Обява

Свий
Няма добавени обяви.

За Паркетниците и Зимна София (нЕкой РазмислИ);)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Re: От: За Паркетниците и Зимна София (нЕкой РазмислИ)

    Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
    ... Особен фън сега е с Е-класата.
    При движение не е проблем задното, ако колата е с що-годе правилно разпределение на тежестта... Но я сподели как се справя с успоредното паркиране на заледена улица с коловози
    помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

    Коментар


    • #32
      От: За Паркетниците и Зимна София (нЕкой РазмислИ)

      Задното се изправя с отнемане, а предното с подаване на гориво и съответно за мен предното е доста по-опасно ако се гони спортно шофиране. Най-куцо е фултайм, оправя се с подаване и отнемане едновременно. Няколко пъти ми се е случвало и се почувствах като органист, с педалите газ, спирачка и съединител за части от секундата. Каот пооправиш предницата с газ, връщаш щото завърта задницата, после пък малко съединител, че спирачката пак завърта задницата, ама пък предницата още иска газ, мани не си е работа. Много по-трудно и опасно от задно се владее. И също като предното, подвежда те. Мислиш си може още и като вече не може е много по-зле от моменталната подсказка на задното.

      Коментар


      • #33
        От: За Паркетниците и Зимна София (нЕкой РазмислИ)

        Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
        най-ми е забавно някой като напише "еди кой си се беше закопал еди къде си пък аз много лесно го измъкнах..." Значи Жипа му не е истински жип!
        Напълно е възможно буквално на 2 педи от "коварното" място сцеплението да е съвсем различно... Прост пример - пресен сняг, а отдолу коловози от стар лед...
        Пък на мен ми е много забавно, когато някой не чете и не мисли, пък пише дървени философии... То напълно е възможно и някой нарочно през нощта да е налял една цистерна вода на паркинга, за да тормози нещастните гъзари, ама... Какви коловози, какъв стар лед на тоя паркинг и то преди студовете? Дискусията се върти около паркетниците със нови зимни гуми и камара ....троници, а не кое е по-по-най. Въпросната Q7 не беше легнала нито на корем, нито в коловоз. Имаше натрупан сняг пред и зад колелетата и си буксуваше доволно в двете посоки. Просто му трябваше "едно рамо" за да прескочи и да мине на твърдо. Мисълта ми е, че електронните играчки в случая му пречеха да преодолее елементарно препятствие, а не, че карам най-великия джип.
        "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
        Неизвестен мъдрец

        Коментар


        • #34
          От: За Паркетниците и Зимна София (нЕкой РазмислИ)

          Щом не е била легнала по корем, няма оправдание да не може да излезе сама Q7-цата от така описаната ситуация.
          П.П. Все пак може да е и до шофьор...
          Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

          Коментар


          • #35
            От: За Паркетниците и Зимна София (нЕкой РазмислИ)

            с един брадчед решихме да му пробваме джипа GLK на мерцедес.в чист сняг върви като луноход по асфалта.влезнахме в черен път/и ние да се направим като мъжете/ и ни трябваше трактор понеже лада нива се озори много за да ни извади.не беше окопан много ,ама едната гума на здраво другата на меко и така.и нещо друго ми направи впечатление -дава газ а колата подържаше едни обороти и това може би се оказа голям проблем.когато ти е необходима мощност то те спира и така още 1 път затънахме .да подчертая джипа е с летни гуми ,ама не ми се вярва това да е сериозната причина за снегобатака.и все пак по асфалта в снега и леда се държи доста добре.

            Коментар


            • #36
              От: За Паркетниците и Зимна София (нЕкой РазмислИ)

              Абе има истина...Аз съм професионален шофьор от доста години ,но на лед с Тойотата/Ранър/ тази зима при едно слизане от Белмекен яко се поизпотих!!Само роторен снегорин беше минал отпред-отдолу лед,а отстрани-метър и кусур сняг!На горе проблеми никакви!На долу обаче влезах в един десен завой на трета без газ и задницата започна да иска да отиде пред предницата....мааалко спирачка-по лошо,леека газ и а на лево,а на десно,та се изправих!Грешката ми беше по-височката предавка и респективно скорост!А и гумите не са баш зимни!В софия на лед/само на задно/ задницата действително те предупреждава за степента на заледяване,след което си преминавам на 4х4!На жената Хондата с истински зимни гуми -няма никакви проблеми...по-добре се държи на лед!Та за леда-така....
              0899 шест5313нула
              За всекиго по нещо

              Коментар


              • #37
                От: За Паркетниците и Зимна София (нЕкой РазмислИ)

                Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
                Пък на мен ми е много забавно, когато някой не чете и не мисли, пък пише дървени философии... То напълно е възможно и някой нарочно през нощта да е налял една цистерна вода на паркинга, за да тормози нещастните гъзари, ама... Какви коловози, какъв стар лед на тоя паркинг и то преди студовете? Дискусията се върти около паркетниците със нови зимни гуми и камара ....троници, а не кое е по-по-най. Въпросната Q7 не беше легнала нито на корем, нито в коловоз. Имаше натрупан сняг пред и зад колелетата и си буксуваше доволно в двете посоки. Просто му трябваше "едно рамо" за да прескочи и да мине на твърдо. Мисълта ми е, че електронните играчки в случая му пречеха да преодолее елементарно препятствие, а не, че карам най-великия джип.
                Проблема на всички активни системи 4х4 е че с тях се потегля трудно при така описаната ситуация, просто отнемат въртящ момент от колелата защото отчитат боксуване, иначе са незаменими при висока скорост на заснежен/заледен път. Никой истински 4х4 не може да се мери с такава система.
                Проблема си остава пак в зад кормилното устройство което не знае как да намали или изключи тази система за да може да се получи "хубаво" боксуване и колата да си тръгне сама.

