Мод: всяка нова тема, която предлага поставяне на електролизни клетки в автомобила с цел икономия, ще се озове в този раздел. Поне, докато НС не гласува необходимите поправки в закона за запазване на енергията. Едно е да нямаме цензура, друго е да нямаме елементарна хигиена.
Колеги какво става, да не съм обидил някой.
Няма ли някой да сподели виждането си по въпроса.
От доста време се занимавам със нестандартни паботи. Има още един начин за икономия на гориво. Подаване на водород в ДВГ.
Водорода се получава от водна клетка, която чрез електролиза на водата разкъсва водната молекула на водород и кислород.
Проблема с водорода е , натрупването му в резервоар което е доста опасно, и за това полученото количество водород се вкарва в ДВГ-то.
Правени са много тестове и изпитания на горенето на водород като добавка.
Ако се подава 3-6%водород към гориво въздушната смес икономията на гориво е от порядъка на 20 до 50% икономия.
Сложната част идва от там, че КПД-то на електролизерите е много ниско и захранването им е ограничено в рамките на 12в за колите.
Ако се вземе от алтернатора 12в 60А за захранване на електролизера ще получим добро количество Браунов газ, НО ще натоварим двигателя с магнитната спирачка на алтернатора. Решение за сега има, да се подава честотно захранване на клетката, като по този начин се рзтовари малко алтернатора.
Другият проблем с подръжката на електролизера е през зимата. Във водата не може да се сипе антифриз, защото той има много фракции които са много проводими и се получават много утайки.
Колеги какво става, да не съм обидил някой.
Няма ли някой да сподели виждането си по въпроса.
От доста време се занимавам със нестандартни паботи. Има още един начин за икономия на гориво. Подаване на водород в ДВГ.
Водорода се получава от водна клетка, която чрез електролиза на водата разкъсва водната молекула на водород и кислород.
Проблема с водорода е , натрупването му в резервоар което е доста опасно, и за това полученото количество водород се вкарва в ДВГ-то.
Правени са много тестове и изпитания на горенето на водород като добавка.
Ако се подава 3-6%водород към гориво въздушната смес икономията на гориво е от порядъка на 20 до 50% икономия.
Сложната част идва от там, че КПД-то на електролизерите е много ниско и захранването им е ограничено в рамките на 12в за колите.
Ако се вземе от алтернатора 12в 60А за захранване на електролизера ще получим добро количество Браунов газ, НО ще натоварим двигателя с магнитната спирачка на алтернатора. Решение за сега има, да се подава честотно захранване на клетката, като по този начин се рзтовари малко алтернатора.
Другият проблем с подръжката на електролизера е през зимата. Във водата не може да се сипе антифриз, защото той има много фракции които са много проводими и се получават много утайки.
Коментар