За сухо и стръмно - нисък център на тежестта и широка база. За блатото и снега - висок клиренс, теглото и гуми. За пясъка - гуми и тегло.
При всички случаи - смислена геометрия.
Трабанта си е роден почти джип, на него няма и какво особено да му доправяш. Освен да му измислиш и заден мост като на ЛуАЗА, ама не съм мислил от какво става.
Ами най-обре е да си има потенциал още като излезе от завода. Иначе колкото и да се гневиш над трабанта пак ще става само за храна на прасетата . За да е успешен оффроудър на всеки джип му трябва: Гуми, двигател и трансмисия работещи безупречно в екип, добър въртящ момент, балансирано тегло, добро окачване(версии за такова има хиляди) и човек зад волана който да си знае работата. Най обобщено това е
колеги забравяте най - важната част от моторните спортове, зада стане еднин 4х4 добър за офроуд, най - важното е собственика му да има възможност и желание да похарчи голям куп пари за това. лошото е че нищо не свършва с построяването на автомобила, после идва експлоатацията ... и така, става дума за пари
Разбира се, то в днешно време къде ли не участват пари. Вярно е че за да стане оффроудър си трябват инвестиции, обаче едно е да се занимаваш с уазка друго с некоя Г-клас. И то на Добрите джипове не им трябва много пипине-лебедка, брониране и други дреболии и си готов да газиш
Коментар