                Който не вярва да идва със истинския си джип на заледените завой край Пампорово да сравняваме със X Drive на паркетника X5

                Коментар


                • #38
                  От: За Паркетниците и Зимна София (нЕкой РазмислИ)

                  Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                  Абсолютно разлигавена работа! Народът започва да не може да минава без един куп електроника, дето да кара колата вместо него. Пък се смеем на американците ...
                  Аз ако не знам какъв е кода за деня не мърдам никъде ...
                  Т5
                  Crossrunner

                  Коментар


                  • #39
                    От: За Паркетниците и Зимна София (нЕкой РазмислИ)

                    На Тойотата тия системки вършат работа ако я кара майка ми или гаджето Реално пречат жестоко, реагират по най-тъпия начин в всяка кофти ситуация, която тамън измисля как да се измъкна и колата ми тури пръст...аа не така мойто момче, аз си имам мое мнение ми намеква. Само че бай Ганя не търпи такива неща, още на първия и сериозен тест набарах къде им е бушона на "умните" системи и колата си става истинска. Как да му... ще се кача по баир без да боксувам според "умните" системки Идеята е засилваш и газ колко душа има па нека си боксува, тва ми спре газта набие ми спирачки и до там Иначе на пътя са удобни, че като завърти дупарата я изправя, нещо трудно за неопитен водач. Е Черока няма такива неща и си лудее по пътя как му скимне Най-добре се кара фултайм според мен, ама трябва да му се свикне.

                    Коментар


                    • #40
                      От: За Паркетниците и Зимна София (нЕкой РазмислИ)

                      Първоначално публикуван от Rady1st Преглед на мнение
                      На Тойотата тия системки вършат работа ако я кара майка ми или гаджето Реално пречат жестоко, реагират по най-тъпия начин в всяка кофти ситуация, която тамън измисля как да се измъкна и колата ми тури пръст...аа не така мойто момче, аз си имам мое мнение ми намеква. Само че бай Ганя не търпи такива неща, още на първия и сериозен тест набарах къде им е бушона на "умните" системи и колата си става истинска. Как да му... ще се кача по баир без да боксувам според "умните" системки Идеята е засилваш и газ колко душа има па нека си боксува, тва ми спре газта набие ми спирачки и до там Иначе на пътя са удобни, че като завърти дупарата я изправя, нещо трудно за неопитен водач. Е Черока няма такива неща и си лудее по пътя как му скимне Най-добре се кара фултайм според мен, ама трябва да му се свикне.
                      Е как ще ти спре газта и ще ти набие спирачки....120-ка ли е?Чак па толкова да е тъпа-невярвам?
                      0899 шест5313нула
                      За всекиго по нещо

                      Коментар


                      • #41
                        От: За Паркетниците и Зимна София (нЕкой РазмислИ)

                        Еди пич (ама шоп) така си купил Х6-ца и на едно баирче не могъл да мине, щот умните системи му намалявали газта. Та тоя пич се обадил на дилъра и доста цветущо му обяснил, че за толкова пари е очаквал нещо по-различно. Това докато му обяснят какво и как да изключи. Толкова за умните системи. Иначе и аз предпочитам да си карам (и си карам) само на задно. Предното само при успоредно паркиране и наличие на коловози. Това се отнася за сегашната метеорологична ситуация де.
                        Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                        тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                        Коментар


                        • #42
                          От: За Паркетниците и Зимна София (нЕкой РазмислИ)

                          ами гледам на някои такива паркетници имат и оффроуд режим,оффроуд ESP.какво ще да рече всичко това?не стават ли пак за горски стражари с тея системи?

                          Коментар


                          • #43
                            От: За Паркетниците и Зимна София (нЕкой РазмислИ)

                            Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
                            Е как ще ти спре газта и ще ти набие спирачки....120-ка ли е?Чак па толкова да е тъпа-невярвам?
                            Тракшън контролът ти намаля газта та да не приплъзват колелата - да не буксуваш. Сега си представи 4х4 с 3 отворени диференциала и АБС, който спира по-бързо въртящите се колела до оборотите на най-бавното.
                            Сега вече имаш пълна картина какво точно се случва на хлъзгав баир. Наздраве
                            Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

                            Коментар


                            • #44
                              От: За Паркетниците и Зимна София (нЕкой РазмислИ)

                              Според мен постовете на Nik Nikolov и Насов казват кратко и ясно всичко по темата!
                              Наздраве!
                              Подписът ми също има отношение по въпроса.
                              Последно редактирано от mbenz; 03-02-12, 20:13. Причина: допълнение
                              много автомати-слаби резултати!

                              Коментар


                              • #45
                                От: За Паркетниците и Зимна София (нЕкой РазмислИ)

                                Тъпото е че уж като блокираш деф спира системите, е да ама не ги спира а реално малко им намалява чуствителноста. Така се зарових хубаво 1вия сериозен офроуд, дъжд с леко сняг порой кал до уши... чета книжки какво ли не да намеря бушона. Оказа се ако не съм забравил, най-долу най-в ляво 40/30/30 една групичка 3тия 30амп. То понеже даваш газ и се мъчи да спре с спирачките колелата да не се въртят, а аз газ до дупка и точно след 10мт от колелата излизаха пламъци... после нови накладки А и е много приятно тамъъъъъън да пребориш байра даже поклащаш да помогнеш и то отпусне на 1500об да кажем и айдееее 1вия 40 амп е за АБСа са се сетих, ама ако го махнете се оставя съвсем без спирачки, не е като да не ти работи сервото, просто почти няма спиране.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X