Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Теглене в Сърбия

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Сърбите искат пълномощно за минаване с чужда кола, понякога с рушвет си затварят очите.
    Моят съвет е, потърси някой, който внася коли с тия бусовете с платформи и ремаркета - от Германия взимат по около 500 евро на кола, разстояние 1500-1800км...при теб едва ли ще е над 150-200 евро.

    ПП: Приятел с платформа още по-добре и по-евтино.
    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

    Коментар


    • #17
      Пробвай след като свалиш акумулатора да откачиш датчика. Може да влезе в сервизен режим и да те пусне да си караш.
      Ако стане ,карай с позволена скорост на предавка с около 3-4000 об/мин.
      Като прибереш колата,ако новия филтър е събарящ бюджета или чистене или с дълго свредло 12 мм да речем му правиш 3 дупки в питата.
      Последно редактирано от //Радо//; 30-12-19, 07:01.
      Sent from my Nokia s fenerche

      Коментар


      • #18
        Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
        Сърбите искат пълномощно за минаване с чужда кола, понякога с рушвет си затварят очите.
        Последните 6-7 години съм минавал поне 20-30 пъти, никога не са искали пълномощно. Преди да, искаха.
        יעבור
        «И това ще мине»

        Коментар


        • cecoa1
          cecoa1 коментира
          Редактиране на коментар
          Преди три години, на мой приятел с моя кола му искаха. Може да е било инцидентно...

      • #19
        Първоначално публикуван от //Радо// Преглед на мнение
        Пробвай след като свалиш акумулатора да откачиш датчика. Може да влезе в сервизен режим и да те пусне да си караш.
        Ако стане ,карай с позволена скорост на предавка с около 3-4000 об/мин.
        Като прибереш колата,ако новия филтър е събарящ бюджета или чистене или с дълго свредло 12 мм да речем му правиш 3 дупки в питата.
        Кой датчик, за диференциално налягане ли? Тя и сега ме пуска да карам в сервизен режим, притеснява ме ако се задръсти тотално да не вземе да гасне.

        Коментар


        • #20
          Да.
          Ми карай. На високи обороти и ниска предавка.
          Sent from my Nokia s fenerche

          Коментар


          • #21
            Първоначално публикуван от jja Преглед на мнение

            А за какво рушвет? Тегленето е изглежда законно в Сърбия. Или не?
            За тесленето така и не разбрах дали е законно или не, просто като те гепят да се теглиш и си българин почва един цирк състърсене на проблеми и заплахи със съд и висене цял ден в районното.... и накрая ти писва и вадиш 10 евро.

            0-

            Коментар


            • #22
              Първоначално публикуван от jja Преглед на мнение

              Кой датчик, за диференциално налягане ли? Тя и сега ме пуска да карам в сервизен режим, притеснява ме ако се задръсти тотално да не вземе да гасне.
              Има вероятност сензорът за диференциално налягане да е пълен с вода , или проблем по куплунга
              Тия филтри се прочистват с магистрално каране
              Самопочистването е за градско
              С орязана мощност ще те прибере , а тук ще си намериш дребната повреда
              Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

              Коментар


              • #23
                Първоначално публикуван от badboy86 Преглед на мнение

                За тесленето така и не разбрах дали е законно или не, просто като те гепят да се теглиш и си българин почва един цирк състърсене на проблеми и заплахи със съд и висене цял ден в районното.... и накрая ти писва и вадиш 10 евро.
                Намерих тамошния ЗДВП. Тегленето е законно, със скорост до 40км/ч, въже от 3 до 5 метра, пуснати аварийни светлини на двата автомобила и триъгълници закачени отпред и отзад на композицията. Нощем трябва да има постоянна сигнална светлина (жълта лампа може би). По магистрала е позволено до първи изход да се тегли.

                За заяждането е ясно че ще има. То българските полицаи ще ти се пробват какво остава в Сърбия.

                Коментар


                • #24
                  Благодаря на всички колеги които се включиха с информация. Прибрах се успешно на ход. С мен имаше втора кола за бекъп ако закъсам но не се наложи.

                  Преди да тръгна сипах това https://www.wynns.eu/product/diesel-...ilter-cleaner/ . Интересния момент е, че след 250км с тази добавка нещата се оправиха напълно. Започнах от положение, в което на свободни обороти имаше 3.3 бара диференциално налягане на ДПФ-а, а при скорост 100 варираше от 16 до 20 бара. След тези километри стойностите станаха 0.3 и 3-4. Изчистих грешките, колата излезе от авариен режим и тръгна нормално.

                  Подозрението е ми е че проблема е дошъл от кофти гориво. Бях допълнил половин резервоар Екто нафта от Лукойл точно преди да стане това. Никога не съм слагал такава преди и ми направи впечатление веднага че колата харчи повече. До запушването минах 300км и стрелката от макс отиде на 1/2. Нормално би трябвало да са 450 за да стигне до там. И запушването беше веднага на 140%, нямаше междинното предупреждение за 80%.

                  Коментар


                  • I.Stoyanov
                    I.Stoyanov коментира
                    Редактиране на коментар
                    Тези 20 бара реални ли са , че нещо множко ми се вижда

                • #25
                  Провери си нивото на двиг.масло,маздите имат навика да го повишават при проблем с дпф-а.
                  897237999

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X