СПИСАНИЕ OFF-ROAD BG ТЪРСИ АВТОРИ / РЕДАКТОРИ!!!
Списанието обявява конкурс (по-точно покана) към всички, които смятат, че имат нужните познания в областта на високопроходимите автомобили и желание да пишат, да се присъединят към нас! За да можем да предлагаме повече технически и специализирани статии, имаме, разбира се, нужда от хора с разнообразни интереси и задълбочени познания по отделните теми. Ще се радваме, ако станете наши сътрудници, дори и еднократно, с материал от областта, която най-много ви вълнува (Светъл пример за това е Яро със статиите за Ленд Роувър
) Планираме да разширяваме съдържанието в списанието, така че можете да предлагате всички теми, които ви вълнуват. Приветстваме и увлекателни разкази за всякакви преживелици извън пътя, стига да са онагледени със снимков материал
Свържете се с нас, ако искате да бъдете и наши кореспонденти в страната и чужбина!!! Ако посещавате оф-роуд състезания, преходи, събития, изложения и т.н. и разполагате с цифров апарат с голяма резолюция, имате шанса да споделите и с другите своите впечатления!
Търсим и технически редактор (не се притеснявайте, не се изисква работа на щат от 8 до 18 ч...) Ангажиментът е един път месечно, а може да се свърши и по електронната поща – става дума за изчитане и редактиране на статиите, както и писане на една техническа статия за всеки брой (от типа “що е диференциал, видове диференциали, видове блокировки и под...) под формата на някаква поредица. Също така, ако се получат читателски въпроси, да им се отговаря.
Изискванията са: добро познаване на автомобилните термини на английски и руски език (немският е предимство), техническо образование или богат практически опит в автомобилната сфера.
Ако искате да се пробвате, моля изпратете примерен материал или разработена идея за такъв (може и план за евентуална рубрика, която бихте искали да водите) на sofia@offroadbg.net За технически редактор – и автобиография.
или просто ми пишете, за да заявите желанието си за сътрудничество!
Благодарим на всички предварително! Няма да ви направим много богати, но със сигурност ще станете известни
! А списанието – по-интересно!
Важи и за моторджиите, да не се крият! В този форум си пролича колко са активни!
Списанието обявява конкурс (по-точно покана) към всички, които смятат, че имат нужните познания в областта на високопроходимите автомобили и желание да пишат, да се присъединят към нас! За да можем да предлагаме повече технически и специализирани статии, имаме, разбира се, нужда от хора с разнообразни интереси и задълбочени познания по отделните теми. Ще се радваме, ако станете наши сътрудници, дори и еднократно, с материал от областта, която най-много ви вълнува (Светъл пример за това е Яро със статиите за Ленд Роувър


Свържете се с нас, ако искате да бъдете и наши кореспонденти в страната и чужбина!!! Ако посещавате оф-роуд състезания, преходи, събития, изложения и т.н. и разполагате с цифров апарат с голяма резолюция, имате шанса да споделите и с другите своите впечатления!
Търсим и технически редактор (не се притеснявайте, не се изисква работа на щат от 8 до 18 ч...) Ангажиментът е един път месечно, а може да се свърши и по електронната поща – става дума за изчитане и редактиране на статиите, както и писане на една техническа статия за всеки брой (от типа “що е диференциал, видове диференциали, видове блокировки и под...) под формата на някаква поредица. Също така, ако се получат читателски въпроси, да им се отговаря.
Изискванията са: добро познаване на автомобилните термини на английски и руски език (немският е предимство), техническо образование или богат практически опит в автомобилната сфера.
Ако искате да се пробвате, моля изпратете примерен материал или разработена идея за такъв (може и план за евентуална рубрика, която бихте искали да водите) на sofia@offroadbg.net За технически редактор – и автобиография.
или просто ми пишете, за да заявите желанието си за сътрудничество!
Благодарим на всички предварително! Няма да ви направим много богати, но със сигурност ще станете известни

Важи и за моторджиите, да не се крият! В този форум си пролича колко са активни!
Коментар