Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Повече да не съм чул, че УАЗ-фургон не бил безопасен!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Повече да не съм чул, че УАЗ-фургон не бил безопасен!

    http://auto.fishki.net/comment.php?id=98248

  • #2
    От: Повече да не съм чул, че УАЗ-фургон не бил безопасен!

    Да ама с катапулт са само по-новите модификации. Старите нямат...
    Не чета коментари и не отговарям на такива.

    И коментаторите...

    Коментар


    • #3
      От: Повече да не съм чул, че УАЗ-фургон не бил безопасен!

      Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
      Да ама с катапулт са само по-новите модификации. Старите нямат...
      И старите имат, даже датчикът е по-чувствителен. Вратата се отваря и от по-голяма неравност на пътя, няма нужда от удар с друго ППС.

      Коментар


      • #4
        От: Повече да не съм чул, че УАЗ-фургон не бил безопасен!

        Не мисля , че тази УАЗ-ка ако беше поддържана поне малко (не само на външен вид) е щяло да
        се случи това нещо ...


        Поздрави !
        Москвич 408 , оня бежовия с четирите фара !
        42°41'3.72"N 23°14'6.45"E

        Коментар


        • #5
          От: Повече да не съм чул, че УАЗ-фургон не бил безопасен!

          Интересното е, че водача кара без каска мислех, че са задължителни за тези МПС. :-)
          Т5
          Crossrunner

          Коментар


          • #6
            От: Повече да не съм чул, че УАЗ-фургон не бил безопасен!

            Първоначално публикуван от Димитър Парталин Преглед на мнение
            Не мисля , че тази УАЗ-ка ако беше поддържана поне малко (не само на външен вид) е щяло да
            се случи това нещо ...


            Поздрави !
            И какво точно може да се поддържа на една УАЗка така, че да не се обърне и да не се отвори вратата при такъв удар? И чисто нова ще го направи. Вратата се държи на две панти и клинов език на бравата. За да не се отвори, деформацията на предната колонка трябва да е под 5мм, а не да се насуче кабината. Обръщането е въпрос на разпределение на маси и няма нищо общо с поддръжката.

            Коментар


            • #7
              От: Повече да не съм чул, че УАЗ-фургон не бил безопасен!

              Егати късмета извади този! Голям късметлия как изкочи само...
              LZ1ZAH

              Коментар


              • #8
                От: Повече да не съм чул, че УАЗ-фургон не бил безопасен!

                На нас пък ни се изсулиха две прасета по 150 кг на едно нагорнище в гората.Плъзнаха се по пода ,натиснаха задните врати и ги отвориха.После познайте как се качват прасета на баир в Уазка.
                МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

                Коментар


                • #9
                  От: Повече да не съм чул, че УАЗ-фургон не бил безопасен!

                  Като се сетя, че съм провеждал нееднократно тестове за максимална скорост на баш такава машина, се убеждавам, че не съм бил много наред с разсъдъка. Фрапиращ случай имах с една такава буханка, съхранявана в резерва. Тествам я аз за максимална скорост, междувременно пооправяме разни дреболии, които са се развалили от дългото стоене(разни маркучи на спирачки, помпа на съединителя и др). И мотаейки се под нея в канала, съвсем случайно откривам причината за сравнително големия луфт на волана– гайката на единия ябълковиден болт на щангата от хебела, се държеше буквално на три резби и се въртеше на ръка... А преди това я тествах до към 110-115км/ч(нещо не вървеше баш)....За невървящи като тази си имахме и наклонени участъци за експерименти.
                  Наскоро гледах във Форума един клип за състезаващи се военни камиони...Е, чак с камиони не сме се състезавали(че май само аз ги подкарвах по-сериозно там), ама с УАЗки фургон и джипка сме си поиграли на воля. За щастие сме останали живи и здрави.
                  Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                  Коментар


                  • #10
                    От: Повече да не съм чул, че УАЗ-фургон не бил безопасен!

                    Ехе, тази да не е била някаква спортна версия.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Повече да не съм чул, че УАЗ-фургон не бил безопасен!

                      В първия момент докато гледах снимките,предположих,че този чевек се е изсухлил от задните врати на буханката.Но при последващите повторения на видеото като го видях,че падна от дясната врата и как буханката за малко не го премаза.........просто голям късметлия.Трябва да коли курбан на този ден!

                      Коментар


                      • #12
                        От: Повече да не съм чул, че УАЗ-фургон не бил безопасен!

                        Имат ли колани тия машини?
                        Публикувайте отговор

                        Коментар


                        • #13
                          От: Повече да не съм чул, че УАЗ-фургон не бил безопасен!

                          Първоначално публикуван от p-pleven Преглед на мнение
                          Имат ли колани тия машини?
                          Не!
                          0осем9осем7шест0осем7едно
                          Миро

                          Коментар


                          • #14
                            От: Повече да не съм чул, че УАЗ-фургон не бил безопасен!

                            Това момче живее втори живот и вече има два рождени дни, Няма такъв Късмет!

                            Коментар


                            • #15
                              От: Повече да не съм чул, че УАЗ-фургон не бил безопасен!

                              Ха това е малко търкаляне. Преди петнаисетина години мои колеги се търкаляха четири пъти през таван. Вътре бяха 6 човека. Никой не беше изпаднал от вратите на буханката. Имаше само един счупен крак. После и сменихме купето на машината и си работи до бракуването. По окачване и ходова част всичко беше здраво.
                              На нас клиренс ни трябва , не скорост

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X