Аз и моят приятел Иван(Бениджи) решихме да предриемем едно рисковано пътуване до Англия с цел транспорт на няколко ретро автомобила.За целта използвахме Мерцедес Г Вагон,с мотор ом606,3.0 ТД и платформа за 2 автомобила.Бяхме оборудване с всичко необходимо за пътуване през зимни условия,въпреки това имахме доста изненади.Пътуването започна преди 2 седмици от Стара Загора и завърши днес,с навъртяни общо 7600 км,през едни от най-тежките пътища на Европа.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Пътешествие до Лондон,за по накратко през Рим и Атина
Свий
X
-
От: Пътешествие до Лондон,за по накратко през Рим и Атина
Пътуването мина през Кулата,посока Игуменица и от там с ферибот към Италия.Бяхме натоварени с 350 литра гориво и на платформата се возеше комфортно фиат 500 с маса около 600 кг.Бяхме обути със зимни гуми Нокиан,265/75/16 които се окзаха много добри на сняг и лед,но прекалено високи,напомпани едва 2,3 бара с платформа тежаща 1 тон си беше трудно изкачването на около 20 тунела преди Игуменица.Температурата на водата заплашително скочи на около 105 градуса,беше ясно че ще имаме проблеми с охлаждането,а ни предстоеше още по-голям товар и около 6000 км до завръщането ни.Добрахме се до ферибота на време и точно паркирахме спокойно между редиците от тирове и лампата на генератора светна.Вдигнахме капака и с ужас установихме че планката на генератора се е скъсала.Последно редактирано от DIDOSKIN; 20-02-12, 02:44.8777203908
-
От: Пътешествие до Лондон,за по накратко през Рим и Атина
Започна сериозно обмисляне на проблема,свързах се с капитана на кораба и учтиво ми отговориха че на сутринта корабния заварчик ще помогне.Някък си не ми хареса идеята и благодарение на колегата с автовоз който пътуваше до Неапол,натоварихме цялата композиция и ни транспортираха благополучно до къщата на мой приател,където се решихме да отстраним проблема.За целта се нуждаехме от електрожен и нова планка.Дадоха ни мини купър за да се предвижваме из Неапол и след няколко часа ремонта беше готов,благодарение на главния ми механик и навигатор който ме подкрепяше през цялото време.Заредихме се с витамини от градината,решихме да тестваме мерцедеса дали е готов за пътуването.Всичко сработваше нормално,напомпахме гумите на 4 бара,при допустими 4,5,махнахме предната решетка за по добро охлаждане и пътуването продължи в посока Рим.
Последно редактирано от DIDOSKIN; 20-02-12, 02:44.8777203908
Коментар
-
От: Пътешествие до Лондон,за по накратко през Рим и Атина
От Рим натоварихме друга класика Мерцедес 500 Сел от 1985 година,тежаща около 2т,имах доста съмнения дали ще успеем да изкатерим безбройните планини на Италия.Вече имахме зад нас тежест около 3 тона,заедно с нашия багаж и масата на Гелендията от 2,5 тона се понесохме с пълна газ по безбройните баири на Италия.Наи-тежкия е дълъг около 20 км,като доста често се виждат аварирали автомобили и тирове.За мое учудване летяхме с 80 км/час при температура на въздуха от -15 навън.Г класата се доказа достойно на всички баири като един автомобил издръжлив не само на офроудно издевателство,но и като неуморен катър през Алпите на Швейцария.
8777203908
Коментар
-
От: Пътешествие до Лондон,за по накратко през Рим и Атина
След като разтоварихме в северната част на Холандия се насочихме към Англия.Натоварихме се на влака под Ламанша и се почнаха проверките на Френските митничари.Доста се учудиха на големият ни резервоар,но след като им показах снимки от направата му и фактури от зареждане ни пуснаха с усмивка.Спането по време на пътуването беше доста комфортно,благодарение на изработената спалня и родопските одеяла.За учудване на нас при -15 в купето температурата беше около 2,3 градуса,дори минералната ни вода не замръзна.Отговора се криеше във черния бризент който създаваше парников ефект и се нагряваше от дневната светлина.Почти всеки ден спирахме да шофираме около 5 сутринта и дневната светлина подържаше нормална температура в купето.От покрайнините на Лондон натоварихме напълно рециклиран фиат 124,и се насочихме към северен Лондон където ни очакваше друг фиат модел 500.
