Много се изписа във форума за различните изобретения, чрез които можем да оптимизираме разхода на гориво и пестене на енергия. Повечето от тях бяха брутално отречени от „разбирачите“, но аз съвсем не съм съгласен с тях. И съм сигурен, че много колеги ще ме подкрепят
Убеден съм, че ако по въпроса се подходи разумно и комплексно резултатите ще надхвърлят очакванията.
Започвам с т.нар. генератори на браунов газ.
Всички недостатъци изложени относно тези устройства (както ги наричате балбукатори) не са съвсем точни, а и много лесно могат да се отстранят.
Харчели повече ел. енергия от колкото е енергията на "избълбукания" газ.
Това се избягва ако на захранването се постави устройство за икономия на ток. Тези устройства са доста популярни в бита. Намаляват консумацията на електроенергия без това да се отразява на ефективността на консуматорите. Даже някъде във форума имаше писано за тях. Популярни са за AC220 V, но всеки що годе грамотен електротехник може да го преправи на DC12V. Това ще увеличи ефективността поне с още 30%.
С това устройство алтернатора може да стане безпредметен ако на покрива се монтира най-обикновен фотоволтаик. Ако се поразтърси в нета могат да се намерят, на доста добра цена, много ефективни с добри показатели дори и на улично осветление и на лунна светлина.
Електорлита на акомулатора се третира с добавка за удължаване живота на акумулатора. Предлагат се под формата на таблетки. Допълнителен ефект е, че се увеличава на капацитета до 2-3 пъти.
Последствията от повишаването на температурата на горене в двигателя се избягват като в маслото се добави Универсален модификатор. Доста е популярен, даже преди години го рекламираха по телевизията. Върши чудесна работа. Удължава живота на двигателя от 5 до 8 пъти. Освен това намалявайки триенето повишава ефективността с още около 10-15%. Ппепоръчва се при изполване на устройството за браунов газ да се сложи двойно или тройно по голяма доза от нормалното. Също така е хубаво от него да се добави и в скоростната кутия, диференциалите, както и в греста за лагерите на главините. Намалява триенето и повишава ефективнистта с още 3-4%, както и живота на тези агрегати до няколко пъти.
Освен това за подобрение на охлаждането на двигателя съществуват добавки за антифриза, които ускоряват нормализирането на температутата, до степен, че вентилатора на радиятора става излишен, защото термостата почти не се отваря.
Някои използват тази добавка, в съотношение 1 капка на 20 литра вода, за течността на чистачките и по този начин тя потдържа постоянна температута от 14градуса независимо от околната. Дори на базата на тази добавка са разработени и климатици със съвсем елементарно устройство.
Има и още...
Убеден съм, че ако по въпроса се подходи разумно и комплексно резултатите ще надхвърлят очакванията.
Започвам с т.нар. генератори на браунов газ.
Всички недостатъци изложени относно тези устройства (както ги наричате балбукатори) не са съвсем точни, а и много лесно могат да се отстранят.
Харчели повече ел. енергия от колкото е енергията на "избълбукания" газ.
Това се избягва ако на захранването се постави устройство за икономия на ток. Тези устройства са доста популярни в бита. Намаляват консумацията на електроенергия без това да се отразява на ефективността на консуматорите. Даже някъде във форума имаше писано за тях. Популярни са за AC220 V, но всеки що годе грамотен електротехник може да го преправи на DC12V. Това ще увеличи ефективността поне с още 30%.
С това устройство алтернатора може да стане безпредметен ако на покрива се монтира най-обикновен фотоволтаик. Ако се поразтърси в нета могат да се намерят, на доста добра цена, много ефективни с добри показатели дори и на улично осветление и на лунна светлина.
Електорлита на акомулатора се третира с добавка за удължаване живота на акумулатора. Предлагат се под формата на таблетки. Допълнителен ефект е, че се увеличава на капацитета до 2-3 пъти.
Последствията от повишаването на температурата на горене в двигателя се избягват като в маслото се добави Универсален модификатор. Доста е популярен, даже преди години го рекламираха по телевизията. Върши чудесна работа. Удължава живота на двигателя от 5 до 8 пъти. Освен това намалявайки триенето повишава ефективността с още около 10-15%. Ппепоръчва се при изполване на устройството за браунов газ да се сложи двойно или тройно по голяма доза от нормалното. Също така е хубаво от него да се добави и в скоростната кутия, диференциалите, както и в греста за лагерите на главините. Намалява триенето и повишава ефективнистта с още 3-4%, както и живота на тези агрегати до няколко пъти.
Освен това за подобрение на охлаждането на двигателя съществуват добавки за антифриза, които ускоряват нормализирането на температутата, до степен, че вентилатора на радиятора става излишен, защото термостата почти не се отваря.
Някои използват тази добавка, в съотношение 1 капка на 20 литра вода, за течността на чистачките и по този начин тя потдържа постоянна температута от 14градуса независимо от околната. Дори на базата на тази добавка са разработени и климатици със съвсем елементарно устройство.
Има и още...
Коментар