Ма изобщо не си компетентен, та да даваш такива отговори. Те сегашните фордове палят, старите са си друга бира. Младо си още, та подскачаш...
Иначе на псуването без да се повтаряш-АЗ. Днес на работа. Да еба всичките инжинерчета и конструктор(к)и, дето си мислят, че като знаят две формули и вече са велики машиностроители, а "изделието" им е невъзможно за сглобяване. Боли ме кръста от вдигане и наместване на конструкторски недомислици...
Па и ме гледат странно(от високото си самочувствие) като им казвам къде са им грешките...
Извинявайте за спама, ама трябваше да се оплача някъде...
Ма изобщо не си компетентен, та да даваш такива отговори. Те сегашните фордове палят, старите са си друга бира. Младо си още, та подскачаш...
Иначе на псуването без да се повтаряш-АЗ. Днес на работа. Да еба всичките инжинерчета и конструктор(к)и, дето си мислят, че като знаят две формули и вече са велики машиностроители, а "изделието" им е невъзможно за сглобяване. Боли ме кръста от вдигане и наместване на конструкторски недомислици...
Па и ме гледат странно(от високото си самочувствие) като им казвам къде са им грешките...
Извинявайте за спама, ама трябваше да се оплача някъде...
Асоциацията е към непалене зимата, а не към Форд. А иначе успях да запаля Ескорд 1.8 D 60к.с. с паднал яко акумулатор при отрицателна температура, вярно доста зор беше и запали чак пред общината(на 600м. спускане от вкъщи) след няколко опита с подаване на ток.
По темета за Аз(Кольо) - дебела глава.
Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
Телефон - в профила!
Коментар