Обява

Свий
Няма добавени обяви.

"Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

    Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
    Е те т'ва вече е екстрем. С некви ве-осмици, субара и прочие всеки може...
    Мои колеги спускаха на Траянови врата, 40-тонни композиции изключени от скорост с до 170км/ч(реални). За щастие не се стигна до инциденти след такива безумия.
    Едно време имаше на Груп едни автобуси Митсубиши Маратон. С тях са постигани съвсем немислими скорости, въпреки сравнително слабия мотор. Има доказани, хванати с радар скорости около и над 200км/ч. Те това вече е екстрем...Всеки може сам, ама с гробище народ зад теб, трябва и грам мозък да не ти е останал
    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

    Коментар


    • От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

      Почва да ми просветва защо камионетките и хафтобусите започнаха да ги произвеждат с вентилирани дискови спирачки...
      Очаквам да пуснат в продажба и "рейсинг" продукти за тях...
      Не чета коментари и не отговарям на такива.

      И коментаторите...

      Коментар


      • От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

        Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
        Мои колеги спускаха на Траянови врата, 40-тонни композиции изключени от скорост с до 170км/ч(реални). За щастие не се стигна до инциденти след такива безумия.
        Едно време имаше на Груп едни автобуси Митсубиши Маратон. С тях са постигани съвсем немислими скорости, въпреки сравнително слабия мотор. Има доказани, хванати с радар скорости около и над 200км/ч. Те това вече е екстрем...Всеки може сам, ама с гробище народ зад теб, трябва и грам мозък да не ти е останал
        Е те зад такова Мицубиши съм карал със 160 км/ч. Километри наред. Вървяха като луди и ги караха като луди.

        Коментар


        • От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

          Тихомире, ако те вземат за машинист, БДЖ ще ме спечели !

          Коментар


          • От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

            Честита нова година пичове

            По повод тия скорости - нали знаете че нито радара, нито километража, нито гпс-а са реално точни уреди

            Най-вярното според мен е по обороти и малко сметки спрямо предавателни числа и диаметър.


            Иначе моята кошница започва да усеща съпротивлението на въздуха след 230, ама 300 са бая далече от възможностите
            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

            Коментар


            • От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

              Първоначално публикуван от T-1000 Преглед на мнение
              Тихомире, ако те вземат за машинист, БДЖ ще ме спечели !
              Ба, те за сегашните си хора не могат да осигурят заплати, че за мене ли? Пък и не харесвам влаковете. А с маратоните много пъти сме се надбягвали, имаше период когато често се засичахме по един и същ маршрут с линията София-Варна-София на Груп.Правеше ми аЦкия кеф да им гледам очичките когато ги изпреварвах.

              Коментар


              • От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

                Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                Иначе моята кошница започва да усеща съпротивлението на въздуха след 230, ама 300 са бая далече от възможностите

                Б*х тоя нисан
                ма това скорост като го пуснат от самолет ли я мериш?

                ГПС-а ако не е точен явно ще трябва да мерим с лаезерен радар . На моя Garmin му дават 1 км/ч отклонение при 9+ спътника.
                no signature no problems

                Коментар


                • От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

                  Нисана дига 140, ама аз повече от 110 не смея с него и крайсерската е 90
                  Ма се пак имам и лека кола
                  И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                  Коментар


                  • От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

                    Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                    ...Едно време имаше на Груп едни автобуси Митсубиши Маратон. С тях са постигани съвсем немислими скорости, въпреки сравнително слабия мотор. Има доказани, хванати с радар скорости около и над 200км/ч. Те това вече е екстрем...Всеки може сам, ама с гробище народ зад теб, трябва и грам мозък да не ти е останал
                    Е сега ще те емнат и теб (като че ли им продаваш автобуса, или се докарваш да те цанят шофьор). Инак тези автобуси си ги спомням много добре, та съм се и возил на тях с тези скорости (като пасажер, става въпрос). И наистина не бяха особено мощни, пък за аеродинамиката им да не говорим.

                    Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                    По повод тия скорости - нали знаете че нито радара, нито километража, нито гпс-а са реално точни уреди

                    Най-вярното според мен е по обороти и малко сметки спрямо предавателни числа и диаметър.
                    Точно за кинематиката на трансмисията говорех погоре, когато така с недоверие прие казаното.
                    Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                    Коментар


                    • От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

                      Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
                      Точно за кинематиката на трансмисията говорех погоре, когато така с недоверие прие казаното.
                      Аз за тристате още не го вярвам
                      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                      Коментар


                      • От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

                        То си е само твоя работа.
                        Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                        Коментар


                        • От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

                          Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                          Аз за тристате още не го вярвам
                          Ми то не е много за вярване. И аз имах автомобил на който 190 му бяха 5000 (и не помня колко) оборота на четвърта, но съм убеден че не можеше да "удари ограничител" на 5-а...
                          Не чета коментари и не отговарям на такива.

                          И коментаторите...

                          Коментар


                          • От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

                            Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                            Аз за тристате още не го вярвам
                            Въпросното постига макс мащност при около 6000 об/мин.
                            Т.е. оттам нататък на равно колата няма да може да се ускорява.
                            При това положение измерената от разни хора макс. скорост е около 230-235 км/ч

                            При малко попътен вятър и лек наклон надолу (т.е. когато не му трябва всичката мощност, за да се ускорява) - може и да се стигне да по-големи скорости на мотора - предполагам 8-9000 и тогава скоростта на колата ще е близо до 300 наистина.

                            Това съвсем не теоретично. Спускането при Ихтиман на АМ Тракия (посока Пловдив), спускането към изхода за Калугерово (пак посока Пловдив) дават добри възможности за ускоряване на автомобил до скорости над заводски декларираната максимална.

                            Грешката на уредите е % т.е. няма такова нещо като грешка макс. 1 км/в час по принцип.
                            т.е. ако при 60 км/ч грешката е 1 км/час - при 120 става 2 км/час при 240 вече е 3 км/час, макар че аз си мисля че при цивилните гпси грешката трябва да е в пъти над това...те би трябвало да мерят относително преместване (и най вероятно 2D) спрямо спътници на 35 000 км, а не движение по кривооблата и релефноразнообразена земна повърхност.
                            Виж - гпсите дето си имат фабрично кода с отклонението - те може и да дават по-точна информация...

                            Коментар


                            • От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

                              Първоначално публикуван от vlageo Преглед на мнение
                              Въпросното постига макс мащност при около 6000 об/мин.
                              Т.е. оттам нататък на равно колата няма да може да се ускорява.
                              При това положение измерената от разни хора макс. скорост е около 230-235 км/ч

                              При малко попътен вятър и лек наклон надолу (т.е. когато не му трябва всичката мощност, за да се ускорява) - може и да се стигне да по-големи скорости на мотора - предполагам 8-9000 и тогава скоростта на колата ще е близо до 300 наистина.

                              Това съвсем не теоретично. Спускането при Ихтиман на АМ Тракия (посока Пловдив), спускането към изхода за Калугерово (пак посока Пловдив) дават добри възможности за ускоряване на автомобил до скорости над заводски декларираната максимална.

                              Грешката на уредите е % т.е. няма такова нещо като грешка макс. 1 км/в час по принцип.
                              т.е. ако при 60 км/ч грешката е 1 км/час - при 120 става 2 км/час при 240 вече е 3 км/час, макар че аз си мисля че при цивилните гпси грешката трябва да е в пъти над това...те би трябвало да мерят относително преместване (и най вероятно 2D) спрямо спътници на 35 000 км, а не движение по кривооблата и релефноразнообразена земна повърхност.
                              Виж - гпсите дето си имат фабрично кода с отклонението - те може и да дават по-точна информация...
                              И понеже не е ферари на 8000 об. буталата отдавна са излезли да проверят кой идиот кара
                              За другото съм напълно съгласен.
                              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                              Коментар


                              • От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

                                За коя кола става въпрос в последните мнения? На "онази" скоростната кутия е шестстепенна, а 7хил оборота не са фатални.
                                Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X