Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Обем на списание OFF ROAD BG

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Обем на списание OFF ROAD BG

    Доволни ли сте от обема на списанието? Защото според мен е малък за месечно списание !
    220
    И сега е добре
    51.82%
    114
    50-70 стр.
    16.36%
    36
    100-120 стр.
    31.82%
    70
    Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

  • #2
    diavol koleda

    и сеаг е добре но да наамлят статиите за suv-вете и да увеличат тези за истинските off-roaderi като уаз мерцедес г нисан патрол сузуки и по спецялно техните туннинг варианти подготвени за off-road
    ДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
    тел.088четири 9едно9 4нула4
    -------------------------------------------------------

    Коментар


    • #3
      Напълно съм съгласен, че SUV статиите с малко в повече. Някак си "паркетно" изглеждат и аз се интересувам повече от истински off-road машини, аксесоари за тях, тунинги, маршрути, екипировки техники за навигация и преодоляване на препятствия. В италиянския печат (Quattroruote) успях да намеря много повече offroad неща.

      Но това не значи, че не харесвам българския OFF-ROAD ми харесва и го чакам всеки месец.

      УСПЕХ!

      Т.
      Good guys drive Land Rovers!

      Коментар


      • #4
        И аз мисля,че обема трябва да е повече. Но все пак зависи от съдържанието, защото ако ще е пълни с реклами и материали които са само за графата "разни пълнежи", то по-добре да остане така.

        Че офроуда не е масов спорт е факт, но и аз мисля че се набляга малко повече на СУВ-овете и най-вече се набляга предимно на нови такива. Няма лошо, но все пак много хора карат по-стари джипове, пък и процента им като присъствие е по-голям.

        Ако има малко повече неща за резервни части, подобрения, ремонти и FAQ секция ще е качествено по-добре. Но говоря за неща които могат да се направят И в гаражно/домашни условия. Защото когато говорим за джип, който се поддържа, ъпгрейдва и т.н. от спонсори, смисъла, идеята и всичко е вече друго...


        Поздрави!

        П.П. Все още няма нищо написано за Ленд Ровър Дифендър.... е айде де!.. )))) Това ми е най-голямата препоръка..

        Коментар


        • #5
          Мнение:

          Уважаеми приятели на офроуда,

          Аз също бих желал да видя OFF-road BG в по-голям обем и с повече материали касаещи сериозния оффроуд и машините за него. Но имайки в предвид собствения си опит от нашия портал и контактите ми със списанието съм длъжен да отбележа следните факти:

          1. Издаването на едно списание е много скъпо занятие, всеки месец трябва да се плащат заплати, наеми, авторски права, печат и т.н. и това е една солидна сума. От друга страна крайния продукт списанието трябва да се продаде и да върне вложените средства и даже в оптимистичния вариант да донесе и печалба. Така че е много важно да публикува това което неговата аудитория иска да прочете. И аз съм от вашият отбор и искам да чета само материали за преработки тунинги, яки машини и т.н. но си сложете ръка на сърцето и кажете колко такива като нас има и ако списанието е предимно с такива материали колко точно хора ще си го купят? Ами аз без преувеличение ви казвам, че ние сме една шепа хора от нашите покупки няма да може да се издържа и стенвестник.

          2. Като цяло хората и по света и у нас се насочват към SUV. Погледнете колко истински машини останаха в производствената листа на различните производители: Mercedes G (скоро го спират), LandRover Defender (до 2 години го спират), Wrangler (само някои модели) и горе долу това е (моля за извинение, ако съм пропуснал някои модел). Дори на традиционни производители като УАЗ новите им модели са твърде далече от понятието за сериозна оффроуд машина. И ако тези машини могат да се изброят на пръсти то колко страници ще ми трябват, за да напиша само имената на SUV машините в текущо производство? И това не е случайно, хората си искат SUV и това е, малцинство сме за съжаление. Всеки иска комфорт, бързина и удобство все неща малко далече от нашите машини.

          3. Много е трудно да се правят сериозни авторски материали. Всеки такъв материал изисква някои да се включи активно, да сподели нещо от собствения си опит, да се снима, пише и т.н. И тук стигаме до друг основен проблем, всички искат да четат, но никой не иска да пише, или поне да сподели нещо от опита си. Пример нашият портал, нали идеята е тук да може всеки да пише за проблемите и решенията, с които се е сблъскал, та да е от полза за другите и съответно и те да са му от полза. И какво става на практика – няколко човека са „постнали” сериозни материали, или пък са споделили нещо интересно и това е, всички други четат... Мога да ви кажа каква е статистиката – всеки ден нашият портал има най малко 800 обръщения а в определени дни и много над 1000! Хайде сега ми кажете, ако 0.1% от тези хора само напишат по нещо колко щеше да има за четене? И последен пример – пуснахме анкета за SUV на годината, освен това за 100 от всички гласували ще има и награди, я идете и вижте колко хора са гласували...

