Здравейте, колеги! Мисля да си направя разходка с приятели из България за няколко дни с колелетата. Тъй като колелетата не са малки и започвам да мисля различни начини за транспортирането им. Понеже има възможност да сме повече от двама души в колата и идеята колелетата да са вътре не е добра. Другите два варианта са или със стойка на задната гума, или отново със стойка на тавана. Едното от колелетата е с 29" капли и дължината му е около 1,90 метра и отхвърлям идеята да е на задната гума. Офертата да е на тавана е добра, обаче това, че са прави и постоянно да ги пече слънцето по време на път отново не ми харесва. Повече ми допада идеята сякаш да са легнали на тавана на колата върху багажника, който е с размери 230х130. И сега започвам да се чудя с какво да ги покрия, а също така и какво да сложа под тях, че да не се драскат. Сетих се за брезент, но все пак ако някой има други идеи, нека сподели. Ето и снимка на багажника, за да добиете представа. И също така ми се иска да ги вържа. Благодаря!
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Пренасяне на колелета
Свий
X
-
От: Пренасяне на колелета
Имаш ли теглич? Колко са колелетата?
Имай предвид, че ако ги наслагаш легнали трябва изцяло да ги отделиш едно от друго, защото иначе ще се издерат жестоко. Дори и ако ги разделиш, пак е доста вероятно да се издраскат едно друго - ял съм го тоз. Най-добре е с багажник на теглича, но ако са повече от 3 става сложно.What Orwell feared were those who would ban books. What Huxley feared was that there would be no reason to ban a book, for there would be no one who wanted to read one.
-
От: Пренасяне на колелета
Теглич имам, просто не е монтиран. Две са колелетата. Иначе ако е с брезент на тавана, ще ги отделям едно от друго. А какъв е този багажник на теглича, че не ми е познат? Мислил съм си да си взема някакво ремарке, което да го пригодя за колелетата, но и там става дълга и широка работата.
Коментар
-
От: Пренасяне на колелета
Като цяло не съм ползвал багажник за колелета и нямам опит, но не съм много сигурен в този тип багажници, както и тези, които са изправени на тавана. Държа повече на сигурността и сякаш предпочитам да са легнали на тавана. Въпросът е с брезент под едното колело, още един брезент между двете колелета и един брезент отгоре, дали ще свърши работа? Като същевременно всичко ще е завързано към багажника.
Коментар
-
От: Пренасяне на колелета
Напразно нямаш вяра на тези багажници. Ползват се навсякъде по света с добър успех. Т.е-топлата вода е открита вече, и е много приятна
Но явно си решил да ги караш на тавана.
В този случай трябва да сложиш достатъчно дебел плат(на няколко пласта) там където може да се трият колело в колело, или колело в багажника. Другия начин е да ги облечеш в изолация за тръба-едно черно поресто, като гума. Ама си е играчка.
Ако ги стягаш с тресчотка и колан-внимавай с натиска, та да не ги смачкаш насила.
А всички тези проблеми са избегнати с багажника за теглич който така силно не искаш да използваш...Има ли желание-има и начин!
Коментар
-
От: Пренасяне на колелета
За да е багажник за теглича, желателно е да е такъв, който си има вградени светлини. Гледах ги в нета и струват около 500 лв, които в момента не мога да отделя за такава екстра. Ако е нормален багажник за теглича, то той не само, че ще скрива номера, ами и ще скрива светлините. И недай си Боже се случи ПТП, първото нещо, което ще пострада, е колелото. В случая, при колегата от горния пост, липсват тези проблеми, но колелото е една бройка и е захванато по различен начин.
Коментар
-
От: Пренасяне на колелета
Купи си такива колани,
изправи велосипедите така, че гумите им да попаднат между решетките на багажника, за да не мърдат напред-назад. Вържи всяко с по два колана и давай газ. Ако искаш, може и с по четири, от една или две точки по рамите, така съвсем не могат да мръднат.
По този начин возя мотори, също така ги осигурявам върху работната маса в сервиза.
Коментар
-
От: Пренасяне на колелета
Ето го твоя вариант:
При наличието на горния ти багажник и с коланчетата, които показа Иван в предния пост, това е най-доброто решение. Има тема в Продажби за тоя багажник с повече снимки. Захватите за рейлинг няма да са ти необходими. Два от велосипедите на снимките са с 29" гуми.
П.П. Не е нужно да е тоя. Предлагам решение.
Ето още една снимка:
A това е темата:
http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=207392
Коментар
-
От: Пренасяне на колелета
Благодаря за предложенията. Велосипедите няма как да влязат между гредите на багажника, понеже са напречни. Тази опция със стойката е хубава. Така като гледам нещата отиват към стойка за багажника за по-голямо удобство. Благодаря на всички!
Коментар
-
Пренасяне на колелета
Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнениеБагажници от този тип има сигурно стотици видове . За теглич ; за резервната гума ; за капака . Много са . [ATTACH=CONFIG]868695[/ATTACH]
Ползвал съм 3 вида на 3 различни автомобила комби и хечбек.
Според мен не са хванати достатъчно сигурно стават за къси растояния само защото се саморазхлабват и все нещо трака и се дере.
Ако имам възможност аз разглабям колелетата и само каплите слагам на покрива, другото в багажника вътре.Land Rover Discovery II, V8 4.0
VW Golf VI variant
Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар