Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Водород от електролизна клетка в дизелов двигател

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Водород от електролизна клетка в дизелов двигател

    Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
    По никакъв, но това е едно от малкото обяснения с които може да ти бъде продадена "хай-тек платка" или схема... Другото обяснение е с резонанса на молекулата на водата. В зависимост какво четеш, се срещат всякакви честоти и модулации. Интересното е, че олигофрените измислили и произвеждащи микровълновите печки, не знаят за тия честоти и ползват единствено "скучната" 2.4GHz. Вероятно я предпочитат, тъй като там могат да хванат уайлез или блутуут.
    В моите "вестници" пише, че всяко преобразуване плюска КПД
    От друга страна, преди 15тина дена ми се обади един познат, (интелигентен човек и грамотен механик, но малко на "вие" с тоците и жиците) който си беше купил "уред за икономия на ток - легално" от Метро, за да направим няколко замервания доколко е ефикасен... Наложи се наистина да мерим, за да се убеди, че просто се е набутал. Причината: някакви "специалисти" така го бяха зарибили с въпросните "хай-тек схеми" и "импулсни разпределения", че човека им повярвал. След като огромна търговска верига като Метро може да се занимава с откровено мошеничество, що пък дребните риби да стоят на сухо?

    Доколкото изобщо си спомням нещо от химията, единствения начин да си спестиш малко енергия при дисоцииране е употребата на подходящ катализатор.
    О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

    Коментар


    • #17
      От: Водород от електролизна клетка в дизелов двигател

      Аз за мен съм си убеден, че много неща не знаем за Вселената. Законът за запазване си е ясен. Но има хитрини, които могат да направят живота ни по-лесен. Работата е друга - едни хора спекулират с тия неща. И приравняват прохождаща наука с шарлатанство.
      Гледай "Who killed the electric car", преведен в kolibka.com. Ачик-ачик се подтискат най-нормални технологии, само и само да не се промени статуквото.

      Коментар


      • #18
        От: Водород от електролизна клетка в дизелов двигател

        Първоначално публикуван от Rabin Преглед на мнение
        Аз за мен съм си убеден, че много неща не знаем за Вселената. Законът за запазване си е ясен. Но има хитрини, които могат да направят живота ни по-лесен. Работата е друга - едни хора спекулират с тия неща. И приравняват прохождаща наука с шарлатанство.
        Гледай "Who killed the electric car", преведен в kolibka.com. Ачик-ачик се подтискат най-нормални технологии, само и само да не се промени статуквото.
        Забелязал съм, че в много случаи препоръчваш да гледаме нещо от колибката. Но пък доста хора нямат време. За това да помоля да обясните на две, на три кой и как уби електрическия автомобил. Защо-знаем, но ми е интересно как. И кой е създал филма, с какви средства и цели?
        Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

        "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

        Коментар


        • #19
          От: Водород от електролизна клетка в дизелов двигател

          Никой не е убил нито електрическия, нито водородния, или какъвто и да е друг автомобил. Просто технологиите, въпреки бурното си развитие, изостават от щенията ни... За някои от тези разработки е въпрос на време, да навлязат масово, за други, пак въпрос на време, да ги забравим....
          Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
          Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

          Коментар


          • #20
            От: Водород от електролизна клетка в дизелов двигател

            Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
            Забелязал съм, че в много случаи препоръчваш да гледаме нещо от колибката. Но пък доста хора нямат време. За това да помоля да обясните на две, на три кой и как уби електрическия автомобил. Защо-знаем, но ми е интересно как. И кой е създал филма, с какви средства и цели?
            Филмът не дава заключение кой и защо. Бруталното е, че ти продават ел. кола, плащаш си я, и идват да ти я вземат. Дали целият филм е лъжа - няма как да разбера. Наистина всичко е много странно, няма как да обясня с 2 думи.
            http://kolibka.com/bg_sub/Who.Killed...-KAMENiTZA.srt
            това са субтитрите, може да погледнеш набързо за к'во иде реч.

            Коментар


            • #21
              От: Водород от електролизна клетка в дизелов двигател

              Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
              Доколкото изобщо си спомням нещо от химията, единствения начин да си спестиш малко енергия при дисоцииране е употребата на подходящ катализатор.
              Катализаторът променя само скоростта на процеса. Енергийният разход/добив от процеса е все същият.

              Първоначално публикуван от Rabin Преглед на мнение
              Но има хитрини, които могат да направят живота ни по-лесен.
              Конспиративните теории не са от тях.

              Първоначално публикуван от Rabin Преглед на мнение
              Филмът не дава заключение кой и защо. Бруталното е, че ти продават ел. кола, плащаш си я, и идват да ти я вземат.
              Рабин, това са борби за субсидии. Брутално е, ама е нищо в сравнение със нашия САПАРД.

              Коментар


              • #22
                От: Водород от електролизна клетка в дизелов двигател

                Първоначално публикуван от Rabin Преглед на мнение
                Филмът не дава заключение кой и защо. Бруталното е, че ти продават ел. кола, плащаш си я, и идват да ти я вземат. Дали целият филм е лъжа - няма как да разбера. Наистина всичко е много странно, няма как да обясня с 2 думи.
                http://kolibka.com/bg_sub/Who.Killed...-KAMENiTZA.srt
                това са субтитрите, може да погледнеш набързо за к'во иде реч.
                Прочетох го, но филма не съм гледал. Но това си е за нова, отделна тема. Би трябвало да има инфо в нета. Лошото е, че не се оправям с чуждите езици.
                Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                Коментар


                • #23
                  От: Водород от електролизна клетка в дизелов двигател

                  Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                  Прочетох го, но филма не съм гледал. Но това си е за нова, отделна тема. Би трябвало да има инфо в нета. Лошото е, че не се оправям с чуждите езици.
                  Данни не е като да няма - например във Уикито. Хубаво е да се обърне внимание на техническите параметри на автомобила и на годината му на производство.
                  Не чета коментари и не отговарям на такива.

                  И коментаторите...

                  Коментар


                  • #24
                    От: Водород от електролизна клетка в дизелов двигател

                    Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                    Данни не е като да няма - например във Уикито. Хубаво е да се обърне внимание на техническите параметри на автомобила и на годината му на производство.
                    Да де ама като
                    Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                    ...не се оправям с чуждите езици.
                    Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                    "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                    Коментар


                    • #25
                      От: Водород от електролизна клетка в дизелов двигател

                      Накратко, не трябва да се взима на сериозно всяка сълзлива пропаганда, която се среща из интернет. Когато хората са плащали въпросните електромобили са подписвали и договор, че компанията ще си ги вземе след три години (съответно и цената е била съобразена с това, както и поддръжката). Експериментален модел. Накрая компанията тегли чертата, че с тогавашното ниво на технологиите е възможно да се направи електромобил, но производството и поддръжката излизат прекалено скъпи при тогавашните икономически условия, за да могат, да се наложат на пазара. Пробва се и да се изкрънкат субсидии (а може би това е била и началната цел), но по ред причини те са отказани.
                      Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Водород от електролизна клетка в дизелов двигател

                        Първоначално публикуван от Тодор (Zaarin) Преглед на мнение
                        Накратко, не трябва да се взима на сериозно всяка сълзлива пропаганда, която се среща из интернет. Когато хората са плащали въпросните електромобили са подписвали и договор, че компанията ще си ги вземе след три години (съответно и цената е била съобразена с това, както и поддръжката). ...
                        Ами що не са им оставили колите? Гледа ли внимателно филма, не е само до GM.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Водород от електролизна клетка в дизелов двигател

                          Първоначално публикуван от Rabin Преглед на мнение
                          Ами що не са им оставили колите?
                          За да приключат офанзивата без по-нататъшни загуби.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Водород от електролизна клетка в дизелов двигател

                            Първоначално публикуван от Rabin Преглед на мнение
                            Ами що не са им оставили колите? Гледа ли внимателно филма, не е само до GM.
                            Ще ми се да мога да кажа "нека обясня веднъж за винаги", но не смея да се надявам до толкова. Тъй че - нека обясня съвсем схематично за този случай.

                            Престанете да кълвете на такива филмчета. Или - ако ще ги гледата - компенсирайте всяко филмче с едно филмче където се веят щатски знаменца, и добри американци помагат на бедни афганистанчета в дълбоките планини, хранят ги с шоколадче, ваксинират ги и си играят с тях, усмихвайки се лъчезарно и махайки заедно с ръчичка. Просто двата типа филми са еднакво отдалечени от истината. Ако гледате само единия тип, ще сте точно толкова заблудени колкото ако гледате само другия тип филми.

                            Въпросната електрическа кола на GM беше пилотен проект. Пилотен проект означава на подбрана група хора да се даде някакъв продукт при дадени условия.

                            Въпросните условия включваха плащането на лизинг. За разлика от Европа, в САЩ "Лизинг" означава "дългосрочно даване под наем". Взимаш колата, плащаш дадена сума на месец, на края на лизинговия период (типично - три години) - имаш избор да откупиш колата на предварително уговорена цена, или да я върнеш.

                            Конкретно при EV, за 800 коли GM бяха инвестирали над милиард. Близко до акъла е че остатъчната цена върху 1250000$ (единична цена на колата) е доста висока. Не вярвам всичките тия 800 души да са предложили разликата в цената Май е имало предложение за 1900000$ за ВСИЧКИ коли. Мерси но не мерси

                            Причината голяма фирма като GM да не се съгласи да продаде колите на ПОТРЕБИТЕЛИТЕ (не на СОБСТВЕНИЦИТЕ, понеже те никога не са ги притежавали) им са няколко, много прости, и много американски. Противно на очакваното, в САЩ има закони. Че се и спазват. Част от тези закони гласят че производителят е ДЛЪЖЕН да предлага резервни части за автомобилите си в срок от Х години след датата на производство.