          4. Въпросът е и колко хора подкрепяме списанието? А това става по най-директния начин с абонамент. Ето в нашият електронен магазин всеки може да се абонира за списанието и то на специална промоционална цена, удобно е, ще му го носят с куриер до вкъщи и т.н. Същият ефект! - броя на абониралите се през електронния магазин е много близък на броя на гласувалите за SUV на годината...
          VPetrov.photography

          Коментар


          • #6
            Re: Мнение:

            Така, като стана въпрос за списанието аз искам да се абонирам, обаче живея в Hamburg и незнам колко пари трябва да платя и как за транспорт ? Някой ще ми каже ли?

            Коментар


            • #7
              Съгласен съм с v.petrov за следните няколко неща:

              1) Наистина повечето от нас (включвам и себе си) гледат доста консуматорски - искаме всичко най-интересно и полезно в списанието и сайта и не даваме нищо;
              2) Трудно се издържа високо ниво (каквото досега списанието показва);
              3) Не сме активни по абонамента, а предполагам голяма част от нас го търсят по будките...

              Не съм съгласен, че истинските off-road машини ще си отидат. Аз карам Land Rover Discovery 98 и новата серия LRDiscovery въобще не дава признаци на отказ от присъствие в калта и планините. Вижте и наследника на Camel Trophy - състезанието G4.

              Така, че хубаво е всеки да сподели, напише, донесе във форума личните си чувства и спомени към 4х4 си звяр, а пък модератора или администратора да реши кое е достатъчно качествено за да излезе на хартия.

              Замислил съм да напиша дълга статия за Camel Trophy.

              Апропо - успях да регистрирам правото да носим Camel Trophy на колата в КАТ и вече гордо размахваме разрешителното пред катаджиите. Те повече ни спират за да разгледат камилата от колкото да ни санкционират.

              Успех на всички творци

              Т.
              Good guys drive Land Rovers!

              Коментар


              • #8
                Здравей Админ-е,

                За почти всичко си прав, като аз от себе си бих добавил следното:

                1. Абсолютно съм съгласен, че почитателите на офроуд машини (и офроуда като занимание) са малко. Аз за съжаление съм почитател, а не притежател, но се надявам да бъда скоро такъв.. Но не са и безкрайно много собствениците на нови SUV-ове. Естествено за повечето от нас представлява интерес да се запознаят с нови модели/ технологии и т.н., но на мен например ще ми е много по-интересно да прочета за SUV или офроуд машина, която ми е в сферата на възможностите, следователно на най-засилени интереси. И за да не се съобразяват всички с мене (или такива като мене), нека да кажем, че такива (по-достъпни) машини са в порядъка на 6-7 до 20 хиляди лева. Давам конкретен пример - всякакви материали касаещи "+" и "-", и/или секция "Често задавани въпроси (или FAQ)" за Лада Нива, Нисан Патрол (Y60 и G60), Тойота Ленд Круизер (за нея имаше история, да), Ленд Ровър Дифендър, Рейндж Ровър Класик, Дискаръви, УАЗ, Сузики Самурай, G клас 460 и 461, Jeep, Паджеро и т.н. и т.н. Всички тези в повече или по-малко се намират на БГ пазара на цени от 5 до 20 бона (и над).

                2. Всички ние осъзнаваме (малко или повече) колко трудна е тази инициатива със списанието. Няма смисъл в момента да казвам колко е похвално, че има хора като Вас и списвачите на списание Off-road BG които се опитват да допринасят и да създават, това е ФАКТ. Пределно ясно е каква е финансовата и всякаква равносметка за собствениците, поне в началото. Но в крайна сметка, реалност и тъжен факт е, че повечето подобни инициативи в България са в същото положение. Затова са верните читатели и ползватели като нас! В този смисъл, ясно, че в подобно списание трябва да присъстват материали "за всички" и подобни, както и подобаващо количество реклами, които да допринасят за неговата масовост..

                3. За мене е малко непонятно как няма желаещи да пишат или да се снимат в това списание. Та аз ако имах машина, с която да се гордея щях да съм първа писта! Странно.. Аз например бих говорил или слушал часове наред за Ленд Ровър в непринуден разговор на бира например. Непринуден, защото далеч нямам тази техническа подготовка, която ти и други имате (без това да звучи като тъп комплимент). Това е и една от причините, поради която аз (а вероятно и други) повече четат отколкото да пишат във форуми. Посещавал съм и други оф-роуд (или на близка тематика) форуми в БГ уеб пространство и лично на мен ми е писнало от теми от сорта: "Ааааа, новия Лексус.... мнооооо як...", или "Само Тойота и Мерцедес Г, ма'ни ги ония боклуци..." Като само Левски оле!... Предпочитам качеството, отколкото количеството. Затова по-малко постинги, но наистина образователни и полезни са далеч по-добре отколкото 30 теми с по две мнения за глупости.. За което Ви поздравявам!

                Та да се върна на думата си. За да не голословя относно мераклийте за писане и снимане в списанието, аз лично ще им пиша на OffRoad BG и ще им предложа ако желаят и преценят да направят тест с нашия служебен Land Rover Defender 110, TD5, произведен 1999г., без никакви екстри или подобрения. Предполагам, че освен на мен, ще е интересно и на други да прочетат!

                Та така..

                Поздрави!

                П.П. Сигурен ли си, че Дифендъра го спират до две години? Потвърдено ли е някъде? Защото аз попадам само на слухове из нета..

                Коментар


                • #9
                  Insider:
                  Та да се върна на думата си. За да не голословя относно мераклийте за писане и снимане в списанието, аз лично ще им пиша на OffRoad BG и ще им предложа ако желаят и преценят да направят тест с нашия служебен Land Rover Defender 110, TD5, произведен 1999г., без никакви екстри или подобрения. Предполагам, че освен на мен, ще е интересно и на други да прочетат! Very Happy Very Happy
                  Уважаеми Insider,

                  Смятайте, че сте написали на списанието – това е и техният форум все пак. Много скоро и от сайта на списанието ще има директен линк насам. (моя е вината като отговорник по WEB технологиите за забавянето) Със списанието имаме договореност че ще си избират материали от нашият портал които да публикуват, естествено когато съдържат нещо ново и интересно като теста който ще направим например ...

                  Прегръщаме идеята с две ръце за тестовете, моля ви пратете ми като лично съобщение вашият телефон, за да се уговорим за подробностите. Да се надяваме че ще имате много последователи


                  П.П. Сигурен ли си, че Дифендъра го спират до две години? Потвърдено ли е някъде? Защото аз попадам само на слухове из нета..
                  Да сигурен съм, даже говорих и с официалния вносител по въпроса. Ще се постарая да събера максимално точна информация от първа ръка и ще публикувам специална статия по въпроса. Темата за мен е важна, защото смятам, че Defender е един от няколкото автомобили, които са носители, определители и законодатели на понятието оффроуд.


                  Turbozmej:
                  Замислил съм да напиша дълга статия за Camel Trophy.
                  Уважаеми Turbozmej,

                  Приветствам идеята, ако ви трябва каквато и да е помощ насреща съм...
                  VPetrov.photography

                  Коментар


                  • #10


                    Radva me,4e predizvikax seriozna diskusia po tozi vapros !
                    Spisanieto da se palni samo s statii za taka nare4enite "istenski off-road ma6ini " sa6to bi bilo sku4no vse pak triabva da se obrazovame za novite tendencii v djipo stroeneto,zatova triabva da se nameri niakava "zlatna" sreda. Za primer moje da se vzeme ruskoto spisanie "Club4x4" ( spored men e edno ot nai-dobrite v svetoven ma6tab tova moga da go tvardia za6toto sam aboniran za 4-5 cujdestranni spisania ) 4e v Club4x4 sa6to ima dosta statii za SUV-ove no statiite sa napraveni po interesno osven snimki iz gorite i poliata ima snimki na dvigatelite mostovete preden,zaden tova vse o6te go niama v Off-Road BG vse pak lamarinite gi gledame vseki den po ulicite Drugo otnosno "konsumatorstvoto" na spisanieto 4e nikoi ne6te da pi6e a vsi4ki da 4etat,vse pak triabva da znaem za kakvo da pi6em ! Neka redaktorite da dadat 4-5-10 temi i vseki koito ima vazmojnost,jelanie i poznanie po opredelenia vapros da napi6e kakvoto moje i redakciata da si izbere materialite koito i xaresvat i da poblikuva za da avtora kasa s bira
                    Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

                    Коментар


                    • #11
                      Обема на списанието

                      Здравейте приятели на оф-роуда!

                      Прегледах внимателно и с интерес цялата дискусия относно списанието и съм благодарен за изказаните мнения, съвети и критики.
                      Да, наистина имате право в много отношения. И за мен обема на списанието е доста малък все още. Но моля ви, имайте предвид какви финансови ресурси се хвърлят всеки месец за да излезе на пазара OFF-road BG такова, каквото го четете. И ние искаме да наблегнем повече на истинските 4х4 “зверове”, но за момента именно липсата на по-голям обем ни спира.
                      Относно SUV-овете, знаем че може би са малко много, но това е оптималният обем информация която смятаме да публикуваме и при списание с повече страници. А и все пак, вносителите на SUV у нас са сред основните ни рекламодатели и кандидат-такива.
                      Така, че спокойно, колкото по-голямо става списанието, толкова повече ще нараства информацията за истинския оф-роуд. Относно списания като “Клуб 4х4” и “Фуористрада”, ние също ги използваме за пример, но това са издания с дългогодишна традиция и на сериозни потребителски пазари.
                      Само Ви моля да имате още малко търпение, докато успеем да наберем достатъчно средства за нужното разширяване на обема.
                      Ако искате теми за писане, по-долу съм изредил няколко примерни:
                      - Международни изложения и състезания, които са малко популярни у нас
                      - Тунинговани машини и странни хибриди, като този с който бяхме на пролетния “Лов и риболов” или габровския “камион”.
                      - Непознати или слабо познати оф-роуд машини (включително военни)
                      - Практични съвети от типа “Имам Suzuki Samurai, направих му еди какви си подобрения, по еди какъв си начин, струваше ми еди колко си, намерих си частите еди къде си”.
                      Ще се радваме, ако такива материали бъдат придружени и с подходящ снимков материал.

                      Още веднъж, благодаря ви за тази дискусия. Радвам се, че списание OFF-road BG има толкова верни читатели като вас.

                      Поздрави,
                      Христомир Николов
                      (управител)

                      Коментар


                      • #12
                        не забравяите че списанието се казва offroad[англ. извън пътя] а не road[път] и няма смисъл да пишете толкова много за някакви градски коли, защото били с 4х4 ,а всъщност не мога да минат през един легнал полицай ,пък да не говорим за друго!!!
                        надявам се мнението ми да не прозвучал много остро.
                        [img]http://www.danasoft.com/sig/thedog444.jpg[/img]
                        [SIZE=3][FONT=Comic Sans MS]
                        [COLOR=Yellow] един отбор е на света[/COLOR]
                        [COLOR=Black]завинаги в нашите сърца [/COLOR]
                        [COLOR=Yellow]за нас е той религия[/COLOR]
                        [COLOR=Black] о БОТЕВ пловдив[/COLOR]
                        [COLOR=Yellow] наи-великия[/FONT][/SIZE][/COLOR]

                        Коментар


                        • #13
                          Защо всички мислят като мен
                          Първо искам да кажа: По-добре такова списание, отколкото никакво
                          Аз бих искал да видя статии за новите 4х4 машини, но не те да са преобладаващи или отекчителнодълги(идва ми наум за новото Х5). Ще се радвам неземно много ако във всеки брой имам статия в която някой да си представя колата Рубрика с интервюта на състезатели и представяне на техните джипки не би била излишна(предполагам има хора които като четат статия за поредния кръг и виждат някакви имена просто ги прескачат защото не им говорят нищо )Много ми хареса в последния брой за Ком-Емине та мдето имаше кратки мисли и размисли на победителите и др. Красотите на България също небива да бъдат пренебрегвани(да има офроуд маршрути)Тунинг "разказчета" иха запалили някой нов читател
                          Списанието не е лошо, но винаго може по добре
                          Колкото повече толкова по добре
                          о 88 з 417 оо 4 - Стоян

                          Коментар


                          • #14
                            Е приятели, прави сте. Но пък други читатели са точно на противоположното мнение - защо пишете само за състезания?, пуснете нещо и за новите коли - имам Субару, имам Галопер 98 г., к'ъв е новия Хайлукс...
                            Просто се опитваме да балансираме и да угодим на възможно най-широк кръг хора. Щото ако пишем само за уазки, състезания и т.н., немалка част от читателите ще ни бият шута.
                            Същото ще е и ако само за Х5, Туарези и Кайени. Така, че търсим правилната формула. За която просто не ни стигат още 20-тина страници, така че всеки да е доволен.
                            Ми просто вижте немския OFf-road - и там има Х5, има и тунинг и състезания и за всичко се пише по много. Ама те са завъртяли финансовата мелничка щото са на пазара от 10 - 15 години, а ние все още си проправяме път.

                            Коментар


                            • #15
                              Ицо, прав си давайте така. Важното е да успявате да балансирате съдържанието за всеки конкретен брой. Защото когато месеца е беден на съревнования може да се допълва с обща информация, и обратното също
                              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X