От: ХАРД разходки на Пловдивската група 2010
Беше си пропаднало, но от там минахме 50 коли с висока скорост.Сашо стоеше там и напътстваше тия дето го слушаха.Аз на спускането си занитих вратите от дясно и малко след това изчезна завинаги левия ми ауспух.Някога заради такива екстреми режежме задната част на покрива-помагаше между дърветата, когато колата е наклонена.
В началото на изкачването един клон влезе в колата през предното стъкло и спря на 10см от лицето на Владо.Той мълча замислено 15 мин.Лебедка не сме връзвали никъде, но блокажите бяха разхлабили хъбовете.
Беше си истински офроуд тогава.КЕФ.
Преди година съм минавал от там с атв КФХ700 без лебедка и повече го носих отколкото карах.
Беше си пропаднало, но от там минахме 50 коли с висока скорост.Сашо стоеше там и напътстваше тия дето го слушаха.Аз на спускането си занитих вратите от дясно и малко след това изчезна завинаги левия ми ауспух.Някога заради такива екстреми режежме задната част на покрива-помагаше между дърветата, когато колата е наклонена.
В началото на изкачването един клон влезе в колата през предното стъкло и спря на 10см от лицето на Владо.Той мълча замислено 15 мин.Лебедка не сме връзвали никъде, но блокажите бяха разхлабили хъбовете.
Беше си истински офроуд тогава.КЕФ.
Преди година съм минавал от там с атв КФХ700 без лебедка и повече го носих отколкото карах.
Коментар