От: За Паркетниците и Зимна София (нЕкой РазмислИ)
Колеги,
в Германия е най-изгодно да се движиш с градски транспорт и влакове. Това не пречи да има задръствания и там. Все пак и доста коли се карат. В Австрия положението е същото. За Англия не мога да коментирам, защото нямам никакви лични наблюдения.
В България, обаче, нещата седят коренно противоположно. Тук градският транспорт е трагичен и това на местата където изобщо има такъв. А междуградският е още по-зле: Автобуси катастрофират заради кофти гуми или изгнили греди. Закъсват на средата на пътя и пътниците чакат да се ремонтира автобуса, вместо превозвачът да изпрати друг автобус. Железницата е държавна и е пред фалит. Пък и стачките напоследък станаха ежедневие.
Човек, ако иска да е в състояние да се придвижва, трябва да разчита на личен автомобил. И тук вече идва дилемата: Какъв личен автомобил да си купя?
Наистина, все повече хора се ориентират към нещо по-високо от лек автомобил, ако има и някакво 4х4 е бонус. Големите гуми може да са по-скъпи, но за сметка на това по-трудно се кривят джантите от дупки, които така или иначе имаме в изобилие. Но изобщо не са много хората, които искат добре подготвена офф-роуд машина с разход 20-30/100 градско, за да си ходят всеки ден на работа с нея. Затова паркетниците са един добър избор за градско.
Аз си имам 2 МПС-та:
Опел Тигра - пъргава, маневрена, с нисък разход на гориво. Идеална ми е за в града или на дълъг път за 2-ма души.
Миналата пролет се роди 3-тият член на нашето семейство и Тиграта отесня. Дилемата беше: комби, паркетник или джип. Така се сдобих с
Опел Фронтера - достатъчно проходима, за да ме кара на вилата (след като се понаучих да я карам, разбира се) - за там паркетник не ме устройва, достатъчно голяма, за да събере всичкия багаж. Става и за някоя друга офф-роуд разходка, но това за мен е по-скоро бонус, а не търсено качество. Определено ми е компромис да я карам в София, макар че точно сега ми е добре с нея - по-висок съм от коловозите и по-лесно си намирам място за паркиране.

Колеги,
в Германия е най-изгодно да се движиш с градски транспорт и влакове. Това не пречи да има задръствания и там. Все пак и доста коли се карат. В Австрия положението е същото. За Англия не мога да коментирам, защото нямам никакви лични наблюдения.
В България, обаче, нещата седят коренно противоположно. Тук градският транспорт е трагичен и това на местата където изобщо има такъв. А междуградският е още по-зле: Автобуси катастрофират заради кофти гуми или изгнили греди. Закъсват на средата на пътя и пътниците чакат да се ремонтира автобуса, вместо превозвачът да изпрати друг автобус. Железницата е държавна и е пред фалит. Пък и стачките напоследък станаха ежедневие.
Човек, ако иска да е в състояние да се придвижва, трябва да разчита на личен автомобил. И тук вече идва дилемата: Какъв личен автомобил да си купя?
Наистина, все повече хора се ориентират към нещо по-високо от лек автомобил, ако има и някакво 4х4 е бонус. Големите гуми може да са по-скъпи, но за сметка на това по-трудно се кривят джантите от дупки, които така или иначе имаме в изобилие. Но изобщо не са много хората, които искат добре подготвена офф-роуд машина с разход 20-30/100 градско, за да си ходят всеки ден на работа с нея. Затова паркетниците са един добър избор за градско.
Аз си имам 2 МПС-та:
Опел Тигра - пъргава, маневрена, с нисък разход на гориво. Идеална ми е за в града или на дълъг път за 2-ма души.
Миналата пролет се роди 3-тият член на нашето семейство и Тиграта отесня. Дилемата беше: комби, паркетник или джип. Така се сдобих с
Опел Фронтера - достатъчно проходима, за да ме кара на вилата (след като се понаучих да я карам, разбира се) - за там паркетник не ме устройва, достатъчно голяма, за да събере всичкия багаж. Става и за някоя друга офф-роуд разходка, но това за мен е по-скоро бонус, а не търсено качество. Определено ми е компромис да я карам в София, макар че точно сега ми е добре с нея - по-висок съм от коловозите и по-лесно си намирам място за паркиране.
Коментар