Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Закъсал Rover в калта по черен път след с. Железница, Ярема

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Закъсал Rover в калта по черен път след с. Железница, Ярема

    Здравейте,
    Приятел е закъсал с лек автомобил Rover 25 по черен път, след село Железница, близо до вилна зона Ярема, по път към конна база. Посъветваха ни да потърсим помощ в този форум.
    Колата е хлътнала в меки коловози с опряла предна кора в калта. Дясната гума е във въздуха, лявата е окопана. Затънала е по черен път, на около километър от главния път. Черния път е лесно проходим, но по наша преценка колата може да се доближи на около 5-6 метра от джип, без да има опасност за него, тъй като от това разстояние коловозите стават дълбоки и почвата е мека. Предполагам, че offroad машина не би имала никакъв проблем. Според нас най-добрият вариант за изтегляне е с лебедка от 5-6 метра зад колата. Има ли някой, който би имал възможност и желание да помогне да я извадим или контакт на пътна помощ, която обслужва подбни ситуации. Номерът за връзка с мен е 0888896617, Павел. Точната локация е: https://goo.gl/maps/5gyUjG6d1m6ZjLvN8
    Прикачам и две снимки. Благодаря много и естествено ще почерпим за помощта!
    Прикачени файлове

  • #2
    Аз като гледам не ти е нужна жипка, дясната страна не ти е потънала, а задната лява е в чист коловоз. Можеш да се измъкнеш като накършиш малко борови клонки и ги сложиш под предна лява гума, или пък ако имаш една -две стелки. Е ще се поизцапаш, но това да е проблема. Но ми е чудно що не обкрачи коловоза и да караш по утъпканото ?

    Коментар


    • #3
      Извадихте ли я тази кола? След малко ще минавам наблизо с джип? 0897802302
      Technical Rescue Direct - life lies in courage
      http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

      Коментар


      • #4
        Изтеглена е колата.

        Коментар


        • #5
          А по същество - пълна излагация.

          Със съображението че е лека кола и в това време няма как да е стигнала далече бях тръгнал както возя децата на училище - без повечето екипировка, вкл. сериозните въжета, джек, ботуши, даже челник не бях взел.

          Не бях погледнал и картата иначе можеше да ми светне.


          Оказа се че колата виси там от месец и повече. Стигнала е там в момент когато теренът е бил много по-благоприятен. Във всеки случай аз на задно нямаше да стигна.

          За сметка на това е останала без ток, но пък се оказа че не пали и с подаден ток (след като я изтеглих с лебедка до място където мога да и подам ток).

          Последва около километър "динамично" теглене (с пълна газ защото иначе калта побеждава) до асфалта.

          Там я обърнахме и вече на теглене и скорост запали.

          Коментар


          • #6
            Винаги съм си мечтаел на шофьорските курсове, освен градско и извънградско каране, да се преподава и каране извън пътя.
            Nissan Terrano 2,7 TDI

            Коментар


            • bogilloff
              bogilloff коментира
              Редактиране на коментар
              За извън пътя се очаква неволята да учи, ама като има кой да я змества....
              Вместо да си занесе една лопатка, да поразчисти малко и с няколко откършени клончета да си извади колата .... - зов за помощ. Идва ми наум за един стар виц за един образ дето обикалал кабинетите из поликлиниката и кадето влезел все казвал - докторе помогнете, имам три тестиса.
              П.п. По времето на моя шофьорски курс инструкторът беше съчинил едни нощни кормувания, включващи и черни разклонения, ама чак такива изпълнения нямаше.
              Последно редактирано от bogilloff; 24-02-23, 12:23.

          • #7
            Никакви лопатки и клони нямаше да му помогнат.

            Освен може би, средата на лятото + бригада юнаци.

            Коментар


            • bogilloff
              bogilloff коментира
              Редактиране на коментар
              На пръв поглед от снимката положението не е чак толкова трагично.
              И аз съм изпадал в подобни, а сигурно и по-трагични ситуации, ама и през ум не ми е минавало да отправям зовове.
              Ако има бригада юнаци, няма нужда да чакат лятото - отиват, поглеждат, хващат, повдигат и изнасят. Е, може някой да се подхлъзне и да се поокаля, ама другите нали държат.
              Виждал съм такава бригада от 8 юнака, напъхани в една лада 1600 на едно делиорманско непочистено шосе с 1.20 м преспи в началото на 90-те. Като се забучи ладата в поредната пряспа, изсипват се, вдигат, пренасят, напъхват се обратно и ... до следващата пряспа.
              Последно редактирано от bogilloff; 24-02-23, 14:12.