8777203908
Коментар
-
От: Пътешествие до Лондон,за по накратко през Рим и Атина
Пътя на обратно към Рим,не беше тежък,имахме проблем с горивото.От многото парафин на нафтата се задръсти горвния филтър но разполагахме с 4 броя резервни така че го сменихме за 10 минути и благодарение на 2 акумулатора двигателя се обезвъздуши за 2 минути и продължихме към центъра на Рим.Оказа се че адреса за разстоварване на едното фиатче е се намира в самия център и благодарение на правилно подбраната платформа тип каручка се промъкнахме през невероятно тесни улички и за учудване на местните римляни разтпварихме успешно.Ненадейно се озовахме пред арената където са се състояли гладиаторските битки-колизеума,но се оказа че центъра на Рим е много слабо осветен.
Последно редактирано от DIDOSKIN; 20-02-12, 02:05.8777203908
Коментар
-
От: Пътешествие до Лондон,за по накратко през Рим и Атина
Жалко за лошите снимки:
В този момент ми мина мисълта че може би сме единствените луди в България които сме катерили връх Персенк при 50 см.сняг с Г каручката и се снимахме с нея пред портите на Колизеума със закачена платформа въпреки забраната за спиране.Навигатора ми каза:брат май объркахме пътя,след което последва отговор че след като сме се озовали тука явно роудбука не сме го прочели правилно.....8777203908
Коментар
-
От: Пътешествие до Лондон,за по накратко през Рим и Атина
Насочихме се към обратно към Неапол,натоварихме следващата количка мини купер,тежеста отзад вече беше над 3 тона,добавихме и останалия багаж от пътуването и се насочихме към Бари за да се прехвърлим отново през Средиземно море.Целта бе Атина,пътуването през Игуменица бе доста тежко,500 км през планини,слънчевото време беше прекрасно за снимки но не и за претоварената композиция от 5,5 тона.Въпреки това се добрахме до столицата на Гърция безпроблемно около 9 пи ем,разтоварихме скъпата стока-фиат 124 и се насочихме обратно към Солун и кулата.В този ден от 18 часа минахме 1200 км.Спряхме в 5 сутринта на Шел паркинг разсположен на 20 км навътре в България.Когато се събудихме се оказахме редом с уникален турски кебап ресторант който нямаше начин да пропуснем.След обилна закуска-обяд продължихме към Стара Загора и успешно се прибрахме около 7 вечерта на същия ден.
8777203908
Коментар
-
От: Пътешествие до Лондон,за по накратко през Рим и Атина
Много добра Евро разходка,но не ставате за фотографи,вчера планирахме повторна разходка по Италиански забележителности,ще гледаме да се отсрамим с фото репортаж.LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.
Коментар
-
От: Пътешествие до Лондон,за по накратко през Рим и Атина
Първоначално публикуван от Видев Преглед на мнениеMинералната вода за миене ли я носихте?8777203908
Коментар
-
От: Пътешествие до Лондон,за по накратко през Рим и Атина
Страхотен разказ на страхотно приключение. И аз като Белов искам снимки... още снимки. Бил съм по доста от тия места и знам на какви гледки сте се радвали двамата с Иван, въпреки отговорната задача, която сте имали. Премеждията ви като имам пред вид пълната промяна на Мерцедеса са си направо нищожни, което говори за много добрата работа по присаждането на двигателя. Пък сега след този тест ще си много по-спокоен за възможностите. Предполагам каквото е имало да излиза като повреда вече е излязло и всичко е шест.
И пак да кажа - поздрави за добрия репортаж.Интелекта често може да остане скрит. Но глупостта - никога!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар