Спомням си като ми я докараха,лъсната,пастирана,мокетчета,подлакътници......тунинга и тестовете почнаха незабавноЕдва ли обаче съм си мислел че точно тази машина ще стане хибрид с чаркалъци от Тойота,Нисан,Булгар,Скания,Уаз,Лада..и кой знае още от каква друга за напред...
Пластмасовите стопове много се трошаха,та реших да ги подобря...
Бакалов и Бенито само тва чакат,да им падне чужда джипка в ръцете
Спомням си че някви паяци плетяха постоянно паежини на стъклата ми....
Изведнъж ме осени идеята за керамичен съединител,понеже на местното Траялче и палави разходки редовно си палех феродовия съединител,и така и така ще го сменям,поне да е в мой стил,експериментално разбира се.
Речено сторено,свалих стария,и на неговата база проектирах и изградих керамика,смених и аксиалия лагер.......
И крайния продукт.....
За моя радост,ефекта беше поразителен,не се палеше,рязък старт,но претрисане при полу съединител,за тва взех да не го ползвам много .Време беше за по сериозен тест,решихме да го направим на "Сливен 4x4".
Всичко беше много добре,на старта Тойотката литна,премина две препядствия с лекота......и задния диференциял си замина,май много гас дадох пак.....Както и да е,казах си тогава че ще качвам други мостове,явно тея не са за тази джипка....
Джипката застана пред сервиза в размисли за бъдещето и....
Някаде по това време решихме с Бенджи да сменим дирекцията...
Реже се,нищо не се жали...
Бенито докато го видя,и и извадил червата на Тойотката,Доктора дойде на помощ,ама уви,смърта и беше настъпила вече...
Нашия обаче не спира...рови...хвърля,тва нямало да ми трябва,онова и то....абе нечовек
Не че бездействах,но ме осени и идеята за механична лебедка,та си набавих една с либсващи звена,и се заоглеждах как аджеба работи туй чудо дето толкова го хвалят по Малайзия и Австралия....апък аз не го вдявам
Имало от 70 серия за 22RE,кома същия като на 40 серия,че и всичко останало,само че захващането -проблем
Карета от секторна кутия на Булгар,спасиха положението,благодарение на брат Григор от Николаево
Обедните почивки ги спазваме,време за почерпка
Вечния проблем с задния диф,не можах да го разреша,джипа ли дойде тежк,кракът ми ли,така и не разбрах,но след поредния счупен заден диф,реших за сложа Патрулски мостове,и напасването започна...
Разглобих ги за цялостно обслужване
..не бяха жалени май...
Предния реших да го заздравя,и си харесах тва онова за целта.
Оголих го от всичко за да осъществя идеята по подсилването...
Добре стана,не се отежни прекалено...
Сега дойде по трудната задача,демонтажа на старите,и монтажа на новите
Не се очакваше да излезе от бокса скоро,и за целта създадох рампички да оставя на тях квото остане след разглобяването.
Пак обаче ме ухапа кучето,и реших да преместя междуосието на джипа с 12см напреде,като преместя всичко напред...
Ванката се изпоти само при мисълта какво ме чака...
Мишо се включи да помага,но му отнехме чука преди да се е наранил...не е за бохеми тая работа
Мръднах и кормилната кутия,по късно пак я върнах назаде,с зададен градус на хебела.
Нова кула за панхарда...
Направих планка за носача,по подобие на оргиналното захващане на Нисана.....три пъти мери,веднъж режи са казали,че си изготвих картонени шаблони.
После металните планки за обшиване..
Стана добре и доста здраво...обаче нещо в окачване тип "Пушка" адски ме дразнеше,ограничава хода и при напън има вероятност шпилките да се счупят...
...Гледах,гледах и промених захващането на носачите,както и на самите носачи на захващене тип "Ухо",и мечта за замена с унибали...
Предния изглеждаше приключен,и пристъпих към работата по задния мост.
