Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво ще стане ако си махна амортисьорите?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Какво ще стане ако си махна амортисьорите?

    Ще стане иделната кола за свекървата
    Grand Vitra ddis 2008
    SEAT Althea XL tsi 2010
    Mitsubishi Canter

    Коментар


    • #47
      От: Какво ще стане ако си махна амортисьорите?

      Темата е ясна човека само хвърли бомбата и гледа сеира.

      Ето и нещо от речника:
      "Амортисьор-Механизъм за намаляване на амплитудите на вертикалните колебания на каросерията чрез преобразуване на кинетичната енергия на колебанията в топлинна. Свързан е паралелно на еластичния елемент на окачването /ресора,пружината/. В зависимост от принципа на действие амортисьорите се делят на механични и хидравлични. В новите конструкции автомобили се използват хидравлични амортисьори."

      Хора я вземете научете първо устройството на автомобила и след това правете какво трябва-не трябва. За това тази държава има толкова смъртни случаи с автомобили,заради неграмотни хора

      Коментар


      • #48
        От: Какво ще стане ако си махна амортисьорите?

        Първоначално публикуван от jimito Преглед на мнение

        Хайде прочети пост-4!

        П.П.-от линка който си дал!
        Последно редактирано от bochkata; 30-11-11, 08:10. Причина: уточнение
        0осем9осем7шест0осем7едно
        Миро

        Коментар


        • #49
          От: Какво ще стане ако си махна амортисьорите?

          Първоначално публикуван от tanosliven Преглед на мнение
          Ще стане иделната кола за свекървата
          И за тъщата и за тъщата.
          Венцислав Петров: Когато на едно място са интересите на хиляди човеци, всички да са еднакво доволни би означавало, че мястото се нарича психиатрия...

          Коментар


          • #50
            От: Какво ще стане ако си махна амортисьорите?

            Голямо писане сте се изписали вчера е
            Аз знам че ще подскача въпроса беше колко ама явно няма смисъл да се мъча да правя такива глупости.
            По м/у другото вчера забелязах че като го вдигна на крик светват едни разтояния м/у листовете от 10мм и го окльопах с грес, може и да ми се струва ама май е малко по добре работата те листовете там където се търкат не бяха виждали смазка никога.

            Коментар


            • #51
              От: Какво ще стане ако си махна амортисьорите?

              Първоначално публикуван от jimito Преглед на мнение



              пп, а тези които се разпъват и свиват с еднакво усилие как им се вика ? аз съм в момента с такива на джипката газ/масло
              Преспа ли?

              Сега едно по едно:

              1. На тези, дето се сгъват и разтягат с еднакво усилие при еднаква скорост на сгъване/разпъване им казваме кормилни демпфери. Нямат реално приложение в нормално окачване. Тоест, ако си си купил амортисьори за окачване, те НЕ СА с еднакво усилие на сгъване и разпъване, независимо какви глупости ти е разправял тоя, дето ти ги е продал. Или просто ти е продал 4 кормилни демпфера, които ти вместо да сложиш където им е мястото, си сложил на окачването.

              2. Амортисьорите за окачване, когато са предвидени за самостоятелно монтиране (масовия случай с по един амортисьор за колело) ВИНАГИ са с двойно действие. Може усилието на свиване да е 20кг а на разпъване да е 300кг, но това не ги прави едностранно действащи, а просто такива с различно услилие в двете посоки. Всички амортисьори за окачване на пазара са такива, независимо от технологията. Ако отвориш сервизно ръководство на произволен автомобил и в него има данни за усилията, сам ще видиш за какво иде реч. И различните услилия на сгъване и разпъване са НАРОЧНО ТЪРСЕНА ХАРАКТЕРИСТИКА. Иначе не работят добре. Най-малкото, позамисли се над факта че пружината на окачването им помага да се разтегнат и им прези ча се свият.

              Например от сервизното за Терано, за оригиналните НАЙ-НАЙ ОБИКНОВЕНИ МАСЛЕНИ амортисьори:
              Усилие при скорост на сгъване/разгъване от 30 сантиметра в секунда:
              предни: 230кг усилие при разгъване и 66кг усилие при сгъване
              задни: 140кг усилие при разгъване и 40кг усилие при сгъване


              3. Амортисьори, направени да работят еднопосочно, до колкото въобще се използват, някои хора прилагат например когато монтират например по 2 амортисьора на колело, от които единия отговаря за усилието на свиване, а другия - за усилието на разтягане. И пак според много други хора ефективността на това решение е спорна.

              4. Газовите амортисьори с високо налягане са напомпани с това високо налягане най-вече за да може маслото вътре да си стои масло, а не да става на пяна при по-динамични натоварвания. Това просто ти дава по-голям обхват за настройка на усилията. Критичния момент при амортисьорите е сгъването, просто защото максималното усилие на амортисьора при разгъване си има максимална възможна стойност, зависеща от пружините на окачването и тежестта под тях (подресорна маса), а максималното усилие на сгъване може да достигне много по-високи стойности, защото зависи и от външни фактори - дълбочината на трапа, през който минаваш, и скоростта, с която минаваш през него например. Няма абсолютно никакъв проблем да настроиш газов амортисьор да е "по-мек" дори от маслен, но просто не си струва - газови се ползват, когато са ти нужни специфичните им качества. Иначе са просто пари на вятъра.


              Това можеш да им го нанапишеш и в другите форуми, ако искаш. А това че в милата ни родина май никой не е виждал дино стенд за амортисьори, също не е мой проблем.

