От: Към управата на форума - групови отстъпки за гуми!
Приятел, има една приказка "Дяволът се крие в подробностите". Затова аз не се паля, а ти задавам конкретни въпроси, за да си изясня каква точно е схемата, за която се тупаш в гърдите. И най-вече заради това, че въпросната схема, както беше анонсирана, предвижда на практика борба с посредниците чрез извършване на посредническа дейност.
Вместо конкретни отговори получавам общи популистки локуми и опити за влизане с бутоните напред с лични обиди и зле завоалирани обвинения. Хубаво, няма да ти придирям. Колкото можеш - толкова.
Но, понеже типично по български надничаш в канчето на другите и се пишеш голям борец за човешки правдини, искам да те попитам нещо. Ти правиш телевизионни предавания, нали? Паричките за тях идват най-вече от реклами, нали така? От същите тези досадни реклами, които така дразнят повечето от нас. А, доколкото съм виждал тарифи за телевизионна реклама, цифрите там са едни мнооого дебели ...
Тези рекламни разходи фирмите как ги покриват? Ами, естествено, като ги калкулират в цената на продуктите си. Т.е. какво излиза? Всеки един човек, който си купува от съответната стока, ти плаща (косвено) И на тебе. Без някой да го е питал дали иска да ти плаща, без някой да го пита дали ти гледа предаването, дали го харесва и дали изобщо има телевизор. Но ти вероятно не намираш, че с парите, дадени за телевизионна реклама, необосновано се пълнят нечии гуши? Може би, защото става въпрос за твоите парички?
В същност, ти наистина ли си сигурен, че искаш да спестиш на търговеца "по-голямата част от парите които дава за реклама"? Я си представи, че фирмите вземат да се рекламират само в Интернет и по форумите и отсвирят телевизионната реклама. Или все пак си за по-внимателно клатене на дървото, така че да се спести само онази част, която не те касае теб?
Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов)
Преглед на мнение
Приятел, има една приказка "Дяволът се крие в подробностите". Затова аз не се паля, а ти задавам конкретни въпроси, за да си изясня каква точно е схемата, за която се тупаш в гърдите. И най-вече заради това, че въпросната схема, както беше анонсирана, предвижда на практика борба с посредниците чрез извършване на посредническа дейност.
Вместо конкретни отговори получавам общи популистки локуми и опити за влизане с бутоните напред с лични обиди и зле завоалирани обвинения. Хубаво, няма да ти придирям. Колкото можеш - толкова.
Но, понеже типично по български надничаш в канчето на другите и се пишеш голям борец за човешки правдини, искам да те попитам нещо. Ти правиш телевизионни предавания, нали? Паричките за тях идват най-вече от реклами, нали така? От същите тези досадни реклами, които така дразнят повечето от нас. А, доколкото съм виждал тарифи за телевизионна реклама, цифрите там са едни мнооого дебели ...
Тези рекламни разходи фирмите как ги покриват? Ами, естествено, като ги калкулират в цената на продуктите си. Т.е. какво излиза? Всеки един човек, който си купува от съответната стока, ти плаща (косвено) И на тебе. Без някой да го е питал дали иска да ти плаща, без някой да го пита дали ти гледа предаването, дали го харесва и дали изобщо има телевизор. Но ти вероятно не намираш, че с парите, дадени за телевизионна реклама, необосновано се пълнят нечии гуши? Може би, защото става въпрос за твоите парички?
В същност, ти наистина ли си сигурен, че искаш да спестиш на търговеца "по-голямата част от парите които дава за реклама"? Я си представи, че фирмите вземат да се рекламират само в Интернет и по форумите и отсвирят телевизионната реклама. Или все пак си за по-внимателно клатене на дървото, така че да се спести само онази част, която не те касае теб?
Коментар