                            Оставянето на въпросната флота експериментални автомобили в ръцете на потенциалните собственици е тиктакаща бомба със закъснител за GM. Днес им дават колите и всичко е цветя и рози, утре като почнат да се чупят и ще почнат съдебни дела "ама що нямате части". Без да броим че половината избранници бяха известни личности, звезди и прочее, които могат медийно да вкарат GM в миша дупка ако решат.

                            Толкова за "защо не им дадоха колите". А "защо спряха проекта" е изключително просто, края на пробния период съвпадна с исторически ниски цени на петрола, и наливането на пари в подобно куцо пате щеше да е чиста проба глупост.

                            Та толкова за филмчетата от колибката. Не че нещо, но като гледам какви филмчета нон стоп се препоръчват от там, нещата ми се виждат малко тенденциозни. Всяка монета си има и обратна страна.
                            Издъних се на Тюринг теста

                            Коментар


                            • #29
                              От: Водород от електролизна клетка в дизелов двигател

                              Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
                              ...
                              Та толкова за филмчетата от колибката. Не че нещо, но като гледам какви филмчета нон стоп се препоръчват от там, нещата ми се виждат малко тенденциозни. Всяка монета си има и обратна страна.
                              Има логика в казаното от теб. Лично аз не бих се наел да кажа кое е правилното заключение, шепа хора знаят със сигурност.
                              За ел. кола - изключая акумулатора - такава има в пъти по-малко чаркове за поддръжка, респ. части за нея. Двустепенна скоростна кутия. Дори двигателят е асинхронен, т.е. ротор виси на 2 лагера, даже и четки няма. И дебела електроника се занимава с оборотите му. Няма клапани, няма масло на 10к км, няма филтри, няма антифриз. Колко е рентабилна ел. кола - нямам идея дори за себе си.
                              В отговор на това дето го цитирах от твоя пост - в колибката има филми за всеки вкус. Цитирам нея, филмите ги има по много навсякъде, но колибката не изисква торент клиент или регистрация. Макс. лесно се тегли. Та, например поредицата "Космос" на Карл Сейгън е класика. А преживе и той е бил критикуван яростно. Особено заради изявленията му, че в ядрената война няма победител. Мога да дам много други примери за филми-класика, мисля че не е нужно. Не само, че далеч не всички са тенденциозни... Честно казано нито ще седна да чета математиката на струнната теория, нито ще си построя телескоп. Получавам на тепсия сдъвкан матр'ял за размисъл, доволен съм. Изводи не правя, само инфо.
                              Алтернативата е да гледам ефирните сапунки, които са накупили по трите телевизии (извън СФ нямам кабелна). Това бил харесвал народецът, казаха си го направо!

                              За хамериката ти ще кажеш. Но над София има кафяв смог, с нож да го режеш. Който реализира практически използваема непушеща кола - заслужава най-висока благодарност от целокупното лумпенизирано, цапащо човечество!
                              А какво ви е нужно - ще видите в рекламите след малко, не сменяйте канала!
                              Последно редактирано от Rabin; 10-08-10, 23:38.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Водород от електролизна клетка в дизелов двигател

                                Рабин, спрял съм почти всякакви филми, включително и от нета. Не, щото съм света вода ненапита и боря пиратството (хаха), просто ми е писнало от бози и глупости. За телевизия и сериали не говоря изобщо. Дори и четивото ми напоследък е ограничено предимно до справочници, учебници и тук-там някое фентъзи за разтуха (последното, което наистина ми напълни душата, беше "Морето на троловете").
                                Целокупното лумпенизирано население иска Гоуф или баварка или Астричка, по възможност с права бурия от мАторя до задната броня, която да се чува поне на 8 преки. Не му дреме за нивото на окисите и двуокисите.
                                Детенце е нещо болничко и имало 15 алергии преди да се роди - тъпчи с антибиотици и да не ти дреме, нали живеем у Градо (градът е по избор, не се отнася само за София). Толкова по темата за населението, че ще започна да се паля.

                                Вервай ми, ако ВСИЧКИ автомобили минат сериозен, ама наистина сериозен преглед и се измисли начин да се избегне шикалкавенето и всичко, което не отговаря на нормите бъде спряно от движение, замърсяването ще намалее с поне 30%. Ако след това същата процедура се направи и с шофьорите, отидоха още 20тина процента. Утопия.

                                @Гоблин: Нещо, което съвсем встрани от темата: На няколко пъти вече чета как обясняваш разни такива "казуси" с хАмериката и направо се изкушавам да питам за Зона51. Не се бъзикам, просто се кефя как излагаш нещата.
                                О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X