              Можеш да погледнеш например тук:
              http://www.circletrack.com/techartic...yno/index.html

              А реални графики има например тук:
              http://www.omi-performance.com/20-07...k-dyno-result/
              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

              Коментар


              • #52
                От: Какво ще стане ако си махна амортисьорите?

                Евала спарки как не те домързя. Браво за изчерпателното пояснение, такива постове трябва по често да четем тук.

                Коментар


                • #53
                  От: Какво ще стане ако си махна амортисьорите?

                  Първоначално публикуван от Явор-Vromos.com Преглед на мнение
                  Евала спарки как не те домързя. Браво за изчерпателното пояснение, такива постове трябва по често да четем тук.
                  Даже мисля, че е редно, да се копне в нова тема - що е то амортисьор и с какво се яде?

                  Коментар


                  • #54
                    От: Какво ще стане ако си махна амортисьорите?

                    Е те това е тема . Така не се бях смял от години чак жената доиде да види какво става помислила че гледам хубав филм а той телевизора изключен.
                    А сега сериозно Уазката за която споменах е /тежкотоварна/ няма почти никакъв ход нагоре луфта между шасито и тампоните на моста когато е /празна като главата на собственика/ си е 3 см. това отпред и отзад.

                    Коментар


                    • #55
                      От: Какво ще стане ако си махна амортисьорите?

                      Първоначално публикуван от Nik Nikolov Преглед на мнение
                      Ще стане Файтон.
                      Голямо и продължително клатене при всяка неравност, често изпадане в рeзонанс и подскачане на мостовете в завой, което води до изпускане при завиване.
                      При файтона, конете са амортисьори, телата им поемат разклащането. При теб ще е по-лошо.
                      Ник, не е точно така. Читаво окачване на файтон не е шега работа. Знам го от дядо ми, а той ги е правил тия неща, при това добре. Всички тия заигравки с двойни полуелиптични ресйори, всеки лист от които се прави 'нам-как-си (обяснявал ми е подробно, но пусто бях достатъчно малък, за да не ми е интересно ) са с цел максимално бързо гасене на вибрациите. И ги гаси не по-зле от едно по-какво-да-е сегашно окачване, с все амортисьорите. Е, вярно, нито е евтино, нито е особено технологично. Абе цяла наука си е, поредното изгубено знание...

                      П.П. конкретно по темата: първото ми (и засега поне - последно) преобръщане на кола беше тъкмо заради изтървали амортисьори. Карал съм и кола (на пружини) със свалени задни амове - беше изключително весело - няма такова подскачане, при това по равен асфалтов път. ЗА офроуд не ми се мисли.
                      Пробвал съм Самика с неправилни амортисьори, прекалено твърди, става като лагерна количка и управляемостта му отива на кино - дори и на дребна неравност, завиването се превръща в малък кошмар. Съвсем без никакви не съм тествал, но нямам и желание
                      Последно редактирано от tef4o; 01-12-11, 08:35.
                      О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                      Коментар


                      • #56
                        От: Какво ще стане ако си махна амортисьорите?

                        Неправилни амове....? Дайте пример за правилни меко возещи най хубаво с линк.

                        Коментар


                        • #57
                          От: Какво ще стане ако си махна амортисьорите?

                          Първоначално публикуван от cerebral Преглед на мнение
                          Неправилни амове....? Дайте пример за правилни меко возещи най хубаво с линк.
                          Дефинирай "меко возещи". Щото ми се струва че представата за комфорт на всеки е различна.

                          А и ако иде реч за самурай или друго от тоя калибър, мекото возене е само добро пожелание. Дадености, кво да правиш. Пък и на ресори... Вземи си някакви настройваеми и си ги тунинговай само за теб. Лошото е че обикновено е скъпо удоволствие.

                          Иначе правилни - вземи си маслени, предвидени за самурай, от известен производител. Поразрови из форумите (чуждите) кой какво ползва, и така.

                          Филма с амортисьорите е дълъг и с неизвестен край. Но затова пък високобюджетен, ако искаш да изстискаш всичко възможно.
                          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                          Коментар


                          • #58
                            Re: Какво ще стане ако си махна амортисьорите?

                            Ако търсиш комфортно возене, най-добре да смениш колата с по-голяма.
                            Самурай и комфорт звучи като "военна интелигентност".
                            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                            Коментар


                            • #59
                              От: Какво ще стане ако си махна амортисьорите?

                              Първоначално публикуван от cerebral Преглед на мнение
                              Неправилни амове....? Дайте пример за правилни меко возещи най хубаво с линк.
                              Незная точно колко меко искаш да те вози, но ако си нов самураяджия и търсиш нещо аналогично на лек автомобил, просто забрави. Къса база на ресор-пуканка в тиган.
                              Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                              Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                              В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                              Коментар


                              • #60
                                От: Какво ще стане ако си махна амортисьорите?

                                Първоначално публикуван от cerebral Преглед на мнение
                                Неправилни амове....? Дайте пример за правилни меко возещи най хубаво с линк.
                                Не съм се качвал на Самурай от 7-8 години, та ми е малко трудно да дам конкретен пример.
                                Помня, че последно остната с някакво газово Токико (между другото - има 2 размера с малка разлика в дължината, внимавай със смените, че стават бели), но какво точно - нямам спомен. В интерес на истината, държеше се доста добре с тях ... като за Самурай.
                                Мекото возене го забрави, той Самчо по-принцип не е от най-комфортните коли. Но пък другата ми кола по него време беше CRX и не ми правеше особено впечатление
                                О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X