повечето (бензинови) разхода им е намален с около 1-1.5 литра, така, че не ни притеснява какво ще е Вашето мнение или пък това, че бихме подарили едно почистване!
Клиент: "Излъжете" ме с едно обективно видео от дино стенда. Нека фактите "говорят".Всичко друго е като на бит пазар. Благодаря.
Търговец: Ок, само да направим ще ги видите със сигурност!
Клиент: Така ще се спре с всякакви коментари и т.н. Ще има повече клиенти и т.н . Нека да е обективно,моля.Ще го очаквам.
Търговец: Само да уточня, дино стенда показва Nm, к.с. на колелата и скорост, за емисии и разход няма как. Сега разбирам от коя страна сте, ето затова ви предложих почистване и като обективен клиент да видите Вие, само по този начин ще е обективно!
Споменах ли, че е безплатно почистването за Вас?
Клиент: Да,но засега ще изчакам. Благодаря.
Търговец: Какво Ви притеснява точно?
Клиент: Абсолютно нищо.Ще изчакам видеото,после евентуално ще си платя почистването.
Търговец: Ок, както решите. Хубав ден.
Клиент: Как отчитате повишаването на мощността и намаленият разход?
Търговец: На много клиентски автомобили с техните лични мнения, на наши автомобили с диагностика и дино.
Клиент: Може ли публикувате реалните дино график?
Търговец: Не сме ги снимали до сега, но ще направим снимки и видео скоро.
Клиент: Подробно видео на дино стенд преди/след е напълно достаъчно.Благодаря.
Търговец: Освен това резултата е различен при всеки автомобил в зависимост от това колко е задръстен с отлагания по клапани, разпръсквачи на дюзи, турбо и геометрия. Все пак става въпрос за общо задръстване и възстановяване на мощност, не за чип.
Клиент: Измерването пак ще е релевантно.Не давате точни и гарантирани параметри.Информацията от Вас е до 10%,нали?
Нека да видим колко ще са,но измерени на дино стенд.Дори и 5%(50% надолу от обявеното от Вас),е напълно достатъчно че почистването работи.
Всичко друго е общи приказки.
Търговец: Така е! Защо не заповядате при Нас да ви направим едно безплатно почистване, пък Вие ще си кажете мнението след това?
Клиент: Мнението ми ще е субективно. Ще се радвам на обективната оценка с видеото. Благодаря.
Търговец: Сега да обясня за видеото-каквото и видео да сложим, за една определена маса от хора то е манипулирано и обработено, каквито и снимки да качим пак за тази маса от хора е същото!
Ние не сме виновни, че хората са били лъгани толкова много пъти до сега, че какво и да има кажете е лъжа, това е цялата идея на управление в страната, а именно да има несигурност!
Това е друга тема обаче, в която няма да задълбавам! Затова Ние разчитаме на препоръки от клиенти, всеки Наш клиент ни праща друг клиент! По-горе на рекламата има линк за отзиви от клиенти, които са преминали през такова почистване. Това е най-добрият маркетинг за продукт или услуга! Защо да е субективно, нито се познаваме, нито сме приятели? На 95% от автомобилите (дизелови) разликата в динамиката се усеща след почистването, на повечето (бензинови) разхода им е намален с около 1-1.5 литра, така, че не ни притеснява какво ще е Вашето мнение или пък това, че бихме подарили едно почистване!
Клиент: "Излъжете" ме с едно обективно видео от дино стенда. Нека фактите "говорят".Всичко друго е като на бит пазар. Благодаря.
Търговец: Ок, само да направим ще ги видите със сигурност!
Клиент: Така ще се спре с всякакви коментари и т.н. Ще има повече клиенти и т.н . Нека да е обективно,моля.Ще го очаквам.
Търговец: Само да уточня, дино стенда показва Nm, к.с. на колелата и скорост, за емисии и разход няма как. Сега разбирам от коя страна сте, ето затова ви предложих почистване и като обективен клиент да видите Вие, само по този начин ще е обективно!
Споменах ли, че е безплатно почистването за Вас?
Клиент: Да,но засега ще изчакам. Благодаря.
Търговец: Какво Ви притеснява точно?
Клиент: Абсолютно нищо.Ще изчакам видеото,после евентуално ще си платя почистването.
Търговец: Ок, както решите. Хубав ден.
Коментар