Удължих и задния панхард.
Удължих и кардана на секторната кутия.
Амовете ги вдигнах нагоре...
Следва..
Пластмасовите стопове много се трошаха,та реших да ги подобря...
Бакалов и Бенито само тва чакат,да им падне чужда джипка в ръцете
Спомням си че някви паяци плетяха постоянно паежини на стъклата ми....
Изведнъж ме осени идеята за керамичен съединител,понеже на местното Траялче и палави разходки редовно си палех феродовия съединител,и така и така ще го сменям,поне да е в мой стил,експериментално разбира се.
Речено сторено,свалих стария,и на неговата база проектирах и изградих керамика,смених и аксиалия лагер.......
И крайния продукт.....
За моя радост,ефекта беше поразителен,не се палеше,рязък старт,но претрисане при полу съединител,за тва взех да не го ползвам много .Време беше за по сериозен тест,решихме да го направим на "Сливен 4x4".
Всичко беше много добре,на старта Тойотката литна,премина две препядствия с лекота......и задния диференциял си замина,май много гас дадох пак.....Както и да е,казах си тогава че ще качвам други мостове,явно тея не са за тази джипка....
Джипката застана пред сервиза в размисли за бъдещето и....
Някаде по това време решихме с Бенджи да сменим дирекцията...
Реже се,нищо не се жали...
Бенито докато го видя,и и извадил червата на Тойотката,Доктора дойде на помощ,ама уви,смърта и беше настъпила вече...
Нашия обаче не спира...рови...хвърля,тва нямало да ми трябва,онова и то....абе нечовек
Не че бездействах,но ме осени и идеята за механична лебедка,та си набавих една с либсващи звена,и се заоглеждах как аджеба работи туй чудо дето толкова го хвалят по Малайзия и Австралия....апък аз не го вдявам
Имало от 70 серия за 22RE,кома същия като на 40 серия,че и всичко останало,само че захващането -проблем
Карета от секторна кутия на Булгар,спасиха положението,благодарение на брат Григор от Николаево
Обедните почивки ги спазваме,време за почерпка
Вечния проблем с задния диф,не можах да го разреша,джипа ли дойде тежк,кракът ми ли,така и не разбрах,но след поредния счупен заден диф,реших за сложа Патрулски мостове,и напасването започна...
Разглобих ги за цялостно обслужване
..не бяха жалени май...
Предния реших да го заздравя,и си харесах тва онова за целта.
Оголих го от всичко за да осъществя идеята по подсилването...
Добре стана,не се отежни прекалено...
Сега дойде по трудната задача,демонтажа на старите,и монтажа на новите
Не се очакваше да излезе от бокса скоро,и за целта създадох рампички да оставя на тях квото остане след разглобяването.
Пак обаче ме ухапа кучето,и реших да преместя междуосието на джипа с 12см напреде,като преместя всичко напред...
Ванката се изпоти само при мисълта какво ме чака...
Мишо се включи да помага,но му отнехме чука преди да се е наранил...не е за бохеми тая работа
Мръднах и кормилната кутия,по късно пак я върнах назаде,с зададен градус на хебела.
Нова кула за панхарда...
Направих планка за носача,по подобие на оргиналното захващане на Нисана.....три пъти мери,веднъж режи са казали,че си изготвих картонени шаблони.
После металните планки за обшиване..
Стана добре и доста здраво...обаче нещо в окачване тип "Пушка" адски ме дразнеше,ограничава хода и при напън има вероятност шпилките да се счупят...
...Гледах,гледах и промених захващането на носачите,както и на самите носачи на захващене тип "Ухо",и мечта за замена с унибали...
Предния изглеждаше приключен,и пристъпих към работата по задния мост.
Удължих и задния панхард.
Удължих и кардана на секторната кутия.
Амовете ги вдигнах нагоре...
Следва..
Коментар