Австралийски подводен туроператор установи, че белите акули най-много си падат по хард-рока на бандата AC/DC, предаде ЮПИ.
Любими хитове на огромните морски хищници са незабравимите "Shook Me All Night long" и "Back in Black", които вдигат на крака хиляди фенове по време на концертните турнета на бандата.
Необичайните музикални предпочитания на голямата бяла акула открил Мат Уолър, подводен туроператор в Южна Австралия. Той монтирал високоговорители край металните клетки, в които се спускат туристите аквалангисти, за да се срещнат с океанските убийци.
Така гигантските риби чули целия актуален австралийски хитпарад, без да реагират особено. Но когато случайно прозвучали AC/DC, акулите започнали да се пулят и да притискат носове във високоговорителите, допълва БТА. След като налучкал правилния репертоар, Уолър започнал да тества акулите изключително с хитове на AC/DC.
Те особено оценили споменатите в началото две хард-рок класики.
"Акулите нямат уши, нe притежават дълги коси и не куфеят като повечето хеви метъл фенове, но това не им пречи да харесват яката музика" - заяви възторжено Мат Уолър.
Според него морските хищници реагират на ниските честоти, особено ярко изразени в ритмовата секция на хард рок бандите.
Сега австралийският туроператор смята да пробва животните на "Лед Цепелин", но по-младите клиенти настояват експерименти да бъдат проведени и с по-актуални банди от калибъра на "Уайт страйпс" и "Улфмадър".
Компанията на Мат Уолър "Адвенчър бей чартърс" е единствената в света, която привлича акули за срещи с туристи с музика, а не със стръв.
Любими хитове на огромните морски хищници са незабравимите "Shook Me All Night long" и "Back in Black", които вдигат на крака хиляди фенове по време на концертните турнета на бандата.
Необичайните музикални предпочитания на голямата бяла акула открил Мат Уолър, подводен туроператор в Южна Австралия. Той монтирал високоговорители край металните клетки, в които се спускат туристите аквалангисти, за да се срещнат с океанските убийци.
Така гигантските риби чули целия актуален австралийски хитпарад, без да реагират особено. Но когато случайно прозвучали AC/DC, акулите започнали да се пулят и да притискат носове във високоговорителите, допълва БТА. След като налучкал правилния репертоар, Уолър започнал да тества акулите изключително с хитове на AC/DC.
Те особено оценили споменатите в началото две хард-рок класики.
"Акулите нямат уши, нe притежават дълги коси и не куфеят като повечето хеви метъл фенове, но това не им пречи да харесват яката музика" - заяви възторжено Мат Уолър.
Според него морските хищници реагират на ниските честоти, особено ярко изразени в ритмовата секция на хард рок бандите.
Сега австралийският туроператор смята да пробва животните на "Лед Цепелин", но по-младите клиенти настояват експерименти да бъдат проведени и с по-актуални банди от калибъра на "Уайт страйпс" и "Улфмадър".
Компанията на Мат Уолър "Адвенчър бей чартърс" е единствената в света, която привлича акули за срещи с туристи с музика, а не със стръв.

Коментар