          • #8
            Явно курсистките са брали трева за зайците там
            Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
            Из "Златния телец"

            Коментар


            • bogilloff
              bogilloff коментира
              Редактиране на коментар
              Амии, какво да кажа, беше средата на 80-те. Курсовете тогава бяха по 6 месеца, занятия два пъти седмично, вечер след работа,четяха се едни лекции за устройство на автомобила, че искаше да водим и записки, върви му обяснавай, че общото "ДВГ" съм го взел някъде първи ли беше, втори ли курс .... МЪЛЧА и ПИША.
              Понякое време започваха дневните "нормалните" кормувания, а вечер на "занятията" тестове, листовки .... и някак си, спонтанно се оказа, че имало и часове по нощно "курмуване". Вие тука направете тоя тест а ние с колежката едикояси имаме един час нощно кормуване.
              Та в моя курс имаше три опита за бране на трева за зайци. Първия успешен, втория полунеуспешен, третия твърдо неуспешен. Първата "колежка" явно беше на принципа - 5 минути зор, цял живот шофьор. Втората обаче, като я накарали да отбие в черното отклонение и да спре, се сетила, че не и се бере трева по тъмно, имало някакви по-строги указания, в резултат на което едни много шик украси на таблото на петицата били потрошени, а пък петицата "служебна", в резултат на което пък инструкторския жар за нощното курмуване съвсем спаднал, та се прибраха рано, рано. Третата, тя беше някаква лелка- счетоводителка, тя го ошамари още щом затвориха вратата на "класната стая" отвън. Та се върнаха веднага, той започна нещо да обяснява, че бил забравил някакъв важен документ, без който нощното кормуване не можело, ама беше пропуснал момента, че е добре зачервен от шамарите. А пък тя се подхилкваше през това време.

            • коко келеша
              коко келеша коментира
              Редактиране на коментар
              И аз карах курсове горе-долу по това време, но в студентската школа. Не съм чул за или видял ошамарени инструктори

            • bogilloff
              bogilloff коментира
              Редактиране на коментар
              А бе той "инструторът беше "тежък случай. Дребен, мазен, коремест ....
              Чак да го съжалиш. Ама чула жабата, че подковават волове и тя вдигнала крак.

          • #9
            [QUOTE=коко келеша;n6913718]Явно курсистките са брали трева за зайците там [/QUOTE Същото си помислих и аз като видях че таратайката е учебна. А по въпроса с шофьорските курсове , братовчедката вуйчо ми я беше записал при жена инструктор , има и такива
            Hyundai Galloper exceed 2.5 TDi К Б

            Коментар


            • bogilloff
              bogilloff коментира
              Редактиране на коментар
              Не мисля, че случая е такъв. Много се е отдалечила колата от шосето. А и предполагам, че днес шофьорските курсове са на нови, качественно различни етапи в своето развитие.
              А по онези времена по темата съм виждал какво ли не. Например строшено предно стъкло с "пиринчено" токче на служебна "директорска" лада. На другия ден - децата гледат смутено, жената плаче, шофьора мълчи "виновно", ама директора го уволни, а май после го и понабиха.
              Уф, мога да напиша книга с най-различни подобни тогавашни случаи пред която "Улица косервна" ряпа да яде, ама вече няма кой да я чете.

          • #10
            Аз пък сетих за манекенката, грозноватият богаташ и снежният човек...
            А, и за "тате еба и съдра брезента"
            Богилов, пеши исчо!


            П.П. Абе къде е темата за брезента на уазката, че не мога да я открия?

            Коментар


            • Никола
              Никола коментира
              Редактиране на коментар
              Моя грешка, ама дойче шуле променя начина на четене и психиката.
              Аз се отдалечих леко от там в другия край на квартала. И, да верно света бил малък. : )

            • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
              ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
              Редактиране на коментар
              Ей , жълтото до Гагарин ли ... мале къде ме върнхате .....ай да си направим една опознавателна среща На мен ми е на 30 км. вече ... ама ще дойда

            • Никола
              Никола коментира
              Редактиране на коментар
              Онзи вечер минах беше запустяло, та да мислим друго място.

          • #11
            Първоначално публикуван от Никола Преглед на мнение
            Аз пък сетих за манекенката, грозноватият богаташ и снежният човек...
            А, и за "тате еба и съдра брезента"
            Богилов, пеши исчо!


            П.П. Абе къде е темата за брезента на уазката, че не мога да я открия?
            Ето ... https://offroad-bulgaria.com/forum/%...0%D0%B7?t=9776
            На нас клиренс ни трябва , не скорост

            Коментар


            • Никола
              Никола коментира
              Редактиране на коментар
              Тенк, ю

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X