Темата тръгва от тук. http://www.offroad-bulgaria.com/show...80#post1465580
Пича е голяма отварачка и нищо не казва за такъв проблем.
Пък с джогана, много ни се кара с такава касета на предния диф.
Пък и Калаша излезе с едни гуми напред.
Я обяснете, защо на Part Time возило при изключено предно на асфалт трябват автоматични хъбове, че нещо не се сещам. И по-точно какво ще накара хъбовете да се включат?
Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Е, това е сравнение между истински Quaife и китайското му подобие. Отдавна го четох. Китайското го има в eBay за 1/3 от цената на оригинала. И проблема му не е в здравина. Трабва да му се сменят пружинните шайби в средата и да се подредят сателитите, щото в завода ги слагат едно към гьотере - разбирай - може да са обърнати.
Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Е, това е сравнение между истински Quaife и китайското му подобие. Отдавна го четох. Китайското го има в eBay за 1/3 от цената на оригинала. И проблема му не е в здравина. Трабва да му се сменят пружинните шайби в средата и да се подредят сателитите, щото в завода ги слагат едно към гьотере - разбирай - може да са обърнати.
Щом смяташ, че е здраво и дефектите могат да се оправят лесно.
Не е ли по-разумно да взема китайско, да дойда при теб или на село при drukman и разликата в парите да изпием ???
За хилядарка става дума все пак. Що ония да карат мерцедеси с наште пари?
......да взема китайско, да дойда при теб или на село при drukman и разликата в парите да изпием ???........
Напислал съм, че мога да ти събера дифа кадърно. Не, че мога да направя Quaife от китайски пирон. Може да го прегледаме и да го подредиме като хората ама да смениме материала е трудно. За китаеца добави мито и ДДС.
Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
Вальо. О888 557Ч7Ч
Silverado 1.3 i
Материала на китайския не е проблем, поне според това, дето четох. Просто като се купи трябва да се отвори и ревизира, а пружинните шайби да се сменят, евентуално барабар с всички болтове.
Огромната разлика между двата е в качеството на изработка. Това си личи на снимките. Има какви ли не оплаквания, но не и от трошене. Ама това сложен на кола бегачка, а не на джип. То аз май ще съм първия, дето слага точно такъв Quaife на терано отпред. Не успях да намера друга информация, освен един французин, дето е слагал по-малък Quaife на R180A. То от там тръгна и цялата работа.
Та, въпросния е с терано 2 с чипосан трилитров дизел (155 заводски кончета, 185 чипосани, + доста добър въртящ момент), сложил си е на раздатката кит на Calmini и бавните му са още по-бавни, и ходи по разни състезания. Та, въпросния е трошил карета, късал полуоски и кво ли не, но с дифа не е имал проблем никога, а и твърди че поведението на джипката доста се е подобрило. А това е за по-малък диф за R180A - номер на quaife QDF5L, ако не се лъжа. Обаче не става стандартен. Трябва да се преправя, защото например щлиците са друг брой.
Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Да въ ... и в съветниците.
Та не можете ли да кажете: Аз бих купил ..... , защото ...
Кратко , ясно и убедително.
Ся трябва , аз да мисля. Хубаво.Касета ще има , ква ще реша скоро.
Вальо, ти освен да подреждаш правилно разни работи, пиеш ли(какво)?
И къде е тва село, дет сам ме покани(да не забравиш де).
Спарки, кат ме запали, напиши поне моделите на касетите за моя диф(китайска и оригинал), да не объркам поръчката.
Коментар